Bensan hinnat.
En ymmärrä sitä valitusta, kun bensaa kuluu paljon, sillä on kaksi autoa, jotta molemmat vanhemmat pääsevät töihin, kauppa on kaukana ja lapset pitää viedä harrastuksiin, ja kuinka menee 200 yhden tankin täyttämiseen, joka sitten kuluu alle viikon aikana. Omassa perheessäni isälläni oli auto käytössä, koska työpaikka toisessa kaupungissa, mitä ei voinut valita. Äitini kulki pyörällä 13-14 kilometriä joka päivä töihin. Minä ja sisarukseni kuljettiin kävellen tai pyörällä 10 km kouluun ja sen jälkeen siskoni kanssa pyöräiltiin harrastuksiimme 10-15 km (johtuen siitä että käytiinkö hakemassa lidlistä evästä vai ei.) Ja harrastuksiimme mentiin 5 kertaa viikossa omasta halustamme, joka sitten tarkoitti pyöräilyä, säällä kuin säällä. Muistan sen kun minä ja siskoni päätettiin mennä silti harrastuksiimme, vaikka oli 20-astetta pakkasta pyöräillen, ja jalat olivat aivan kohmeessa, ja piti välillä pysähtyä sulattelee jalkoja 😅. Ymmärrän täysin, ja mulla on täysin sympatiat niitten puolella, jotka oikeasti asuvat maalla ja kaukana työpaikoista ja ruokakaupasta, jonne tarvitsee autoa, mutta sitä en ymmärrä että kitistää siitä kuinka lapset eivät pääse harrastuksiin, jonne voisi kävellä tai pyöräillä, enkä varsinkaan sitä ymmärrä että muutenkin asutaan lähellä kauppaa tai työpaikkaa, mutta silti kuljetaan autolla... eräs tuttuni valittaa siitä kuinka ei ole varaa autoiluun tai ostaa suomalaista ruokaa, kun samaan aikaan pyöräilee töihin johon on 2-3 kilometriä, ja se omistaa vieläpä hyvän pyörän! Ja samaan aikaan tupakoi, juo alkoholia ja tuhlaa rahaa karkkeihin ja leivonnaisiin...
N.20
Ja tämä ei ole mikään trolli.
"Kun tuttuni ajaa autolla töihin" korjaus tuohon.
AP.