Mua ahdistaa niin paljon olla 3kymppinen.. haluan nuoruuden takas
Mua ahdistaa niin paljon tuntuuu että parhaat vuodet meni jo. Ne vuodet kun olin kauneimmillaan ja sai miehiltä huomiota. Masentaa niin paljon että nyt tästä se on vaan alamäkeä, siis vanhenen vaan kokoajan. Siis niin masentavaa. Voisin omasta puolestani olla ikuisesti parikymppinen. Elämä oli silloin vielä mukavaa, nyt se on paskaa.
Onko kenelläkään muulla tämmöstä fiilistä?
Kommentit (73)
Sama ikivanha trolli tämä on. Kirjoittaja on joku incel mies, huomaa kirjoitusasusta.
Nuorempana kun olin baarissa niin tultiin kehumaan päin naamaa esim mun tissejä. Olihan se mukavaa. Siis silloin kun kivan näkönen mies tuli jotain sanomaan.
Kauheeta, nimittäin mähän alan kuulostaan ihan siltä palstan Allulta. Naispuolisena vaan. 😃😃
Ap
Minä ainakin odotin nuorena aina sitä aikaa, kun voin vihdoin ja viimein olla yli 30v. Taakse jää kaikki ne sairaat miehet, jotka himoitsee vain nuoria ihmisiä ja edessäpäin ovat oikeasti aikuiset ja tervejärkiset miehet.
Mua ainakin ahdisti olla himon kohde sen takia, koska olin nuori. Vihasin sitä huomiota. Olin kuin seksi objekti miehille.
Olen 60-kymppinen enkä haikaile nuoruutta. Toki miesten huomiota en saa, mutta vaihdevuosien jälkeen se ei haittaa. Voin olla rennommin. Miehet kelpaa ystävinä. Ei tarvitse päteä enää ulkonäöllä. Maailmassani on muutakin kiinnostavaa kuin seksi. Kulttuuri, luonto, ystävät, lemmikkieläimet, matkustelu ym. Kunhan terveenä pysyn, elämä on juuri niin mielenkiintoista kun siitä itse teen.
Minäkin haaveilen siitä nuoruudesta ja pitkälti siksi, että silloin elämään sisältyi enemmän ihmisiä, enemmän rakkautta. Nyt kaikki on toisin ja elämä on kolmekymppiseksi tosi alkeellisessa vaiheessa. Tiedän, että moni halveksii minua koska en ole menestynyt/ valveutunut/ tarpeeksi aikuinen/ mitä vaan, silti pitäisi jotenkin tulla toimeen noiden ihmisten kanssa ja vaan sitkeästi puskea eteenpäin. En vain oikein tiedä mikä se päämääräni on ja että onko se ylipäätään sellaista, jota haluan tavoitella. Voinko edes saavuttaa sitä koskaan vai hukkaanko elämäni vain yrittäessäni sopeutua johonkin mihin en koskaan sovi.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana kun olin baarissa niin tultiin kehumaan päin naamaa esim mun tissejä. Olihan se mukavaa. Siis silloin kun kivan näkönen mies tuli jotain sanomaan.
Kauheeta, nimittäin mähän alan kuulostaan ihan siltä palstan Allulta. Naispuolisena vaan. 😃😃
Ap
Niin sitä alluunnutaan..
Tuntuu että parhaat vuodet vasta tulossa mutta niinhän se menee että iän karttuessa miesten taso nousee siinä missä naisten romahtaa
Riippuu elämästä..
Madonnalla 60 vee on elämä edessä
Paris Hiltonilla 45 vee on elämä edessä
Ap:llä 30 vee on .....
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole mitään muuta mielenkiinnon kohdetta elämässä kuin patsastella miesten ihailtavana???!!! Hanki henkistä pääomaa, hyvä ihminen! Toivon mukaan tajuat parin vuoden päästä itsekin nauraa sille, miten nurinkuriset arvot sulla tässä iässä oli.
Mitä on henkinen pääoma??
Liittyykö se uskontoon??? ap
4 kymppisenä suret, ettet ole 3 kymppinen. 5 kymppisenä suret, ettet ole 4 kymppinen jne. mikset samantien hyppäisi junan alle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole mitään muuta mielenkiinnon kohdetta elämässä kuin patsastella miesten ihailtavana???!!! Hanki henkistä pääomaa, hyvä ihminen! Toivon mukaan tajuat parin vuoden päästä itsekin nauraa sille, miten nurinkuriset arvot sulla tässä iässä oli.
Se on tylsää jos ei saa miehiltä huomiota. Pysyy mieli virkeänä
Ap
Huomiota??
Huutelua= hyvät tissit??
Kadulla ja baarissa??
No, itse olen nyt 29v eli lähellä kolmeakymmentä ollaan myös. Vähän ollut myös toisinaan ikäkriisiä kun on tajunnut että ei ole enää se "huoleton parikymppinen". Mutta toisaalta olen kääntänyt asian positiiviseksi ja on ihan hienoa kun voi sanoa olevansa oikeasti aikuinen ja myös itseäni kohdellaan/pidetään aikuisena.
Koko ajan mahdollisuuksia vähemmän... Mietin, että jos noin 20-vuotiaana olisikin lähtenyt ulkomaille pysyvästi... mutta kun ei voi tietää, olisiko asiat vain pahemmin.
On ihmisiä
joita on pa.hoinpidelty kotona ja koulussa
On ihmisiä
joita äiti ei halannut lapsena
On ihmisiä
jotka eivät saa lapsia vaikka haluaisivat
sitten on AP
Oletko elämässäsi saanut aikaan muuta kuin massiivisen ahdistuksen?
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan mahdollisuuksia vähemmän... Mietin, että jos noin 20-vuotiaana olisikin lähtenyt ulkomaille pysyvästi... mutta kun ei voi tietää, olisiko asiat vain pahemmin.
Ukrainan naiset toteuttaa sun unelmaa??
Vierailija kirjoitti:
4 kymppisenä suret, ettet ole 3 kymppinen. 5 kymppisenä suret, ettet ole 4 kymppinen jne. mikset samantien hyppäisi junan alle?
No melkeen tekis mieli. 😀
AP
Nautin enemmän tästä kivasta kodista, jota ei ollut parikymppisenä energiaa tai rahaa laittaa. Kuuntelen sadetta ja lintuja sohvalla ovesta. On hyvää ruokaa, mukavat ja nätit vaatteet. Hiukset ovat kivemmat nykyään... Uusi ja hyvä läppäri kirjoitella. En vaihtaisi tätä huomioon, joka ei johtaisi mihinkään hyvään. Rauhallista ja seesteistä. Ei ole miestä eikä tarvitse koskaan tullakaan.
Eikö teitä muita naisia sitten häiritse se kun ei saa samalla tavalla huomiota miehiltä kuin parikymppisenä? Olenko oikeesti ainoa
Se on tylsää jos ei saa miehiltä huomiota. Pysyy mieli virkeänä
Ap