Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole aina kovin kivaa olla kaunis

Vierailija
06.05.2022 |

Otsikko on kyseenalainen, koska kuka muka myöntää olevansa hyvännäköinen. Perustan tämän yleisesi saamiini kommentteihin, itse keskityn vain olemiseen ja hengittämiseen. Minua on lapsuudessa myös kiusattu rumuudesta, mutta ilmeisesti tilanne muuttui jossain vaiheessa ja kääntyi päinvastaiseksi.

Tämä on tosi yksinäistä, koska ihmiset olettaa että olisin kusipää tutustumatta. Oikeasti olen vain ujo. Joskus itseäni vanhemmat naiset alkavat vähän kiusaamaan, kuten esimerkiksi nyt. Se on yleisesti sellaista piikittelyä, sanon mitä tahansa, se on väärin ja jos puolustaudun kysytään "onko kaikki hyvin". Olen vapaata riistaa, ulkonäköäni saa kommentoida ääneen, hiukseni ohenemista voi taivastella ja painon nousua kommentoida. Voi myös sanoa, että ennen olit parempi kuin nykyään,sinusta on kadonnut hehku. Kuin olisi suurennuslasin alla. Miehet on yllättäen mukavia ja auttavaisia, mutta mitä väliä, koska olen varattu :D Älkää ottako tosissaan tätä, saa kommentoida omia kokemuksia tai olla myös kommentoimatta.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Olen kasvoista rumanpuoleinen tavis, mutta hyväkuntoisesta kropastani olen saanut pelkkää ihailua ja positiivisia kommentteja, myös vanhemmilta naisilta. Kateutta ei ole tullut ilmi. Sen sijaan kasvojeni vioista olen saanut kuulla paljon ilkeilyä sekä nuorena että aikuisena.

Havaintojeni perusteella kauniisiin ihmisiin suhtaudutaan lähtökohtaisesti positiivisemmin kuin rujoihin tai epäviehättäviin.

Vierailija
22/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyvännäköinen mies, olen päässyt elämässä tosi helpolla pelkällä karismalla, olemalla oma itseni. Tuntuu siltä, että en ole saavuttanut mitään itse vaan kaikki on tarjoiltu valmiina.

Tietäisivätpä vaan, että luen säännöllisesti vauvapalstaa.

Kai olet kuitenkin kouluttautunut?

Kyllä. Piti vielä lisät tuohon aikasempaan viestiini, että tuntuu välillä siltä, että miehiä ylistetään tosi helposti sellaisista normaaleista, hyvään käytökseen kuuluvista tavoista ja vaaditaan sillä saralla vähemmän kuin naisilta.

Tuohon kuuluu myös se, että jos mies vähän hoitaa lasta ja lähtee rattailla kävelylle, hän on heti pyhimys. Äidin odotetaan valvovan yöt ja siivoavan ja pyykkäävän ja vievän leikkipaikalle, eikä siitä kiitetä. N

Juuri tätä tarkoitin ja tätä eivät monet miehet pysty millään myöntämään. On se jännä.

Ihme neitihom

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painosi nousua ja hiustesi ohenemista? Hehku kadonnut? Oletko varma, että olet kaunis?

Ei ne kommentit välttämättä ole totuudenmukaisia.

Vierailija
24/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kaunis kun et olis ruma ku rullatuoli

Vierailija
25/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin pari vanhempaa naista sanoi tässä tämän vuoden puolella, että "sä olit nuorena niin nätti"..

:D

Öö kiitos?

N42v

Mitä? :D

Todella törkeää ja junttimaista käytöstä.

Vierailija
26/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin kaunis kun et olis ruma ku rullatuoli

Mieluummin kuitenkin tietää, että se on pyörätuoli.

Vierailija
27/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ap aina vaihtaa maisemaa. Kaunis ihminen voi kohdata kiusaamista ja kateutta, mutta enemmän löytyy paikkoja ja tilanteita, joissa suhtautuminen on positiivista.

Sen sijaan ruman on vaikeampi löytää hyväksyntää oikein missään. Kokemusta on.

Vierailija
28/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itserakkaus ja omahyväisii löyhkää näytön tänne puolelle asti niin kuin yleensäkin naisten kanssa jotka väittävät olevansa kauniita. Ruma sisältö pilaa kauneimmankin ulkonäön

Vierailija
29/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri äsken kaupasta, meikkamattomana ja ponnari hiuksissa, olen yli 50. 

Vastaan tuli kaksi miestä, josta toinen sanoi: ai katso kuinka kaunis nainen, mutta tukka harmaantuu eli on ikää jo. 

Ajattelin että hemmetin hyvä juttu että päätin lakata värjäämästä hiuksia. Kun vielä kasvaa lisää harmaata, ehkä tuollaisetkin tarpeettomat kommentit alkaa loppumaan. 

Vierailija
30/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin pari vanhempaa naista sanoi tässä tämän vuoden puolella, että "sä olit nuorena niin nätti"..

:D

Öö kiitos?

N42v

Jotkut ihmiset nyt sanoo mitä sattuu. Tyyppi ei tajunnut vaan kertoi sen, mitä ajatteli. Mullekin on sanottu noin, mutta eipä se haittaa. En ole enää keski-ikäisenä niin kaunis kuin nuorena.

Vierailija
31/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap Allu?

Vierailija
32/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihmisten ulkonäköä ei pitäisi liikaa kommentoida. Ehkä jos on näkyvästi laihtunut, ostanut kauniita vaatteita tai aloittanut jonkin harrastuksen ja se näkyy ulospäin niin sanoo, että näytätpä pirteältä.

Itse olen hyvännäköinen nykyään ja parantunut reippaasti teinivuosista, mutta nyt 36 iässä on tullut myös itsevarmuutta. Koen miesten taholta yrityksiä lähestyä, mutta usein myös sitä että miehet suorastaan pelkäävät kun olen suora ja tiedostan oman upeuteni. Ei kyllä kiinnostakaan tutustua kuin uusiin mahdollisiin ystäviin, olen naimisissa :D

Vierailija
33/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan tilanteen, kun olin setäni vaimon kanssa 60-luvulla jossain tavaratalossa ehkä noin 7-vuotiaana. Silloin käsitin, mitä on olla kaunis ja hieno nainen. Miehet kiinnittivät häneen paljon huomiota: Vaaleat hiukset, kauniit kasvot, vaaleanpunainen kellohame ja piikkarit. Olin hänestä ylpeä ja hyppelin mielihyvästä polvisukissani.

Vierailija
34/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut tullaan tuomitsemaan ulkokuoresi perusteella, olitpa kumpaa tahansa ääripäätä.

Jos olet kaunis, sinusta saatetaan olettaa ylimielistä, tervettä, kustpäätä, mukavaa. Jos olet hirvittävän ruma, sinusta oletetaan narkkia, alkoholistia, epätervettä tai toisinaan jotain hyvääkin, kuten sinut saatetaan ottaa vakavammin kuin kauniin ihmisen. Kauniista toki oletetaan kaikenlaista, mikä ei välttämättä korreloi ulkonäön kanssa, mutta huomattavasti positiivisemmin heistä ajatellaan pelkän ulkomuodon perusteella kuin rumista. Kaikkein kannattavinta kai olisi olla äärimmäisen "keskiverto" näissäkin asioissa.

Vierailija
35/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina, mutta yleensä on?

Ei ole kovin kivaa yleensä olla ruma.

Vierailija
36/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole koskaan kivaa. Lapsesta asti kehutaan, ihan kyllästymiseen asti. Teininä mietit onko ystävät tosiaan ystäviä, vai ei.

Vierailija
37/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itserakkaus ja omahyväisii löyhkää näytön tänne puolelle asti niin kuin yleensäkin naisten kanssa jotka väittävät olevansa kauniita. Ruma sisältö pilaa kauneimmankin ulkonäön

Minä en halunnut olla huomion kohteena enkä halua kehua itseäni.

Kumminkin jo lapsena minua ihmeteltiin; paksut, kiharat hiukset ja ruskeat silmät. Olihan se hämmentävää olla keskipisteenä, kun en ollut kovin suomalaisen näköinen vaikka vanhempani olivatkin ihan suomalaisia.

En väitä olevani enää tässä iässä poikkeavan kaunis.

Vierailija
38/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halunnut olla huomion kohteena enkä halua kehua itseäni.

Kumminkin jo lapsena minua ihmeteltiin; paksut, kiharat hiukset ja ruskeat silmät. Olihan se hämmentävää olla keskipisteenä, kun en ollut kovin suomalaisen näköinen vaikka vanhempani olivatkin ihan suomalaisia.

En väitä olevani enää tässä iässä poikkeavan kaunis.

2/5 lastenlapsistani ovat perineet nämä ominaisuudet. Muut ovat sinisilmäisiä liinatukkia. ♥

Vierailija
39/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin rumaa on ulosantisi.

Mitä se kertookaan sinusta?

Vierailija
40/67 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa näkemättä mikä olet. Tiedän näitä omasta mielestään ainakin kaunottaria jotka luulevat että kaikki liittyy kateuteen. Mä tiedän pirun rasittavia tyyppejä,niin rumia kun kauniita. Kauniit vain kuvittelevat että kateudesta johtuu se ettei joku tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi