Kenen kuuluu laittaa kapula kassahihnalle kassalla?
Asiakas ostostensa jälkeen vai sekö laittaa joka tulee seuraavana? Minä en laittanut ostosten jälkeen ja seuraavana tullut jysäytti kapulan hihnalle ja mulkoili minua.
Kommentit (85)
Sen joka ei halua maksaa myös seuraavana tulevan ostoksia.
Vierailija kirjoitti:
Ostostensa jälkeen, kaikkihan sen tietää ja taidat olla aika moukka.
Parempi Aika Moukka kuin Näsäviisas Nipottaja
Jos edelleni oleva ei laita kapulaa, ladon ostokseni heti hänen ostostensa jälkeen. Sitten odotan, alkaako kohta kiljuminen "EI NIITÄ, NE EI OLE MINUN!"
ikävää, kun ne epähygieeniset kapulat on tulleet takaisin. Käyttäköön se, joka kokee tarvitsevansa. Mun elämän ei tarvitse olla niin tehokasta, eikä sinun tai kaupan tehokkuus ja kiireesi ole sen tärkeämpää kuin minun aikani.
Käyn kaupassa yleensä ruuhka-aikojen ulkopuolella, niin ei tarvitse kokea olevansa itsekin liukuhinhan tavara, vaan ihminen.
Itse jään siihen hihnan päähän seisomaan kunnes ostokseni ovat edenneet riittävän kauaksi. Tällöin seuraava asiakas ei pääse tunkemaan ruokapakettejaan omieni läheisyyteen.
Jos et halua maksaa seuraavankin asiakkaan ostoksia laitat palikan.
Vierailija kirjoitti:
ikävää, kun ne epähygieeniset kapulat on tulleet takaisin.
Juuri kaltaistesi takia nykyään on niin paljon allergioita ja outoja sairauksia. Ylihygieeniset pelkääjät ja vainoharhaiset.
Minä laitan kapulan omien ostosteni jälkeen, jos takanani on jonossa muita. KOSKAAN en laita kapulaa ennen omia ostoksiani, mutta välin jätän, jos edellinen ei ole laittanut kapulaa.
Vierailija kirjoitti:
ikävää, kun ne epähygieeniset kapulat on tulleet takaisin. Käyttäköön se, joka kokee tarvitsevansa. Mun elämän ei tarvitse olla niin tehokasta, eikä sinun tai kaupan tehokkuus ja kiireesi ole sen tärkeämpää kuin minun aikani.
Käyn kaupassa yleensä ruuhka-aikojen ulkopuolella, niin ei tarvitse kokea olevansa itsekin liukuhinhan tavara, vaan ihminen.
Kapulat on ihan yhtä epähygieenisiä kuin ostoskärryjen tai - korien kahvatkin.
Tilanteesta riippuen ennen/jälkeen ja maksan vain omani, eikä kassan tarvitse arpoa, kuuluuko mikä ostos kellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn kaupassa yleensä ruuhka-aikojen ulkopuolella, niin ei tarvitse kokea olevansa itsekin liukuhinhan tavara, vaan ihminen.Kapulat on ihan yhtä epähygieenisiä kuin ostoskärryjen tai - korien kahvatkin.
Hei, älä nyt pilaa hyvää pöpöpsykoosia..
Jokainen tietenkin omien ostostensa loppumisen päätteeksi. Jos edellinen ei ole laittanut, niin alan vain latomaan omia ostoksiani siihen heti perään, ja jossain vaiheessa minua edeltävä huomaa pakatessaan että hei, nämä eivät ole minun ostoksiani! Sitten niitä aletaan siinä poistelemaan ja minä tönötän hymy huulillani jonossa, ja sanon iloiseti että no voihan sentään, tuo kannattaa tuo kapula laittaa aina omien ostosten perään niin ei pääse käymään näin.
Melko varmasti seuraavalla kerralla hän asian jo muistaakin :)
No, kannattaa tehdä asiasta lakialoite, loppuisi tämäkin pohdinta. Eläköön sääntökansa.
Itse laitan ostosteni jälkeen. Nyt vaan meidän S-marketissa ei ole kapuloita.
Minulla on aina omat hygieeniset kapulat mukana kauppareissulla.
Laitoin oman kapulani edellä olevan perään.
M39
Kukin laittaa ostostensa jälkeen.
Jos takan tuleva hoksaa, että kapula unohtui, niin voi laittaa kapulan myös ostostensa eteen, ja luonnollisesti myös jälkeen.
Sitä arjen ystävällisyyttä.
Ihassama kuka sen laittaa tai on laittamatta, ihme niuho