Suositelkaa hyvää panssaritorjuntaohjusta
Kommentit (37)
Teille suosittelen teroitettua bambukeppiä ja hyökkäystä banzai-huudon säestämänä.
Kassillinen mätiä kananmunia riittää mainiosti putinistis-stalinistisen urpon ja äählyjen ojentamiseen. PLÄTS! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Teille suosittelen teroitettua bambukeppiä ja hyökkäystä banzai-huudon säestämänä.
Paljonko teroitettu bambukeppi läpäisee RHAta, toimiiko myös ERA suojattuun vaunuun? Saako sillä katto-osumaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko teroitettu bambukeppi läpäisee RHAta, toimiiko myös ERA suojattuun vaunuun? Saako sillä katto-osumaa?
Nämä kaikki riippuvat käyttäjästä sekä valitusta bambukepistä.
Kiitos vaan. Nyt koen panssaritorjuntahäpeää ja riittämättömyyttä :( Ei minulla ole varaa päivittää omia aseitani. Vielä mennään toisen maailm... ai joo ei venäläisilläkään sen uudempia ole.
Luulen että ruokakassi ripustettuna ovenpieleen riittää, Kun venäläispanssari huomaa sen niin miehistö säntää kilpaa ulos viemään sen ja sitten syömään sen sisällön. Samalla voi itse hinata traktorilla noiden panssarin jonnekin parempaan käyttöön. Lopuksi voi kuskata traktorin kärryllä ne venäläiset jonnekin bussipysäkille jotta ne pääsee takaisin venäjälle kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kaikki riippuvat käyttäjästä sekä valitusta bambukepistä.
Nuotiossa hiilletty bambu toimii. Yksi vaihtoehto on istuttaa bambua panssavaunujen alle, kasvuvauhti kun on puoli metriä vuorokaudessa niin läpäisee sen jumiutuneen kolonnan vaunujen pohjat kahdessa päivässä ja viikossa kasvaa läpi korkeammastakin tykkitornista.
Mut jos kyse kerta on lähitaistelusta muutenkin, niin suosittelisin Bayraktaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei läpäise eikä toimi, mutta ruostuneesta venäläisestä sillipurkista menee läpi että hujahtaa.
avmammatykki. sellainen jolla sirkuksessa ammutaan ihmisiä, mutta tietenkin isompi, että av mamma mahtuu sinne. sellaisella kun ampuu panssarivaunua, niin johan jysähtää.
Minä suojaudun rakentamalla pihamaalleni panssariesteen rikkinäisistä vanhoista pesukoneista.
Vierailija kirjoitti:
Minä suojaudun rakentamalla pihamaalleni panssariesteen rikkinäisistä vanhoista pesukoneista.
Paha virhe - pesukoneet houkuttelee venäläisiä sotilaita kuin jaska kärpäsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten, lamaantuvat siihen esteelle lastaamaan pesukoneita kyytiin ja lähtevät kolistelemaan kotiinsa.
Telamiinoilla rajoitat liikkuvuutta, sen jälkeen Javelin ja NLAW on varma valinta yksittäiselle taistelijalle.
Jos raha ei ole ongelma, ilmatukea muutamalta A-10:lta, ei myöskään kannata väheksyä AH-64 longbowta.
155mm telehaupitsi ja Excalibur lienee myös toimiva ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten, lamaantuvat siihen esteelle lastaamaan pesukoneita kyytiin ja lähtevät kolistelemaan kotiinsa.
Kymmenennen jälkeen tulee se yhdestoista joka jää ilman ja käy raivona. Ainakin naisten ja lasten syytä olla piilossa siinä vaiheessa.
Niksipirkka: halpisdroneista pudotellut vanhat ontelokranaatit ovat hyvä ja halpa konsti tuhota vihollistankkeja jos kodin kaapeista ei löydy pst-ohjuksia.
Ukrainalainen Stugna-P on hyvä ja edullinen.