Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te koiraperheet itse kestätte tuota jatkuvaa räksytystä?

Vierailija
07.05.2022 |

Kun kerrostalon ulko-ovesta tai porraskäytävässä kuljetaan, alkaa joka kertaa se helv*tinmoinen räksytys. Se on ihan jäätävän ärsyttävää näin seinien läpi kuultunakin, joten ihmettelen, miten koiraperhe itse kestää sitä kuunnella?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki koirarodut eivät hauku paljon. Meillä oli sellainen koira.

Vierailija
2/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kestäkään. Oma koira ei hauku. Tai no, en mä jätäkään sitä yksin tuntikausiksi tai työnnä partsille/pihalle vaan se saa olla mun kanssa.

Voi olla että tämäkin sitten keksisi alkaa räksyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli koira 12 vuotta, pentuna se meinasi haukkua ohikulkijoita, joten opetin ettei haukuta. Sitten olikin seuraavat 11v 6kk rauhallista ilman räksytystä.

Vierailija
4/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin kuin ihmisten puhetta.

Vierailija
5/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on haukkuherkkä rotu, mutta olen kouluttanut koiran. Ei hauku turhia ja lopettaa pyynnöstä.

Vierailija
6/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin ihmettelen. Täällä se räksytys kantaa satoja metrejä, välillä yökaudet kuuluu. Miten ne itse jaksavat kun se räksyttää omassa pihassa?

Vierailija
7/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kesti, mutta minä en, joten perustettiin kaksi perhettä. Nyt on hyvä ainakin minulla.

Vierailija
8/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien ja lasten pitäminen kerrostaloissa pitäisi lailla kieltää.

Täällä oli niin mukavan rauhallista ennen kuin tuollaiset saapuivat samaan rappuun.

Vierailija
9/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki koirarodut eivät hauku paljon. Meillä oli sellainen koira.

rotankokoiset gremlinsit räksyttävät aina. oikea koira voi olla hiljaakin, jos se ei ole vapaakasvatettu jossain vvt perheessä

Vierailija
10/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan helposti, helpommin kuin kakaroiden kiljuntaa japarkumista tai humlaisten öykkäröintiä. On kaksi haukkuherkkaa koiraa jotka ilmoittavat noin 5 min kovalla rähinällä aina kun joku kukee talon ohi,siis parikymmentä kertaa päivässä. Yöt nukkuvat ihan hiljaa sängyn vierellä.

Vierailija
11/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira ei varoita haukkumalla. Se on opetettu käymään äänettömästi kimppuun. Ei oo kukaan toistaiseksi tullut ilman soittoa aidatulle pihalle. Dogon ja dopperin sekoitus ja paino noin 55 kg. Pikkukoirat räksyttää.

Vierailija
12/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin sen perhe kestää kuin ne naapurit.

Ei pidä hankkia koiria kerrostaloihin tai rivitaloihin haukkumaan.

Vierailija
13/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista heippalappua suosittelisitte?

Vierailija
14/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiottu ja yksinkertaistettu totuus on se, että suurempien rotujen omistajien täytyy panostaa siihen koulutukseen paljon enemmän pentuiästä alkaen.

Pikkuräksyihin sitä törmää lenkillä ollessaan hyvin usein. Bierashaukkuvia rottiksia tai sakemanneja taas en ole tavannut koskaan.

Mikähän siis mahtaa olla syynä.

(Ja oma koira on labbis, eikä sekään ole koskaan haukkunut muille koirille).

Vierailija
15/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Onneksi oma koirani ei hauku.

Vierailija
16/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiväthän ne koirat silloin räksytä, kun perhe on kotosalla?

Vierailija
17/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan helposti, helpommin kuin kakaroiden kiljuntaa japarkumista tai humlaisten öykkäröintiä. On kaksi haukkuherkkaa koiraa jotka ilmoittavat noin 5 min kovalla rähinällä aina kun joku kukee talon ohi,siis parikymmentä kertaa päivässä. Yöt nukkuvat ihan hiljaa sängyn vierellä.

Joo no eipä ole ihme että kulkevat ohi...

Vierailija
18/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani ei onneksi hauku kerrostalon äänille ja jos haukkuisi opettaisin sen olemaan haukkumatta. 

Vierailija
19/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no eipä ole ihme että kulkevat ohi...

Tottakai kukcveat ohi kun kotiinsa menevät,yleinen maantie kulkee noin 20 metriä ulkoovesta. Koirat pääsevät myös vataasti tarhaan koiranluukusta, ja haukkuvat  toisinaan ulkonakin, mutta mieluiten sisällä ikkunasta katsellen

Vierailija
20/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ovat melkoisia mutantteja. Ei mikään muu olento ääntele noin julmetun tyhmästi ja kuuluvasti.