Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää läskinä naisena tee aloitetta. Laihdutan ja katson kiinnostuuko yksi mies minusta

Vierailija
07.05.2022 |

Aion laihduttaa ja katsoa, kiinnostuuko eräs mies minusta. Hän nimittäin torjui minut, ja syy on epäilemättä se että minulla on 16 kg ylipainoa.

🥺

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä riipu painosta. Eräskin nainen luuli pakkien johtuvat hänen pienestä pyöreydestään, vaikka syy oli siinä, että hän on lähihoitaja.

Jos tuo nainen olisi ollut täydellinen kaunotar, olisiko hänen ammattinsa ollut siinä tapauksessa ongelma?

Olisi. Yhden illan jutut erikseen, mutta parisuhteeseen en kelpuuta epäakateemista naista.

Minä en kelpuuttaisi yhden illan juttuja harrastanutta miestä, hyi helv... En ole lähihoitaja. 

Vierailija
22/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos onnistut laihdutuksessa, saat varmasti miehiä kiinnostumaan itsestäsi helpommin, kenties myös niitä joille aiemmin olit ilmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos onnistut laihdutuksessa, saat varmasti miehiä kiinnostumaan itsestäsi helpommin, kenties myös niitä joille aiemmin olit ilmaa.

Yritän onnistua. 😊 En pelkästään miesten kiinnostumisen vuoksi vaan terveydenkin.

Ap

Vierailija
24/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mukamas niin väärin jos mies sattuu pitämään hoikista naisista? Ei kai naiset yleensä pidä ylipainoisista miehistä?

Vierailija
25/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se mukamas niin väärin jos mies sattuu pitämään hoikista naisista? Ei kai naiset yleensä pidä ylipainoisista miehistä?

Ei ole väärin. Olen pikemminkin itseeni pettynyt, kun menin tekemään aloitteen ylipainoisena. 

Ap

Vierailija
26/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kyllä huomaa heti jos nainen on hoikistunut 😉 Treffikutsuja tulee ihan ruokakaupassakin 🤗

N28

Aha. Mä olen painanut kaikkea 40-kilosta 70-kiloon eikä ole yhtään treffikutsua tullut, ei kaupassa eikä missään.

Vierailija
27/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kyllä huomaa heti jos nainen on hoikistunut 😉 Treffikutsuja tulee ihan ruokakaupassakin 🤗

N28

Aha. Mä olen painanut kaikkea 40-kilosta 70-kiloon eikä ole yhtään treffikutsua tullut, ei kaupassa eikä missään.

Ehkä oot sitten ruma. Tai naama aina norsunvitulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi