Kuinka nopeasti tulit raskaaksi?
Meillä on kolme lasta ja neljättä yritetään. Ihan mielenkiinnosta, miten teillä on raskaudet alkaneet?
Meillä esikoinen tuli e-pillereistä huolimatta. Toisesta meni kolme kuukautta, ja kolmannen kanssa vain reilu kuukausi.
Kommentit (56)
1v3kk ollaan yritetty ensimmäistä eikä vieläkään ole tärpännyt. Olen 30v ja mies 32
Meeppä kontallees ja huuda takaperin saippuakauppia samalla ku ukko tuuttaa takaa, n. 1, 5min kestää ja piks poks se on siinä.
Yritettiin, enkä koskaan tullut raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jätettiin pillerit pois juuri. Ei yritetä mitenkään eli vain normaalisti seksiä kun sitä on ja lapsi tulee jos on tullakseen. Katsotaan... Söin 11 vuotta pillereitä joten jännittää ennenmuuta muu jutut.
Mihin vaivaan täytyy niellä 11 vuotta niitä pölvästipillereitä, joiden pieniä yhdisteitä ei saada juomavedestä puhdistettua, aikaistavat tyttöjen murrosikää, tekevät miehistä naismaisempia, pilaavat ympäristöä ja aiheuttavat terveyshaittoja nielijälleen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätettiin pillerit pois juuri. Ei yritetä mitenkään eli vain normaalisti seksiä kun sitä on ja lapsi tulee jos on tullakseen. Katsotaan... Söin 11 vuotta pillereitä joten jännittää ennenmuuta muu jutut.
Mihin vaivaan täytyy niellä 11 vuotta niitä pölvästipillereitä, joiden pieniä yhdisteitä ei saada juomavedestä puhdistettua, aikaistavat tyttöjen murrosikää, tekevät miehistä naismaisempia, pilaavat ympäristöä ja aiheuttavat terveyshaittoja nielijälleen..
Lueppa vaikka netistä eri syitä. On muitakin syitä kuin ehkäisy. (Jos se sinua niin ärsyttää.) :D
En maininnut itse ehkäisyä.
En ole tuon kommentin kirjoittanut, mutta ihmettelen mitä nolifereitä täällä pyörii
Ei varmaan oo yhden ihmisen vika jos veteen menee myrkkyä
Tämä. Se jonka vikaa kaikki yksin on, täytyy toimia, ei muiden.
Kun lapsi tajuaa, että tuli synnyttyä liikakansoituksen, työttömyyden ja ilmastokriisin keskelle odottamaan vääjäämätöntä kuolemaa, selitä hänelle että emä sai hänestä kivan nukkeleikin, kun alkoi leikkinukke kyllästyttämään.
Eka heti, toka 4v kuluttua vaik yritettiin miten, kolmas tuli vahingossa kun imetin eikä kuukautisia tullut, ja vetoketjut aukeni, vatsassa muljahteli, arvasin.
Jouduin sairaalassa kolmannen asteen kuulusteluun miksi noin kävi.
Kävi siis tuuri imetin ja puolen vuoden kuluttua oli jo pulla uunissa, lääkäri sanoi että on hyvä yhteistyö sikiön ja istukan kanssa.
Yksi pillereiden läpi, toinen 4 kk yritystä (vaikka olin lähempänä 40 kuin 30)
Heti kun mies oli laskenut maidit sisään.
Mä oon tullut aina raskaaksi tokasta tai kolmannesta yrityskierrosta. Kaksi ekaa raskautta meni kesken ja ne sekoittivat kiertoa niin, että esikoisen syntymään päättynyttä raskautta yritettiin 10kk. Esikoisen ja keskimmäisen välillä ei ehkäisty ollenkaan. Eka kierto esikoisen 1v synttärien aikaan ja tokaakin saatiin tovi odotella, siitä toki sit jo tärppäsi. Keskimmäisen ja kolmosen välissä ehdittiin ehkäistä muutaman vuoden ajan ja toisella yrityskierrolla onnisti.
Ekalla, tokalla tai kolmannella kierrolla.
Kolme lasta.
Välillä on tärpännyt heti ja välillä on mennyt useampikin vuosi mutta minulla on yhä nolla lasta.
Ekalla kerralla yritettiin yli 5 vuotta, lopulta IVF:llä onnistui.
Toinen raskaus alkoi täysin yllättäen kuukausi imetyksen lopettamisen jälkeen.
Mulla on vain yksi kemiallinen raskaus ja siinäkin 5 vuotta yrittämistä takana. Nyt mennyt 8 vuotta ja lapsia ei varmaan tule.
5 raskautta ja kaikissa tärppäsi heti.
Kolme kertaa toisesta kierrosta ja kerran vahingossa
Kaikki kolme lasta saaneet alkunsa ekalla yrittämällä (ei keskenmenojakaan). Nuorimman kohdalla ikää oli jo 40+.
Tulin molemmilla kerroilla saman tien raskaaksi, kun jätettiin ehkäisy pois, eli 1-2 kuukaudessa.