Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla ei oo rahasta pulaa

Vierailija
06.05.2022 |

Tilailin just kasuaalisti finnish design shopista tavaraa ja perään Woltilla ruokaa. Vielä pitäs lennot ostaa kesälomaksi.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltin ruoka voi olla myös epäterveellistä ja rasvaista. Se on riski. Ihmisen tulee liikuttua luonnollisesti, kun käy kaupassa.

Vierailija
42/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut design tuotteita, enkä tilannut kotiin ravintolaruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon. Hyvä että sinulla menee rahallisesti hyvin.

Kiitos kiitos, makdan vuodessa veroja useamman kymppitonnin, eiköhän sillä jonkun mamman elätä.

Useamman kymppitonnin = 20.000 euroa kenties?

Eli tienaa palkkatuloa ehkä jotain 80.0000 euroa vuodessa, eli kuukausipalkka himpun päälle kuusi tonnia? Siihen varmaan päälle tavanomainen osakesalkku, josta ehkä lankeaa jokunen ropo pääomaveroja?

En nyt ihan hirveästi kehtaisi itse leveillä tuolla :D

Tuohan on vaan pari, kolme on muutama, neljä on monta...

Vierailija
44/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenvetona: Paras kansalainen on matalampaa keskiluokkaa. Joka ei matkustele aurinkolomalle ulkomaille, ei juo alkoholia tai polta tupakkaa. Hänellä ei ole varaa autoon (ei saastuta). Asuu tiiviissä neliöissä. Käy töissä, ei saa yhteiskunnan tukia. Vähän stressiä töistä. Niukasti rahaa ja harrastukset ovat pienellä budjetilla toteutettavissa.

Vierailija
45/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteenvetona: Paras kansalainen on matalampaa keskiluokkaa. Joka ei matkustele aurinkolomalle ulkomaille, ei juo alkoholia tai polta tupakkaa. Hänellä ei ole varaa autoon (ei saastuta). Asuu tiiviissä neliöissä. Käy töissä, ei saa yhteiskunnan tukia. Vähän stressiä töistä. Niukasti rahaa ja harrastukset ovat pienellä budjetilla toteutettavissa.

Hei iso kiitos! Mä oon just tällainen!

Vierailija
46/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woltin ruoka voi olla myös epäterveellistä ja rasvaista. Se on riski. Ihmisen tulee liikuttua luonnollisesti, kun käy kaupassa.

Vatsa ja suolisto ei tykkää makuelämyksistä. Terveellisin ruokavalio on kaurapuuroa kaksi kertaa päivässä. Mahdollisimman samanlainen ruokavalio.

Vierailija
47/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon. Hyvä että sinulla menee rahallisesti hyvin.

Kiitos kiitos, makdan vuodessa veroja useamman kymppitonnin, eiköhän sillä jonkun mamman elätä.

Aren't you special!

Vierailija
48/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet hyvä kansalainen. Todennäköisesti pysyt terveenä, etkä saastuta paljon. Asut luultavasti kaupungissa (koska asut tiiviisti), jossa on sosiaalista verkostoa enemmän. Mielenterveytesikin on parempi näin ollen.

Vierailija
49/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap miettinyt, että ihmiset, jotka tekevät paljon töitä, sairastuvat myös todennäköisemmin? Esim. sydänleikkaus maksaa 50 000 . Syöpähoidot saattavat ihan helposti olla 10 000 kuussa.

Ihmiset, jotka elävät pienellä, stressaavat vähemmän ja eivät sairastu niin todennäköisesti.

Ensimmäinen kerta, kun kuulen tuollaista logiikkaa. Minä tunnen useita pienituloisia, ja he todellakin elävät jatkuvassa stressissä miten selviävät elämästä. Ja itsekin elin, kun oli tulot luokkaa nälänhätä. Nyt 15 vuotta myöhemmin kun olen keskituloisten listan alapäässä, minulla alkaa olla suht huoleton elämä taloudellisesti. Lainaa toki on vielä varmaan 15 vuoden ajan, mutta voin ostaa kaupasta muutakin kuin makaronia ja tonnikalaa; terveellinen ruoka parantaa elimistöä, minulla ei ole enää jatkuvia tulehduksia ja ruoansulatusvaivoja vehnämössön takia ja muutenkin terveys ja kunto paremmalla tolalla. Voin myös ostaa laadukkaampia vaatteita, pitää paremmin huolta kodista ja autosta. Kaikenkaikkiaan se stressi ja ahdistus mitä minulla oli köyhempänä, on kadonnut. Stressi vanhentaa elimistöä ja lyhentää elinikää.

Vierailija
50/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet hyvä kansalainen. Todennäköisesti pysyt terveenä, etkä saastuta paljon. Asut luultavasti kaupungissa (koska asut tiiviisti), jossa on sosiaalista verkostoa enemmän. Mielenterveytesikin on parempi näin ollen.

Niinpä kuuluu olevan kaupungeissa läpeensä tyytyväisiä sosiaalisia ihmisiä...kerrostalossa sitä nari nari nari...

Rivitalossa tätä nari nari nari. Asutusalueella naapurit sitä ja tätä nari nari nari....