En enää läskinä naisena tee aloitetta. Laihdutan ja katson kiinnostuuko yksi mies minusta
Aion laihduttaa ja katsoa, kiinnostuuko eräs mies minusta. Hän nimittäin torjui minut, ja syy on epäilemättä se että minulla on 16 kg ylipainoa.
🥺
Kommentit (27)
Jos sinulla on 16kg "liikaa" niin et kyllä ole läski tai lihava vaikka kuinka haluaisit. Ehkä pyöreähkö.
Terkuin lihava nainen 105kg
Entä jos lihot takaisin? Minulla miesystävä on vihjaillut painostani. Laihduttaisin korkeintaan vasta kun olen päässyt eroon hänestä. Ajattelin lihoa ja katsoa miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on 16kg "liikaa" niin et kyllä ole läski tai lihava vaikka kuinka haluaisit. Ehkä pyöreähkö.
Terkuin lihava nainen 105kg
Minulla ei ole sitäkään, ja tiedän että se alipainoista miestä vaivaa. Läskeistä on puhunutkin. Alle 5 kiloakin tästä mahasta ois varmaan kova sana...
T.4
Kukapa olisi valaasta kiinnostunut?
Mursu, mikä mursu.
Emma K. kirjoitti:
Kukapa olisi valaasta kiinnostunut?
Mursu, mikä mursu.
En minä ihan valas tai tankki sentään ole 😆 Kun vertaan itseäni sellaisiin, niin ajattelen että onneksi minulla on kuitenkin suhteellisen hyvä lähtötilanne eikä laihdutusprojektiin kulu ikuisuuksia.
Ap
Miehet kyllä huomaa heti jos nainen on hoikistunut 😉 Treffikutsuja tulee ihan ruokakaupassakin 🤗
N28
NO, mutta mitä sitten jos se kiinnostuu susta hoikempana?
Tiedät ettet kelpaa lihavampana eli että mies on pinnallinen.
Alkaisitko oikeasti sen kanssa jotain suhdetta? Ja miksi ihmeessä?
Teet ihan oikein ap. Tuolla tapaa sinulla on mahdollisuus tuohon mieheen.
M35
Ei välttämättä riipu painosta. Eräskin nainen luuli pakkien johtuvat hänen pienestä pyöreydestään, vaikka syy oli siinä, että hän on lähihoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllä huomaa heti jos nainen on hoikistunut 😉 Treffikutsuja tulee ihan ruokakaupassakin 🤗
N28
Miten ne randomit siellä ruokakaupassa tietää, että oot laihtunut?
Vierailija kirjoitti:
NO, mutta mitä sitten jos se kiinnostuu susta hoikempana?
Tiedät ettet kelpaa lihavampana eli että mies on pinnallinen.
Alkaisitko oikeasti sen kanssa jotain suhdetta? Ja miksi ihmeessä?
Tämäpä. Kannattaa suunnata katse suoraan muihin miehiin. Ei tuo varmasti maailman ainoa kiinnostava mies ole, vaikka nyt siltä tuntuisikin.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä riipu painosta. Eräskin nainen luuli pakkien johtuvat hänen pienestä pyöreydestään, vaikka syy oli siinä, että hän on lähihoitaja.
No sehän on suoraan verrattavissa kannibaaliin, en ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo nainen olisi ollut täydellinen kaunotar, olisiko hänen ammattinsa ollut siinä tapauksessa ongelma?
Miksi muutenkaan teet aloitteita miehille? Miehet tyytyvät siihen, mikä on helposti saatavilla. Olet ykkösvaihtoehto vain silloin, jos mies tekee itse aloitteen, etkä aina silloinkaan...
Vierailija kirjoitti:
Olet nainen, vastauksellasi ja harhaluuloillasi ei ole arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo nainen olisi ollut täydellinen kaunotar, olisiko hänen ammattinsa ollut siinä tapauksessa ongelma?
Olisi. Yhden illan jutut erikseen, mutta parisuhteeseen en kelpuuta epäakateemista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi. Yhden illan jutut erikseen, mutta parisuhteeseen en kelpuuta epäakateemista naista.
Mielenkiintoista. Olen akateeminen nainen ja onnellisesti jo 20 vuotta nsimisissa amismiehen kanssa. Ihana mies!
Aha. Jospa nyt kuitenkin joku muu, painosta riippumatta.
Tarrautuminen ei ole koskaan hyvä asia.