Istuuko täällä joku vaikka tuntikausia autossa, kun puoliso käy asioilla?
Eli kyseessä yli 70-vuotias isäni joka antaa äitini mennä yksin lääkäriin eikä mene mukaan.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua näitä kuskattavia muijia. Onko ne heikkolahjaisiia vai mitä kun ei kykene itse ajamaan?
70+ iässä voi hyvinkin olla sairauksia, jotka estävät ajokortin saamisen. Sitä ei toki lapset ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua näitä kuskattavia muijia. Onko ne heikkolahjaisiia vai mitä kun ei kykene itse ajamaan?
Minusta on vain hyvä asia, jos ihminen ei ajele autolla mikäli terveys on jo alkanut reistailla. Kaikkien turvallisuuden kannalta parempi siinä tapauksessa olla vain kyytiläisenä.
Mieheni kuskaa minua milloin mihinkin: lääkäriin, töihin... mihin vaan.
On minulla ajokortti ja myös oma auto, mutta mieheni haluaa toimia kuskina. Antaa hänen olla kuski niin kauan kun on vielä ajokortti. (Ollaan jo vanha pari.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö siinä ole justiin se, että saa olla rauhassa autossa ja kuunnella radiota?
Mitenkä se ketään alentaa, jos kuskaa jonkun. Pitäisikö perheellä olla auto ja mies vaan menee sillä ja muut menee itekseen bussilla?
Ystävä kertoi, että työkaverinsa olivat kauhean katkeria, kun hänen miehensä haki häntä töistä autolla ja välillä toikin, jos omat työt antoivat myöden. Mitenkä se on niiltä työkavereilta pois, että mies tykkää hakea? Olivat kuulemma ihmetelleet, että eikö sillä ole muuta tekemistä kuin sinua kuskailla.
Katkeria? Ehkä ne vaan ihmetteli miksi ystäväsi leikkii lasta. Miksei hän hommaa omaa autoa?
Leikkii lasta? :-D Ai jos mies hakee töistä, he leikkivät että vaimo on lapsi? Miksi pitäisi hommata kaksi autoa, kun he liikkuvat yleensä yhdessä samalla autolla. Pitäisikö miehen istua kotona juomassa viinaa telkkarin edessä sillä välin kun vaimo odottelee illalla bussia yksin pysäkillä, vaikka voisi jo koko reissun olla yhdessä?
Arjen huomaavaisuutta hakea.
Meillä lapset on aina kulkeneet bussilla, kun ei ole autoa, ei lapsia tarvitse autolla mitenkään erityisesti kuskata.
Hämmentävää, että joillekin normaali toisen auttaminen on näin ihmeellinen asia. Lienevät ihmisiä, joiden elämän ainut sisältö on istua täällä muta haukkumassa.
En puolison ollessa asioilla, mutta äitiä kuskatessa olen istunut useampia tunteja sairaalan/terveyskeskuksen parkkipaikalla autossa. Äiti on jo siinä kunnossa, ettei häntä voi päästää auton rattiin ja minulla on aikaa häntä kuskailla. Odotan mieluummin autossa kuin ankealla käytävällä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kiva alentaa itsensä puolisosta autokuskiksi. En tosiaan tajua noita ukkoja... miksi ne eivät mene mukaan ruokakauppaankaan ostamaan mieluisaa ruokaa, esim. vanukaslavaa? Onko porttikielto markettiin?
Vanukasta? 😅
On aina yhtä hämmentävää, kun joku jaksaa ihmetellä jonkun toisen ihan tavallista elämää.