Maastaveto: kuinka suuret painot oikein pitää olla että liike tuntuu poltteena lihaksissa
ja viimeiset vedot pitäis ns. rutistaa? Oon 50 kg nainen ja ainakaan 14 kg ei aiheuta sitä poltetta, vaikka liike kyllä tuntuu pakaroista ja takareisisdä vähän. Teen jotain 35 sarjoja ja lopetan kun en enää jaksa jatkaa. Mitään loppurutistusta ei tuu.
Te joilla tuntuu, kertokaa oma painonne sekä se minkä suuruisella painoilla teette maastavetoa.
Kommentit (10)
Lopeta tommonen vemputtelu. 35 toiston sarja..
Lataa painoa sen verran, että jaksat tehdä kymmenen toistoa yhteen sarjaan. Silloin viimeinen menee hampaat irvessä.
Mulla painoa 85kg, teen sadan kilon painoilla.
Mikä on tarkoituksesi? Laihduttaa vai..
mies54v
Tää on provo... Joku mies kertoo tarinaansa...
Mavessa parhaiten toimii lyhyet sarjat! Aloittelijalle ehkä tekniikkaharjoitteluun toimii n. 30 kg, treeniin sitten 4050 kg. Itse olen vuoden päivät voimaillut, ja just sain 100 kg nostettua! Sarjoissa toki vähän vähemmän.
T. N23
Vierailija kirjoitti:
Mavessa parhaiten toimii lyhyet sarjat! Aloittelijalle ehkä tekniikkaharjoitteluun toimii n. 30 kg, treeniin sitten 4050 kg. Itse olen vuoden päivät voimaillut, ja just sain 100 kg nostettua! Sarjoissa toki vähän vähemmän.
T. N23
Siis 4050 kg, yli neljä tonnia nostava on jo ihme :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N23
Siis 4050 kg, yli neljä tonnia nostava on jo ihme :DD
Jaahas ei toimi niinku haluan XD
Vierailija kirjoitti:
T. N23
En mä 30kg kylmiltään, aloitin alle 20 kg painolla mavessa. Eri
Enemmän painoja. Lämmittele vaikka 30 kilolla ja tee sarjaa 60-70 kilolla. Vähemmän toistoja jos nostat painoja, jos on tarkoitus vaan jumpata niin pysy nykyisessä.
Itse teen sarjaa 120-130 kilolla ja välillä kokeilen maksimeja. Tee eri volyymilla ja otteilla.
Nosto