Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti tulit raskaaksi?

Vierailija
07.05.2022 |

Meillä on kolme lasta ja neljättä yritetään. Ihan mielenkiinnosta, miten teillä on raskaudet alkaneet?

Meillä esikoinen tuli e-pillereistä huolimatta. Toisesta meni kolme kuukautta, ja kolmannen kanssa vain reilu kuukausi.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ekasta kierrosta, seuraava lapsi tokasta kierrosta, kolmas ekasta kierrosta.

Vierailija
42/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertalaakista vahingossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tähän ketjuun kertynyt paljon noita yhdestä kerrasta raskautuneuta. Mikä ei siis mikään ihme ole, mutta eihän läheskään kaikilla tärppää noin nopeasti.

Vierailija
44/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta ja kumpikin ensimmäisestä yrityskierrosta.

Vierailija
45/56 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta turhaa yritystä. Klassisesti sitten kun oli isketty hanskat naulaan, tärppäsi luomuna.

Vierailija
46/56 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 15min suunnilleen otti molemmilla kerroilla.

Vierailija
47/56 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. raskaus tuli neljännestä kierrosta.

Toista lasta yrittäessä olen tullut raskaaksi kierroista 1, 2 ja 8. Kahdella kerralla siis mennyt kesken.

Vierailija
48/56 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. toisesta kierrosta

2. ekasta

3. toisesta (meni kesken)

4. toinen kierto keskenmenon jälkeen, meni myös kesken

5. toinen kierto toisen keskenmenon jälkeen, lapsi kuoli vakavaan sairauteen pian syntymänsä jälkeen

6. toinen kierto lapsen kuoleman jälkeen

7. ei menkkoja koska ehkäisy mutta tulin silti hyvin pian raskaaksi ja saimme nuorimmaisen eli neljä elävää lasta.

Vierailija
49/56 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä kerralla, kun harrastettiin seksiä. Tiesin kyllä ovuloivani, joten ei ollut varsinaisesti yllätys.

Vierailija
50/56 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 vuotta turhaa yritystä. Klassisesti sitten kun oli isketty hanskat naulaan, tärppäsi luomuna.

Vauvat eivät tykkää stressistä.

Vierailija
51/56 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen tärppi noin vuoden yrityksen jälkeen, meni kesken. Sen jälkeen tärppäsi toisesta kierrosta.

Nyt yritetty toista lasta 8kk, ei tärppiä vielä.

Vierailija
52/56 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvat eivät tykkää stressistä.

Poikkeus vahvistaa säännön, mutta itse elin yhtå elämäni stressaavinta ajanjaksoa tullessani raskaaksi (stressi ei johtunut raskauden yrittämisestä). Yritystä oli muutama kuukausi takana, ja olin aivan varma, etten siitä kierrosta olisi ainakaan ihan vaan stressin takia tullut raskaaksi, vaan kuinkas sitten kävikään.

Vierailija
53/56 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta kerrasta kun jätin e-pillerit pois ja miehelleni annoin luvan panna ilman kondomia :) Nyt olen 9:llä viikolla raskaana ja 24v perusterve nainen olen =)

Vierailija
54/56 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nainen jos tulee raskaaksi niin se ei oikeuta siihen että ei huolehdi itsestään, monesti naiset vetoaa raskauteen siihen että on ylimääräisiä kiloja tai että nainen rumenee. Nainen joka on hyvä on sellainen joka pitää itsestään huolta eikä keksi tekosyytä että raskaus on syynä rumuuteen. 

Vierailija
55/56 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti, päällä olin ja jalat sitten jälkeen seinälle puoleksi tunniksi, ei liikaa pesua sinne. -Nainen 58v.-

Vierailija
56/56 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut aina raskaaksi seuraavassa kuussa siitä kun olen ehkäisyn lopettanut. 3 kertaa.