Ei ole aina kovin kivaa olla kaunis
Otsikko on kyseenalainen, koska kuka muka myöntää olevansa hyvännäköinen. Perustan tämän yleisesi saamiini kommentteihin, itse keskityn vain olemiseen ja hengittämiseen. Minua on lapsuudessa myös kiusattu rumuudesta, mutta ilmeisesti tilanne muuttui jossain vaiheessa ja kääntyi päinvastaiseksi.
Tämä on tosi yksinäistä, koska ihmiset olettaa että olisin kusipää tutustumatta. Oikeasti olen vain ujo. Joskus itseäni vanhemmat naiset alkavat vähän kiusaamaan, kuten esimerkiksi nyt. Se on yleisesti sellaista piikittelyä, sanon mitä tahansa, se on väärin ja jos puolustaudun kysytään "onko kaikki hyvin". Olen vapaata riistaa, ulkonäköäni saa kommentoida ääneen, hiukseni ohenemista voi taivastella ja painon nousua kommentoida. Voi myös sanoa, että ennen olit parempi kuin nykyään,sinusta on kadonnut hehku. Kuin olisi suurennuslasin alla. Miehet on yllättäen mukavia ja auttavaisia, mutta mitä väliä, koska olen varattu :D Älkää ottako tosissaan tätä, saa kommentoida omia kokemuksia tai olla myös kommentoimatta.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin kaunis kun et olis ruma ku rullatuoli
Mieluummin kuitenkin tietää, että se on pyörätuoli.
onko vihreät tämänkin sanan muuttaneet? loukkasiko se toinen jotain? tai oikeastaan, loukkaantuiko joku vihreä siitä toisesta sanasta jonkun toisen puolesta?
Ei tässä ole mitään ihmeellistä, kyseisessä apuvälineessä vaan ei ole rullia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin kaunis kun et olis ruma ku rullatuoli
Mieluummin kuitenkin tietää, että se on pyörätuoli.
onko vihreät tämänkin sanan muuttaneet? loukkasiko se toinen jotain? tai oikeastaan, loukkaantuiko joku vihreä siitä toisesta sanasta jonkun toisen puolesta?
Ei tässä ole mitään ihmeellistä, kyseisessä apuvälineessä vaan ei ole rullia.
Mutta sillä voi rullata.
Tiedän viimeistään sitä olevani valtavan vaikuttava ilmestys kun muut naiset alkavat kiemurrella vaikeasti miestensä kainaloissa kun saavun tilaan. Osa miehistä pakenee läheltäni. He pelkäävät minua.
💋💋💋
Yritin jutella kaverini miehelle mutta hän pakeni paikalta.
💋
Muut naiset mulkoilevat minua kulmiensa alta.
Vielä täydellisempi kaverini on täysin sietämätön. Hän joutui jättämään koulussakin kesken kun ämmät kävi kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hyvännäköinen mies, olen päässyt elämässä tosi helpolla pelkällä karismalla, olemalla oma itseni. Tuntuu siltä, että en ole saavuttanut mitään itse vaan kaikki on tarjoiltu valmiina.
Tietäisivätpä vaan, että luen säännöllisesti vauvapalstaa.
Kyllä me tätä uumoiltiin Kalevi, mutta tämä sinetöi homman. T. Kaveripiirisi (joka myös roikkuu vauvapalstalla)
Myönnettäköön että otsikko oli suht raflaava. Jos yhtään luit aloitusta, sanoin siinä että perustan tämän muilta saatuun palautteeseen(joka on ollut myös negatiivistakin). Varmaankin tuo paaluun ripustaminen olisi vaihtoehto myös minulle sekä muille kanssaihmisille. Tiivistettynä: ei ole kivaa että ollaa ilkeitä toisillemme ulkonäköön katsomatta. Rauhaa ja rakkautta siis kaikille :)
-ap