Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole aina kovin kivaa olla kaunis

Vierailija
06.05.2022 |

Otsikko on kyseenalainen, koska kuka muka myöntää olevansa hyvännäköinen. Perustan tämän yleisesi saamiini kommentteihin, itse keskityn vain olemiseen ja hengittämiseen. Minua on lapsuudessa myös kiusattu rumuudesta, mutta ilmeisesti tilanne muuttui jossain vaiheessa ja kääntyi päinvastaiseksi.

Tämä on tosi yksinäistä, koska ihmiset olettaa että olisin kusipää tutustumatta. Oikeasti olen vain ujo. Joskus itseäni vanhemmat naiset alkavat vähän kiusaamaan, kuten esimerkiksi nyt. Se on yleisesti sellaista piikittelyä, sanon mitä tahansa, se on väärin ja jos puolustaudun kysytään "onko kaikki hyvin". Olen vapaata riistaa, ulkonäköäni saa kommentoida ääneen, hiukseni ohenemista voi taivastella ja painon nousua kommentoida. Voi myös sanoa, että ennen olit parempi kuin nykyään,sinusta on kadonnut hehku. Kuin olisi suurennuslasin alla. Miehet on yllättäen mukavia ja auttavaisia, mutta mitä väliä, koska olen varattu :D Älkää ottako tosissaan tätä, saa kommentoida omia kokemuksia tai olla myös kommentoimatta.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisista avauksista ja keskusteluista taas sen muistaa: tämä paikka on kunnon likaviemäri.

Vierailija
42/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painosi nousua ja hiustesi ohenemista? Hehku kadonnut? Oletko varma, että olet kaunis?

itsetunto on ainakin kunnossa. logiikka sitävastoin... no, se on sellaista naisen logiikkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itserakkaus ja omahyväisii löyhkää näytön tänne puolelle asti niin kuin yleensäkin naisten kanssa jotka väittävät olevansa kauniita. Ruma sisältö pilaa kauneimmankin ulkonäön

Minä en halunnut olla huomion kohteena enkä halua kehua itseäni.

Kumminkin jo lapsena minua ihmeteltiin; paksut, kiharat hiukset ja ruskeat silmät. Olihan se hämmentävää olla keskipisteenä, kun en ollut kovin suomalaisen näköinen vaikka vanhempani olivatkin ihan suomalaisia.

En väitä olevani enää tässä iässä poikkeavan kaunis.

Kai sinussa nyt jotain isäsi piirteitä myös on vai oliko käyty kokeilemassa tapolaa?

Vierailija
44/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin kaunis kun et olis ruma ku rullatuoli

Mieluummin kuitenkin tietää, että se on pyörätuoli.

onko vihreät tämänkin sanan muuttaneet? loukkasiko se toinen jotain? tai oikeastaan, loukkaantuiko joku vihreä siitä toisesta sanasta jonkun toisen puolesta?

Vierailija
45/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli huono itsetunto ja ruman identiteetti koulukiusaamisen vuoksi joten olin ujo ja välttelevä.

Selvisi että minulle oltiin kateellisia nimenomaan ulkonäöstä ja pidettiin ujon sijaan ylimielisenä kun en ottanut reippaasti kontaktia. 

En vieläkään osaa pitää itseäni kauniina tai olla itsevarma.

Vierailija
46/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyvännäköinen mies, olen päässyt elämässä tosi helpolla pelkällä karismalla, olemalla oma itseni. Tuntuu siltä, että en ole saavuttanut mitään itse vaan kaikki on tarjoiltu valmiina.

Tietäisivätpä vaan, että luen säännöllisesti vauvapalstaa.

Kai olet kuitenkin kouluttautunut?

Kyllä. Piti vielä lisät tuohon aikasempaan viestiini, että tuntuu välillä siltä, että miehiä ylistetään tosi helposti sellaisista normaaleista, hyvään käytökseen kuuluvista tavoista ja vaaditaan sillä saralla vähemmän kuin naisilta.

Tuohon kuuluu myös se, että jos mies vähän hoitaa lasta ja lähtee rattailla kävelylle, hän on heti pyhimys. Äidin odotetaan valvovan yöt ja siivoavan ja pyykkäävän ja vievän leikkipaikalle, eikä siitä kiitetä. N

ei ole pakko lisääntyä

Vierailija
47/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanha naapurin leski otti mut silmätikukseen kun satuin olemaan kaunis ja omat tyttärensä isokokoisia ja lihavia. Teinkin hänestä useita rikosilmoituksia.

Hyvin tehty. Itse otin oikeuden omiin käsiini, ja kaadoon sokeria hänen autonsa tankkiin. Siinäpähän sai paha palkkansa.

Vierailija
48/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja koulu- sekä opiskelumenestystä vähätellään sun ei tarvitse kuin vähän hymyillä opettajille tyylisesti.

Mutta oikeasti saan kyllä enemmän iloa kuin murheita kivasta ulkonäöstä. Vielä edelleenkin kun olen jo lähes viisikymppinen. Ja nyt on vihdoin tullut myös sellaista reipasta itsetuntoa lisää. Nuorempana se ujous ja epävarmuus näyttäytyi monelle koppavuutena. Nyt olen kaikille mukava, ystävällinen ja hymyilevä, juttelen ja rupattelen ja selvästi tuon hyvää mieltä. Se on kivaa. Sain iskettyä muutama vuosi sitten ihan huippumiehenkin. Ja kiitän siitä kyllä osittain ulkonäköäni. Paras suhteeni koko elämässäni, vihdoinkin uskalsin kurkotella sitä parasta kohti.

Vierailija
49/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista. Olen kasvoista rumanpuoleinen tavis, mutta hyväkuntoisesta kropastani olen saanut pelkkää ihailua ja positiivisia kommentteja, myös vanhemmilta naisilta. Kateutta ei ole tullut ilmi. Sen sijaan kasvojeni vioista olen saanut kuulla paljon ilkeilyä sekä nuorena että aikuisena.

Havaintojeni perusteella kauniisiin ihmisiin suhtaudutaan lähtökohtaisesti positiivisemmin kuin rujoihin tai epäviehättäviin.

Se varmaan riippuu itsetunnosta ja siten käytöksestä. Jos kaunis ei ole kovin ulospäinsuuntaunut, häntä pidetään ylimielisenä. Parasta on olla kaunis ja ulospäinsuuntaunut.

Vierailija
50/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni serkku sanoi oot ruma. Olin 13v

17v iässä olin ystävän kotona syömässä, ystäväni isäpuoli sanoi sinustaha on tullut perhonen.

Toisen ystäväni kanssa dokattiin lintsin kallioilla ja muutenki kuljettiin yhdessä, yht'äkkii hän sanoi ei halua liikkua mun kanssa, koska kaikki miehet tuijottaa.

En ymmärtänyt, mutta olen saanut perääni tumputtajan, jotkut ehdottaa keskellä katua.

Yksi mies vaihtoi katua vain sanoakseen mulle että olen naisellinen nainen.

Kaikki nuo oli pelottavia ja kun olen vähän ujokin niin en halua huomioo.

Vierailija
51/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itserakkaus ja omahyväisii löyhkää näytön tänne puolelle asti niin kuin yleensäkin naisten kanssa jotka väittävät olevansa kauniita. Ruma sisältö pilaa kauneimmankin ulkonäön

Juuri näin! Tänne ap tuli kerjäämään kiilusilmäisesti kehuja ja ylistystä hölmöiltä, mutta unohti, etteivät hänen metkunsa tehoa sillä tenholla, millä ne saattavat live-tilanteissa toimia. Häpeäpaaluun torin laidalle, jotta oppisi olemaan ihmisiksi.

Vierailija
52/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumminkin jo lapsena minua ihmeteltiin; paksut, kiharat hiukset ja ruskeat silmät. Olihan se hämmentävää olla keskipisteenä, kun en ollut kovin suomalaisen näköinen vaikka vanhempani olivatkin ihan suomalaisia.

Kai sinussa nyt jotain isäsi piirteitä myös on vai oliko käyty kokeilemassa tapolaa?

Sanoin: Vanhempani olivatkin ihan suomalaisia.

Vierailija
53/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä joku kateellinen, joka ei osaa lukea kommenttia.
"...vaikka vanhempani olivatkin ihan suomalaisia".

"

Vierailija
54/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän, ihmiset pitää ylpeänä, mutta saavat sillä vaan syyn kiusata. kateudesta!

naisalalla en saanut vakituista työtä, vaihdoin ammattia,

miesalalla vakityö heti!

Vierailija
55/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Tänne ap tuli kerjäämään kiilusilmäisesti kehuja ja ylistystä hölmöiltä, mutta unohti, etteivät hänen metkunsa tehoa sillä tenholla, millä ne saattavat live-tilanteissa toimia. Häpeäpaaluun torin laidalle, jotta oppisi olemaan ihmisiksi.

Ei hitto! 😂

Vierailija
56/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia ihmisiä sinunkin ympärille on osunut.

Vierailija
57/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas tuo omaksumasi asenne tekee ihmisestä ruman. Itseäänkin kannattaisi oppia rakastamaan, eikä se tarkoita omahyväisyyttä. Minä olen kaunis itseni, puolisoni ja muidenkin mielestä. En kaikkien mielestä, enkä niin kuvittelekaan. Näen ympärilläni koko ajan toinen toistaan kauniimpia ihmisiä. Heitä minä ihastelen, en itseäni.

Sinä et ole mikään ylijumala, joka määrittelee, kuka on tarpeeksi kaunis sanomaan itseään kauniiksi. Toivon, että löydät vielä joskus omastakin peilistäsi täysin ainutlaatuisen kaunottaren, joka kukkaan puhjetessaan jättää varjoonsa kaikki sisäisestä rumuudesta kärsivät ihmispolot.

Vierailija
58/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalia ihmisiä sinunkin ympärille on osunut.

Ei onneksi kaikki ole kamalia. Tänne vaan on kertynyt ilkeät ihmiset.

Vierailija
59/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä jos joku sanoo olevansa kaunis, niin sota syttyy heti. :D

Vierailija
60/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jännä jos joku sanoo olevansa kaunis, niin sota syttyy heti. :D

Niinpä. Naiset ei voi tunnustaa, että joku toinen on kaunis. Missejäkin aina haukutaan: Väärä missi voitti! Liian lihava, rumat jalat tai hampaat. Selluliittia!

Itse tietenkin olisi kaunein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme