Mua ahdistaa niin paljon olla 3kymppinen.. haluan nuoruuden takas
Mua ahdistaa niin paljon tuntuuu että parhaat vuodet meni jo. Ne vuodet kun olin kauneimmillaan ja sai miehiltä huomiota. Masentaa niin paljon että nyt tästä se on vaan alamäkeä, siis vanhenen vaan kokoajan. Siis niin masentavaa. Voisin omasta puolestani olla ikuisesti parikymppinen. Elämä oli silloin vielä mukavaa, nyt se on paskaa.
Onko kenelläkään muulla tämmöstä fiilistä?
Kommentit (73)
Olen 35+ ja joka päivä opin lisää. Päivääkään en vaihtaisi pois.
M
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan vanhenemisesta tykkää, mutta sulla on naisena se valttikortti olemassa, että kunhan pidät kroppasi timmissä kunnossa niin tulet aina olemaan viehättävä miehille.
Miehenä vaikka treenaisit itsesi täydelliseksi veistokseksi niin ketään ei edelleenkään kiinnosta.
Nopeasti tulit paikalle
Mielestäni olen kauniimpi ja itsevarmempi ja saan huomiota tasokkaammilta miehiltä kuin parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Odotas kun täytät 40
Hirvittää jo.. ja sekin että siihen on ENää 10 vuotta
Nän kuusikymmenvuotiaan näkökulmasta, olet ap vielä tosi nuori.
Vierailija kirjoitti:
Nän kuusikymmenvuotiaan näkökulmasta, olet ap vielä tosi nuori.
Varmasti. Mutta se aika meni jo kun tissit on kiinteimmillään.
Ap
Kolmekymppisillä on paras elämä edessä päin. Kauheeta, jos luovuttaa jos tuossa vaiheessa ja heittää hyvän elämän vessanpöntöstä alas. Kolmekymppisenä on vielä nuori ja jaksaa mitä vaan. Asenteesta kaikki on kiinni.
Arvaappa miltä tuntuu täyttää 60 ku mielin on ku 20 😉
"Voisin omasta puolestani olla ikuisesti parikymppinen." Siinähän sinä sanoit sen. Voit sinä olla parikymppinen vaikka millä tavoin vaikka kroppasi näyttää ikääntyvän. Olen itsekkin kolmekymppinen ja tuntuu että elämä vasta alkaa! Kyllä vanhemmilla naisillakin kroppa voi olla kaunis :)
Millai se elämä sitten alkaa 3kymppisenä.
Säälin sua ap. Olet naisena parhaassa iässä, ja rehellisesti sanottuna kauneimmillasi. Tiedät jo mitä tyhmyyksiä ei kannata toistaa. Olet harhautunut muodin perässä ja ostanut vaatteita jotka ei sitten olleetkaan sopivia ja joissa roikkuu edelleen hintalappu. Rahaa paloi kenkien ostoon joita löytyy käyttämättöminä kaapista ja odottaa vaan, että viitsisi viedä johonkin keräyspaikkaan. Nyt tiedät, että elämä menee liiukumäkeä lasketellen jos elää vain muiden tahtoa varten. Kaikkia ei kuulu eikä tarvitsekaan miellyttää, mutta tärkein olet sinä, itseä kohtaan täytyy ja pitää olla armollinen (ei liity uskonlahkoon) eli rakastaa ihan parhaana ystävänään. Nauti nyt olostasi ja siitä mitä tiedät jo siitä mikä sopii sulle jotta voisit mahdollisimman hyvin. Aika rientää mutta menneet jää vääjäättömästi taakse ja on energian tuhlausta haikaille menneiden perään. Ne on muistoja ja muistoiksi saakin jäädä.
Sulla on energiaa tehdä asioita, sulla on aikaa (vielä viiskymppisetkin voi näyttää hyvältä ja nuorekkailta), sulla on enemmän ymmärrystä kuin 20 v. Lopeta haikailu ja mieti, miten voit tehdä elämästäsi ja itsestäsi sen parhaan mahdollisen version. Itsestä kaikki on kiinni. Kukaan ei tuu tekemään asioita puolestasi. Ja vaikka vanhenet, miehet vanhenee kanssasi samaan tahtiin. Ihminen on hyvän näköinen, kun päälle päin näkyy, että hän viihtyy omissa nahoissaan. Vanhemmiten yleensä ymmärrys tästä lisäntyy. Ihminen saa olla myös epätäydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Säälin sua ap. Olet naisena parhaassa iässä, ja rehellisesti sanottuna kauneimmillasi. Tiedät jo mitä tyhmyyksiä ei kannata toistaa. Olet harhautunut muodin perässä ja ostanut vaatteita jotka ei sitten olleetkaan sopivia ja joissa roikkuu edelleen hintalappu. Rahaa paloi kenkien ostoon joita löytyy käyttämättöminä kaapista ja odottaa vaan, että viitsisi viedä johonkin keräyspaikkaan. Nyt tiedät, että elämä menee liiukumäkeä lasketellen jos elää vain muiden tahtoa varten. Kaikkia ei kuulu eikä tarvitsekaan miellyttää, mutta tärkein olet sinä, itseä kohtaan täytyy ja pitää olla armollinen (ei liity uskonlahkoon) eli rakastaa ihan parhaana ystävänään. Nauti nyt olostasi ja siitä mitä tiedät jo siitä mikä sopii sulle jotta voisit mahdollisimman hyvin. Aika rientää mutta menneet jää vääjäättömästi taakse ja on energian tuhlausta haikaille menneiden perään. Ne on muistoja ja muistoiksi saakin jäädä.
Kiitos kauniista sanoistasi.
Ehkä ongelma on se kun parikymppisenä oikeasti nautin elämästäni ja se oli niin huoletonta ja sain paljon huomiota miehiltä ja oli se nuoruuden into.. nyt pitäisi olla aikuinen.. mutta en tunne niin.. ja sitten vertailen kuvia itsestäni esim 10v takaa ja haikailen niitä aikoja.. kyllähän jokainen muuttuu edes jonkin verran 10 vuodessa ja en osaa olla tyytyväinen itseeni nyt kun vertaan kokoajan siihen mitä olin 10v sitten
Hah hyvännäköisten muijien ongelmia. Meikäläinen ei kelvannu krantuille naisille nuorena ja yhtä vähän kelpaan nyt sun ikäisenäkin. Ei oo suurempaa kriisiä havaittavissa
M37
Eikö sulla ole mitään muuta mielenkiinnon kohdetta elämässä kuin patsastella miesten ihailtavana???!!! Hanki henkistä pääomaa, hyvä ihminen! Toivon mukaan tajuat parin vuoden päästä itsekin nauraa sille, miten nurinkuriset arvot sulla tässä iässä oli.
No ei kyllä ole.