Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ahdistaa niin paljon olla 3kymppinen.. haluan nuoruuden takas

Vierailija
07.05.2022 |

Mua ahdistaa niin paljon tuntuuu että parhaat vuodet meni jo. Ne vuodet kun olin kauneimmillaan ja sai miehiltä huomiota. Masentaa niin paljon että nyt tästä se on vaan alamäkeä, siis vanhenen vaan kokoajan. Siis niin masentavaa. Voisin omasta puolestani olla ikuisesti parikymppinen. Elämä oli silloin vielä mukavaa, nyt se on paskaa.

Onko kenelläkään muulla tämmöstä fiilistä?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siirtyy baareihin missä käy paljon vanhoja ukkoja niin heille kolmekymppinen nainen on vielä nuori hehkeä tyttö ja saa taatusti huomioo :D

Vierailija
42/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka on 2tuhatta3sataa4kymmentä2. Ei ihme että ahdistaa, jos näin kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 kymppisenä suret, ettet ole 3 kymppinen. 5 kymppisenä suret, ettet ole 4 kymppinen jne. mikset samantien hyppäisi junan alle?

No melkeen tekis mieli. 😀

AP

mikä estää?

Vierailija
44/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä muita naisia sitten häiritse se kun ei saa samalla tavalla huomiota miehiltä kuin parikymppisenä? Olenko oikeesti ainoa

Kolmekymppisenä minulla oli jo oma mies enkä tarvinnut muiden miesten huomioo. 

Vierailija
45/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä muita naisia sitten häiritse se kun ei saa samalla tavalla huomiota miehiltä kuin parikymppisenä? Olenko oikeesti ainoa

Olen saanut aina huomiota miehiltä. Kuitenkin huomion taso ja määrä on kasvanut viime vuosien aikana, olen nyt 34v. Luulen, että tämä taas johtuu siitä, että olen löytänyt tyylini, olen sinut itseni kanssa ja osaan käydä muutakin keskustelua kuin meikit tai perjantain kännit.

Vierailija
46/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon koko ikäni pelännyt vanhenemista.

Varmasti kotikasvatuksella on ollut vaikutusta; äitini on ollut aina maaninen ulkonäön kyttääjä ja jaksanut muistutella mua siitä että kohta se nuoruus on mennyttä. Sama juttu mun tädillä. Katkerana kehottanut nauttia kauneudesta ja kaikesta ihanasta nyt kun on vielä nuori.

No enpä ole koskaan nauttinut. Oon 15-vuotiaasta laskenut kauhulla vuosia koska peli on niinsanotustu pelattu. Oon pitänyt aikarajana 35vuotta. En näe ikääntyvässä naamassa mitään kaunista vaikka kuinka yritän.

Vaikea kasvaa vanhenemisesta positiivisesti ajattelevaksi kun lähipiiri on tämmöinen.

N31

Vierailija
47/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kotikasvatuksella on ollut vaikutusta; äitini on ollut aina maaninen ulkonäön kyttääjä ja jaksanut muistutella mua siitä että kohta se nuoruus on mennyttä. Sama juttu mun tädillä. Katkerana kehottanut nauttia kauneudesta ja kaikesta ihanasta nyt kun on vielä nuori.

No enpä ole koskaan nauttinut. Oon 15-vuotiaasta laskenut kauhulla vuosia koska peli on niinsanotustu pelattu. Oon pitänyt aikarajana 35vuotta. En näe ikääntyvässä naamassa mitään kaunista vaikka kuinka yritän.

Vaikea kasvaa vanhenemisesta positiivisesti ajattelevaksi kun lähipiiri on tämmöinen.

N31

Kamala äiti tuollainen jolla on ongelmia itsensä hyväksymisessä ja siirtää ne perintönä lapselleenkin. Pitäisi selvittää ensin ongelmansa ennen kuin alkaa lisääntymään sillä lapselle äiti on kaikkein tärkein peili millaiseksi itsetunto kehittyy. 

Ilmeisesti teillä jatkunut sama sukupolvesta toiseen kenenkään katkaisematta samaa kierrettä jatkamalla sitä vain sukupolvesta toiseen. 

Vierailija
48/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole mitään muuta mielenkiinnon kohdetta elämässä kuin patsastella miesten ihailtavana???!!! Hanki henkistä pääomaa, hyvä ihminen! Toivon mukaan tajuat parin vuoden päästä itsekin nauraa sille, miten nurinkuriset arvot sulla tässä iässä oli.

Mitä on henkinen pääoma??

Liittyykö se uskontoon??? ap

Jos olisit hankkinut sitä, ei tarvitsisi kysellä... 

Henkinen = Pään sisäinen omaisuus, eli koulutus, vakaat arvot, tiedon hankinta, luonteen kasvattaminen jne. Katso sanakirjasta tai googleta, mikä ero on sanoilla henkinen ja hengellinen. Olet kolmekymppinen, kyllä sinun se jo pitäisi tietää. Se, ettet tiedä, saattaa olla indikaattori siitä, että olet laiminlyönyt sisäisen kehityksesi keskittyessäsi liikaa ulkoisiin avuihisi.

Vierailija
49/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole mitään muuta mielenkiinnon kohdetta elämässä kuin patsastella miesten ihailtavana???!!! Hanki henkistä pääomaa, hyvä ihminen! Toivon mukaan tajuat parin vuoden päästä itsekin nauraa sille, miten nurinkuriset arvot sulla tässä iässä oli.

Henkinen = Pään sisäinen omaisuus, eli koulutus, vakaat arvot, tiedon hankinta, luonteen kasvattaminen jne. Katso sanakirjasta tai googleta, mikä ero on sanoilla henkinen ja hengellinen. Olet kolmekymppinen, kyllä sinun se jo pitäisi tietää. Se, ettet tiedä, saattaa olla indikaattori siitä, että olet laiminlyönyt sisäisen kehityksesi keskittyessäsi liikaa ulkoisiin avuihisi.

Tämä ei ollut minun kysymys. Tiedän kyllä mitä henkinen pääoma on.

T. Aito oikea Ketjun Ap

Vierailija
50/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nän kuusikymmenvuotiaan näkökulmasta, olet ap  vielä tosi nuori.

Varmasti. Mutta se aika meni jo kun tissit on kiinteimmillään.

Ap

No jos elämänlaatu on tissien kiinteydestä kiinni, niin mene hyvä ihminen hakemaan silikonit. Ne on kiinteät. Kuin kumipallot.

Vierailija
51/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ollut minun kysymys. Tiedän kyllä mitä henkinen pääoma on.

T. Aito oikea Ketjun Ap

Ok. Mutta ehkä joku muu tästä vähän valaistui.

t: äskeinen

Vierailija
52/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Kamala äiti tuollainen jolla on ongelmia itsensä hyväksymisessä ja siirtää ne perintönä lapselleenkin. Pitäisi selvittää ensin ongelmansa ennen kuin alkaa lisääntymään sillä lapselle äiti on kaikkein tärkein peili millaiseksi itsetunto kehittyy. 

Ilmeisesti teillä jatkunut sama sukupolvesta toiseen kenenkään katkaisematta samaa kierrettä jatkamalla sitä vain sukupolvesta toiseen. 

Kyllä. Ja myös molemmat mummot, sekä isänäiti, että äidinäiti ovat aina puhuneet itsestään todella rumasti. Esitelleet suonikohjujaan ja heilutelleet allejaan että "katso nyt tyttö kun ihminen rumenee kun vanhenee!".

80+ mummoni edelleen tuskailee myös painoansa(tyypillinen mummo, ei mitenkään sairaalloisen lihava).

Loputon kierre.

Se edellinen N31

Vierailija
53/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhana mitään jaksa. Kävin eilen ajelemassa pyörällä 50km ja nyt on uupunut olo. Palautuu liian hitaasti. Ihan paskaa vanheneminen on. En todellakaan ole virkeä ja jaksa mitä vain. Alle 25 vuotiaana oli eri asia. M37

Vierailija
54/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Kyllä. Ja myös molemmat mummot, sekä isänäiti, että äidinäiti ovat aina puhuneet itsestään todella rumasti. Esitelleet suonikohjujaan ja heilutelleet allejaan että "katso nyt tyttö kun ihminen rumenee kun vanhenee!".

80+ mummoni edelleen tuskailee myös painoansa(tyypillinen mummo, ei mitenkään sairaalloisen lihava).

Loputon kierre.

Se edellinen N31

Niin juu ja nyt kun täytin 31 niin pappani alkoi hohottelemaan että "kyllä säkin alat oleen jo melko iäkäs!" 😔

Silleen... öö kiitti vi tusti.

N31

Vierailija
55/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä tulee itsellekin mieleen. Vaikutat suoraa sanottuna jotenkin henkisesti jälkeenjääneeltä ja siltä että valitettavasti hukkasit nuo viimeiset 10 vuotta pinnalliseen turhuuteen ja ties mihin äo 80-puuhaan, kun olisi pitänyt kehittyä ihmisenä. Taisit keskittyä niin paljon ulkonäköön että unohdit täysin henkisen puolen, tai sitten sulla ei oo kapasiteettia henkisen puolen juttuihin lainkaan. Surullista luettavaa joka tapauksessa.

Vierailija
56/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä parikymppisenä elämä oli paskaa ja nyt se on just hyvää.

T. Nelikymppinen

Vierailija
57/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vanhana mitään jaksa. Kävin eilen ajelemassa pyörällä 50km ja nyt on uupunut olo. Palautuu liian hitaasti. Ihan paskaa vanheneminen on. En todellakaan ole virkeä ja jaksa mitä vain. Alle 25 vuotiaana oli eri asia. M37

Sulla on vaa huono kunto. 😂

Mun yli 60v isä harrastaa päivittäin liikuntaa ja vetää helposti noita 50km lenkkejä parikin kertaa viikossa. Viimekesänä ajoi 150km lenkin.

Vierailija
58/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
59/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan häiritse kun on vuosikausia sitten löytänyt sen maailman parhaimman miehen, jonka kanssa on nyt yhteistä taivalta takana vuosia. Miesten huomio on ällöttänyt ja vtuttanut ehkä jostain 23-vuotiaasta asti. Jestas mitä teinikitinää. Sua taitaa vaivata ihan toi yksinkertaisuus, ei löysät tissit.

Vierailija
60/73 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei häiritse pätkääkään, elämä kannattaa rakentaa ihan muiden asioiden varaan kuin miesten huomion. Mitä olet saanut elämässäsi aikaan?