En kehtaa ostaa kondomeja kaupasta
Aina nöyryyttävä tunne laittaa kondomipaketti kassalle
M30
Kommentit (78)
Ostan aina XXL kondomeja, vaikka en niin isoja välttämättä tarvitse. Kiva katsoa ihmisten ilmeitä.
Jos ostaa kokoa small, se herättää myötätuntoa kassassa ja kanssaostajissa, olkoon ostaja mes tai nainen.
Kerran sattui sellainen tapaus, että edelläni kassajonossa oli nuori mies. Vähäisten ostosten joukossa oli kondomipaketti. Ilmeisen tuttu kassatyttö otti kondomipaketin käteensä ja sanoi pojalle, että nämä ovat aivan liian isoja hänelle. Sanoi käyvänsä vaihtamassa ne hyllyltä oikeaan kokoon small.
Jos nainen huomaa toisen naisen ostavan isokokoisia kondomeja, se herättää kateutta. Jos isokokoisten kondomien ostaja on mies, se herättää naisessa heti mielenkiintoa miestä kohtaan. Jos mies havaitsee naisen ostavan pienikokoisia kondomeja, mies luo arvioivan katseen naiseen. Jos nainen on hyvännäköinen, mies ajattelee, että nainen ansaitsisi isompaa. Jos nainen ei ole hyvännäköinen, mies ajattelee, että pieni on naiselle aivan riittävä.😁
Okei. Meidän kaupassa ne ovat hygieniaosastolla hyllyssä, mistä ne voi itse ottaa, ja maksaa pikakassalla, missä ei tarvitse antaa niitä kassatypylle.
Vierailija kirjoitti:
Ostan aina XXL kondomeja, vaikka en niin isoja välttämättä tarvitse. Kiva katsoa ihmisten ilmeitä.
Herätät heti niiden naisten mielenkiintoa, jotka huimaavat tämän. Myös kassaneiti tai -rouva laittaa tämän merkille. Sana tästä asiasta leviää isoon naispiiriin.
Vähän tätä sivuava tapaus apteekissa. Olin kysymässä neuvoa jalkavoiteen valintaan. Yhtään farmaseuttia ei ollut hyllyjen luona vapaana. Jäin seisokelemaan ja odottamaan vapautuvaa farmaseuttia. Yhtäkkiä kuulin takaani äänen. Farmaseutti alkoi selittää eri kondomien ominaisuuksia. Olin huomaamattani jäänyt seisoskelemaan kondimihyllyjen kohdalle! En saanut sanottua mitään. Niin yllättävä tilanne oli. Farmaseutti jatkoi ja sanoi, että täytyisi tietää mitat, että saadaan sopivimman kokoinen.😀
Mutta kehtaat mennä lekuriin näyttämään syyläistä ja rakkulaista pippeliä?
Osta tv shopista. Tulee esittelyvideo mukana.
Vierailija kirjoitti:
Osta tv shopista. Tulee esittelyvideo mukana.
Entä Temusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa netistä.
Pankissa ja postissa näkevät mitä olen tilannut, noloa
Joo niillä pankkineideillä on nykyään aikaa syynätä ihmisten tilejä ja tirskua päivät pitkät kahvipöydässä ostoksillesi. Tietokoneet hoitaa hommat ja neidit vaan räkättää.
Ja posti miehenkin mielikuvitus jaksaa laukata vielä silloinkin kun lataa automaattiin uransa tuhannetta diltopakettia.
Vierailija kirjoitti:
Jep ja sitten se myyjän tuijotus. Kyllähän sen syyllistävästä katseestakin näkee, että se näkee jo mun olemuksesta että en mä seksiä oo saamassa kuitenkaan kunhan vaan ostan kumeja kotiin varmuuden vuoksi.
On ne myyjät pahoja=(
Muuten ostaisin, mutta edes apteekeissa ei ole sovituskoppeja.
Ite tilaan temusta kortonkit ja tekorömpylät.
T. Keijo Keke
Niinpä ! Eikä koeajomahdollisuutta:(
Muistan, että ensimmäisen kerran kondomeja ostaessani kassaneiti punastui huomattavasti, en minä. Itsepalvelukassat ratkaisivat ongelman.
Vierailija kirjoitti:
Ite tilaan temusta kortonkit ja tekorömpylät.
T. Keijo Keke
Eikä haittaa oireet punoitus ym. Kunhan saa halvalla!
-Toinen temuttaja
Otettiin neidon kanssa juomia. Hän pyysi että kävisin ostamassa kumeja kun ne on vähissä. Mä laitoin heti kenkiä jalkoihin kun niin suora vihjaus toiminnasta. Pyysi samalla että osta kurkku sekin on vähissä. Hän laittoi sitä aina leipiinsä ja lautaselleen. Kaupassa ensimmäisen kerran ikinä huomasin kun kassaneiti punastui.
Tajusin siinä itsekkin että ostan kurkun ja kumeja. En alkanut selittämään vaan häivyin äkkiä naurua pidätellen. Kun kerroin tilanteen naiselle hän repesi ihan kunnolla. Nauroi kauan aikaa ja sanoi sua luullaan nyt aika pervoksi. Sanoin mene itse ostamaan samat. Vastaus oli en varmasti mene ja nauroi lisää.