Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla ei oo rahasta pulaa

Vierailija
06.05.2022 |

Tilailin just kasuaalisti finnish design shopista tavaraa ja perään Woltilla ruokaa. Vielä pitäs lennot ostaa kesälomaksi.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

high life

Vierailija
2/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Ja ajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle. Mulla on pula. Mietin mistä rahasta ostan teinille kengät ja takin.

Vierailija
4/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa tässä ollaan rajalla kohta, ei niin hirveästi kiinnosta sun varallisuus.

Vierailija
5/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivat sulle. Mulla on pula. Mietin mistä rahasta ostan teinille kengät ja takin.

Kokeile pyytää jossain netissä? Tuskin olen ainoa, joka muutenkin lahjoittaa vähän käytettyjä tai pieniä.

Vierailija
6/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Hyvä että sinulla menee rahallisesti hyvin.

Vierailija
7/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun on hyvä pitää talous pyörimässä. 👍

Vierailija
8/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, samixii! Mulla on myös rahaa kaikkeen, mitä tarvitsen. Lähetäänkö siis jo panee?

Vierailija
9/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kiitos, makdan vuodessa veroja useamman kymppitonnin, eiköhän sillä jonkun mamman elätä.

Vierailija
10/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kiitos, makdan vuodessa veroja useamman kymppitonnin, eiköhän sillä jonkun mamman elätä.

Useamman kymppitonnin = 20.000 euroa kenties?

Eli tienaa palkkatuloa ehkä jotain 80.0000 euroa vuodessa, eli kuukausipalkka himpun päälle kuusi tonnia? Siihen varmaan päälle tavanomainen osakesalkku, josta ehkä lankeaa jokunen ropo pääomaveroja?

En nyt ihan hirveästi kehtaisi itse leveillä tuolla :D

Vierailija
11/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten on naurettavaa, että tyyliin hyvätuloiset kuvittelevat elättävänsä itse suoraan henkilökohtaisesti saamapuolella olevat, esim. yksinhuoltajat. Verot menee valtion kassaan ja siitä maksetaan monenlaisia asioita.

Vierailija
12/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten on naurettavaa, että tyyliin hyvätuloiset kuvittelevat elättävänsä itse suoraan henkilökohtaisesti saamapuolella olevat, esim. yksinhuoltajat. Verot menee valtion kassaan ja siitä maksetaan monenlaisia asioita.

Olen törmännyt tähän ajatukseen. Tyyliin ihmiset ovat suoraan sanoneet, että me elätetään sut 😂

Vierailija
13/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap miettinyt, että ihmiset, jotka tekevät paljon töitä, sairastuvat myös todennäköisemmin? Esim. sydänleikkaus maksaa 50 000 . Syöpähoidot saattavat ihan helposti olla 10 000 kuussa.

Ihmiset, jotka elävät pienellä, stressaavat vähemmän ja eivät sairastu niin todennäköisesti.

Vierailija
14/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole mullakaan, muttei se minusta mitenkään erityistä tee. Woltilla tilasin viimeksi talvella ruokaa, kun sairastin koronan, enkä päässyt kaupassa käymään.

Vierailija
15/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt tähän ajatukseen. Tyyliin ihmiset ovat suoraan sanoneet, että me elätetään sut 😂

Mutta tottahan se silti perimmiltään on.

Vierailija
16/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit maksanut koko ikäsi paljon veroja, vievät esim. syöpähoitosi sinut saamapuolelle. Joten yksilön olemista yhteiskunnassa pitää katsoa kokonaisuutena.

Vierailija
17/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan, mutta en ole koskaan tilannut Woltilla. Onko se joku juttu?

Vierailija
18/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen perasukinen ja tilaan joka toinen päivä woltilta.

Vierailija
19/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap miettinyt, että ihmiset, jotka tekevät paljon töitä, sairastuvat myös todennäköisemmin? Esim. sydänleikkaus maksaa 50 000 . Syöpähoidot saattavat ihan helposti olla 10 000 kuussa.

Ihmiset, jotka elävät pienellä, stressaavat vähemmän ja eivät sairastu niin todennäköisesti.

Se on kyllä just toisinpäin, että köyhemmät on kipeämpiä ja varakkaammilla on mahdollisuuksia huolehtia itsestään ja pysyä terveinä.

Vierailija
20/50 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tottahan se silti perimmiltään on.

Lapsen koulutus maksaa ja terveydenhoito. Muuten saan kelalta lapsilisän noin 157 kuussa. Se ei ole kovin paljon.