Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää läskinä naisena tee aloitetta. Laihdutan ja katson kiinnostuuko yksi mies minusta

Vierailija
07.05.2022 |

Aion laihduttaa ja katsoa, kiinnostuuko eräs mies minusta. Hän nimittäin torjui minut, ja syy on epäilemättä se että minulla on 16 kg ylipainoa.

🥺

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Jospa nyt kuitenkin joku muu, painosta riippumatta.

Tarrautuminen ei ole koskaan hyvä asia.

Vierailija
2/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on 16kg "liikaa" niin et kyllä ole läski tai lihava vaikka kuinka haluaisit. Ehkä pyöreähkö.

Terkuin lihava nainen 105kg

Vierailija
4/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lihot takaisin? Minulla miesystävä on vihjaillut painostani. Laihduttaisin korkeintaan vasta kun olen päässyt eroon hänestä. Ajattelin lihoa ja katsoa miten käy.

Vierailija
5/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on 16kg "liikaa" niin et kyllä ole läski tai lihava vaikka kuinka haluaisit. Ehkä pyöreähkö.

Terkuin lihava nainen 105kg

Minulla ei ole sitäkään, ja tiedän että se alipainoista miestä vaivaa. Läskeistä on puhunutkin. Alle 5 kiloakin tästä mahasta ois varmaan kova sana...

T.4

Vierailija
6/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa olisi valaasta kiinnostunut?

Mursu, mikä mursu.

Vierailija
7/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Kukapa olisi valaasta kiinnostunut?

Mursu, mikä mursu.

En minä ihan valas tai tankki sentään ole 😆 Kun vertaan itseäni sellaisiin, niin ajattelen että onneksi minulla on kuitenkin suhteellisen hyvä lähtötilanne eikä laihdutusprojektiin kulu ikuisuuksia. 

Ap

Vierailija
8/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kyllä huomaa heti jos nainen on hoikistunut 😉 Treffikutsuja tulee ihan ruokakaupassakin 🤗

N28

Vierailija
9/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO, mutta mitä sitten jos se kiinnostuu susta hoikempana?

Tiedät ettet kelpaa lihavampana eli että mies on pinnallinen.

Alkaisitko oikeasti sen kanssa jotain suhdetta? Ja miksi ihmeessä?

Vierailija
10/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden homma pudottaa 16kg.

Vierailija
11/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ihan oikein ap. Tuolla tapaa sinulla on mahdollisuus tuohon mieheen.

M35

Vierailija
12/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä riipu painosta. Eräskin nainen luuli pakkien johtuvat hänen pienestä pyöreydestään, vaikka syy oli siinä, että hän on lähihoitaja.

Vierailija
13/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kyllä huomaa heti jos nainen on hoikistunut 😉 Treffikutsuja tulee ihan ruokakaupassakin 🤗

N28

Miten ne randomit siellä ruokakaupassa tietää, että oot laihtunut?

Vierailija
14/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO, mutta mitä sitten jos se kiinnostuu susta hoikempana?

Tiedät ettet kelpaa lihavampana eli että mies on pinnallinen.

Alkaisitko oikeasti sen kanssa jotain suhdetta? Ja miksi ihmeessä?

Tämäpä. Kannattaa suunnata katse suoraan muihin miehiin. Ei tuo varmasti maailman ainoa kiinnostava mies ole, vaikka nyt siltä tuntuisikin.

Vierailija
15/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä riipu painosta. Eräskin nainen luuli pakkien johtuvat hänen pienestä pyöreydestään, vaikka syy oli siinä, että hän on lähihoitaja.

No sehän on suoraan verrattavissa kannibaaliin, en ihmettele.

Vierailija
16/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo nainen olisi ollut täydellinen kaunotar, olisiko hänen ammattinsa ollut siinä tapauksessa ongelma?

Vierailija
17/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muutenkaan teet aloitteita miehille? Miehet tyytyvät siihen, mikä on helposti saatavilla. Olet ykkösvaihtoehto vain silloin, jos mies tekee itse aloitteen, etkä aina silloinkaan...

Vierailija
18/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nainen, vastauksellasi ja harhaluuloillasi ei ole arvoa.

Vierailija
19/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo nainen olisi ollut täydellinen kaunotar, olisiko hänen ammattinsa ollut siinä tapauksessa ongelma?

Olisi. Yhden illan jutut erikseen, mutta parisuhteeseen en kelpuuta epäakateemista naista.

Vierailija
20/27 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi. Yhden illan jutut erikseen, mutta parisuhteeseen en kelpuuta epäakateemista naista.

Mielenkiintoista. Olen akateeminen nainen ja onnellisesti jo 20 vuotta nsimisissa amismiehen kanssa. Ihana mies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi