Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää koskaan pihiä miestä!

Vierailija
06.05.2022 |

Ensimmäistä kertaa olen suhteessa, jossa mies ei ole koko ajan tarkkana siitä että kaikki menee 50/50, jossa mies ostaa lahjoja eikä aina sitä halvinta versiota.

Olen siis itsekin suhteellisen hyvätuloinen ja luonteeltani ns. antaja. Minulle esimerkiksi tarkkaan harkitut lahjat ja rahallinenkin panostaminen toiseen on yksi rakkauden kielistä. Ensimmäistä kertaa olen suhteessa kaltaiseni kanssa. Ravintolassa lasku aina yhteen ja se maksaa kummalla nyt sattuu olemaan lompakko lähellä, kumpikaan ei laskeskele että no minä maksoin viimeksi kalliin ravintolan joten sinä maksat nyt ainakin kaksi edullisempaa jotta ollaan euromääräisesti tasoissa. Lahjat eivät ole "pakollinen paha" joka hankitaan miettien miten pääsee mahdollisimman helpolla ja halvalla vaan oikeasti siitä lähtökohdasta että mikä ilahduttaisi toista ja sitten siihen satsataan että toinen saa pikkuisen paremman version kuin minkä luultavasti itse hankkisi. Ihan vain koska hyvä lahja on jotain mitä toinen ei välttämättä itselleen raaskisi laittaa.

Naiset, älkää tyytykö. Hankkikaa kumppani jonka kanssa filosofia rahasta on samankaltainen. Jos itse et halua panostaa kumppaniin rahallisesti, sopii pihi mies sinulle. Jos taas olet kuin minä, niin onnellisin olet samanlaisen kanssa jolle raha on väline hemmotteluun ja jolle kumppanin hemmottelu on tapa osoittaa rakkautta.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan naiset kitisevät jos eivät pääse hyväksikäyttämään miehen tienaamaa varallisuutta

Täähän se ois

Vierailija
62/90 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihit ihmiset ovat pakkomielteisiä siitä, että heitä ei vain "hyväksikäytetä". Kyse ei ole rahasta, vaan siitä, että pihi mies ei anna mitään, ei edes ei-materiaalista jollei koe saavansa takaisin enemmän kuin antaa.

Sen lisäksi että euron kahvin tarjoaminen on heille pöyristyttävää hyväksikäyttöä, on sitä myös esimerkiksi kohteliaisuus ja hyvät tavat. Myös nämä ovat pihin mielestä katoavaa resurssia josta täytyy pitää kynsin ja hampain kiinni. Oven avaaminen toiselle on heille kuin palan sielustaan luovuttamista samalla tavalla kuin se euron kahvi edustaa koko heidän omaisuuttaan. He eivät huomioi eivätkä tarjoa edes hyvänmielenjuttuseuraa ellei ensin ole selkeää että he saavat siitä jotain itselleen.

Yleensä he ovat myös hyvin, hyvin yksinäisiä ihmisiä koska he vain ottavat. Ja ihmissuhde jossa pyyteettömästi halutaan toiselle hyvää on vieras käsite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin voisin todeta, että ei enää koskaan pihtaavaa naista.

Miksi naisen seksuaalinen itsemääräämisoikeus on sinulle niin kova paikka?

laittaa miettimään, että miksi elätän sohvalla makaavaa somettavaa työnvälttelijäloisnaista, joka ei edes anna seksiä. vähän huono diili minun kannalta

Vierailija
64/90 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ravintolassa lasku aina yhteen ja se maksaa kummalla nyt sattuu olemaan lompakko lähellä, kumpikaan ei laskeskele että no minä maksoin viimeksi kalliin ravintolan joten sinä maksat nyt ainakin kaksi edullisempaa jotta ollaan euromääräisesti tasoissa."

Kas kummaa kun se maksaja  on tällaisissa suhteissa on 99% kerroista mies.

Naisen lompakko tai kortti nyt vaan on taas jotenkin niin että ei voi maksaa.

Ja nainen ei varmasti tee elettäkään, että laskun maksaisi, vaan lähtee vessassa käymään tai plärää puhelintaan kun lasku tulee.

Koettu on.

Kutsuja maksaa. Jos pyydät treffeille niin kustannat tai sovitte ennen tapaamista että kunkin maksaa omat menonsa täällä kertaa. Ei ole sukupuolisidonnaista. Jos ei ole rahaa, niin sitten teette jotain muuta, lähdette vaikka kävelylle.

Vierailija
65/90 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitten tulee pihiä miestä ikävä, kun sota syttyy ja tuhlurimies on käyttänyt säästöt naisen hemmotteluun ja kalliisiin perhelomiin. Milläs sitten aloitatte uuden elämän tyhjästä? Pihit miehet vaan ajattelevat pidemmälle.

Voi olla yhtä aikaa pihi, mutta ostaa tarvittaessa ihan sitä mitä itse tahtoo.

Meillä on bruttotulot rapiat 8 tonnia, ihan tavallinen koulutettujen ihmisten palkka, ja jää rahaa mihin ikinä halutaan, kun eletään järkevästi. Ei tuhlata, mutta jos haluaa mennä kampaajalle, harrastaa jotain, ostaa elektroniikkaa tms. niin voi ostaa just sitä mitä tahtoo. Ei tarvitse tyytyä halvimpaan ja vähän samannäköiseen, mikä ei ominaisuuksiltaan ole mitään sinne päinkään. Loput menevät säästöön.

Huh, eli 4000 per henkilö...ei tavallinen koulutettujen palkka, monella koulutetulla palkka 2000-3000.

Vierailija
66/90 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#suomalaistennaistenongelmat

Vierailija
67/90 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sua ei kiinnosta seksi kumppanisi kanssa, niin voit  varmaan pariutua toisen naisen, toisen miehen (sellaisen jonka kanssa seksi kiinnostaa) tai aseksuaalin miehen kanssa niin diili on kaikille osapuolille parempi. 

Kun naista ei alkuinnostuksen jälkeen kiinnosta seksi miehen kanssa, syynä on useimmiten se että seksi on vaan helvatan tylsää ja huonoa eikä nainen saa siitä mitään nautintoa. Miehet jotka ei viitsi tippaakaan aidosti panostaa naisen nautintoon löytää itsensä hyvin usein suhteesta  "pihtarin" kanssa.  Sitä tylsää jyystämistä kukaan kauaa jaksa. Mutta tietenkin vika on aina naisessa, eihän mies nyt voi mitenkään myöntää olevansa surkea rakastaja ja naisen nautintoon panostaminen on ikävää ja työlästä, kun se ei nyt oikeasti kiinnosta miestä yhtään.

Vierailija
68/90 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sua ei kiinnosta seksi kumppanisi kanssa, niin voit  varmaan pariutua toisen naisen, toisen miehen (sellaisen jonka kanssa seksi kiinnostaa) tai aseksuaalin miehen kanssa niin diili on kaikille osapuolille parempi. 

Kun naista ei alkuinnostuksen jälkeen kiinnosta seksi miehen kanssa, syynä on useimmiten se että seksi on vaan helvatan tylsää ja huonoa eikä nainen saa siitä mitään nautintoa. Miehet jotka ei viitsi tippaakaan aidosti panostaa naisen nautintoon löytää itsensä hyvin usein suhteesta  "pihtarin" kanssa.  Sitä tylsää jyystämistä kukaan kauaa jaksa. Mutta tietenkin vika on aina naisessa, eihän mies nyt voi mitenkään myöntää olevansa surkea rakastaja ja naisen nautintoon panostaminen on ikävää ja työlästä, kun se ei nyt oikeasti kiinnosta miestä yhtään.

Ja sitten kun mies huomioi naista ja yrittää tyydyttää tätä, niin hän on "tossukka" eikä mikään oikea mies joka ei ota naista omien halujensa mukaan.

Teet niin tai näin, ei nainen ole koskaan tyytyväinen

Vierailija
69/90 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihit ihmiset ovat pakkomielteisiä siitä, että heitä ei vain "hyväksikäytetä". Kyse ei ole rahasta, vaan siitä, että pihi mies ei anna mitään, ei edes ei-materiaalista jollei koe saavansa takaisin enemmän kuin antaa.

Sen lisäksi että euron kahvin tarjoaminen on heille pöyristyttävää hyväksikäyttöä, on sitä myös esimerkiksi kohteliaisuus ja hyvät tavat. Myös nämä ovat pihin mielestä katoavaa resurssia josta täytyy pitää kynsin ja hampain kiinni. Oven avaaminen toiselle on heille kuin palan sielustaan luovuttamista samalla tavalla kuin se euron kahvi edustaa koko heidän omaisuuttaan. He eivät huomioi eivätkä tarjoa edes hyvänmielenjuttuseuraa ellei ensin ole selkeää että he saavat siitä jotain itselleen.

Yleensä he ovat myös hyvin, hyvin yksinäisiä ihmisiä koska he vain ottavat. Ja ihmissuhde jossa pyyteettömästi halutaan toiselle hyvää on vieras käsite.

Tämä. Pihiys on piirre joka ei orientoidu vain rahaan, vaan useimmiten värittää kaikkea pihin ihmisen kanssakäymistä. Luulen että pihi ihminen ei vaan jotenkin tajua miksi toinen ihminen muka pitäisi jotenkin huomioida, pihin mielestä jokainen voi mainiosti huomioida vain itsensä, se ei ole toisten ihmisten asia ilostuttaa jotakuta. Pihin aivoihin ei vaan mahdu että mikä merkitys kauniilla eleellä - ihan ilmaisellakin - voi olla toisen ihmisen hyvinvointiin. Pihin mielestä jokainen hoitakoon oman hyvinvointinsa itse, mitä se hänelle kuuluu.

Vierailija
70/90 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ravintolassa lasku aina yhteen ja se maksaa kummalla nyt sattuu olemaan lompakko lähellä, kumpikaan ei laskeskele että no minä maksoin viimeksi kalliin ravintolan joten sinä maksat nyt ainakin kaksi edullisempaa jotta ollaan euromääräisesti tasoissa."

Ja nainen ei varmasti tee elettäkään, että laskun maksaisi, vaan lähtee vessassa käymään tai plärää puhelintaan kun lasku tulee.

Koettu on.

Kutsuja maksaa. Jos pyydät treffeille niin kustannat tai sovitte ennen tapaamista että kunkin maksaa omat menonsa täällä kertaa. Ei ole sukupuolisidonnaista. Jos ei ole rahaa, niin sitten teette jotain muuta, lähdette vaikka kävelylle.

Vihdoin ymmärrän minkä takia naiset eivät suostu tekemään aloitteita ja pyydä miestä treffeille. Eihän naiset nyt miehelle suostu mitään tarjoamaan

Vierailija
71/90 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun mies huomioi naista ja yrittää tyydyttää tätä, niin hän on "tossukka" eikä mikään oikea mies joka ei ota naista omien halujensa mukaan.

Teet niin tai näin, ei nainen ole koskaan tyytyväinen

Olet surkea ja laiska rakastaja ja otat nokkaasi pienestäkin neuvomisesta. Olen jo niin paljon elämää ja miehiä koeajanut että jo pelkästä kommentistasi se paistaa kauas.

Rakastelun taitoa voi kehittää. Koeta nyt nähdä edes hiukan vaivaa ja saatat yllättyä iloisesti miten paljon kiinnostuneempi naisesi on yhtäkkiä seksistä.

Vierailija
72/90 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisin edes saanut niitä pakollinen paha -lahjoja. Vaikka kaupassa sanoin suoraan miehelle millainen olisi kiva lahja niin ei ottanut vinkkiä. Yksi syy miksi erosin.

Vierailija
73/90 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkejä:

- ole puhdas, ole hoikka, ole siisti, ole viehättävä, miellyttävä, seksikäs ja kohtelias

Ole hyvä. Mielelläni autoin.

Vierailija
74/90 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koettu on.

Vihdoin ymmärrän minkä takia naiset eivät suostu tekemään aloitteita ja pyydä miestä treffeille. Eihän naiset nyt miehelle suostu mitään tarjoamaan

Eteenkin jos mies on ajanhaaskausta

Vierailija
75/90 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vähän ihmettelin, kun mies ensitreffeistä asti jakoi omastaan. No, menin minäkin treffeille vieden kaljasalkun ja pari pizzaa.

Mutta ei nillittänyt vessapaperista ja sinappituubista kuten edellinen.

Toki minäkin olen kaikki omat rahani käyttänyt, joten mies ehkä saamapuolella tässä, kun työmarkkinatuella ja ulosotossa.

Silti nyt olisin toivonut vaikkapa suklaalevyä joululahjaksi, kun itsekin ostin uuden paistinpannun hänelle.

Katsotaan jatkuuko tällä mallilla sitten.

Niin, ja mies kertoi ettei tykkää kolajuomista, ja kun itse rakastan, mutta en raski ostaa kuin harvoin, niin kysymättähän tuo juo siitä minun pullostani...

Että vielä en oikein ole saanut selvää yrittääkö vain hyötyä. Mutta älkää tulko minulle sanomaan ettei köyhä mies kelpaa kellekään.

Vierailija
76/90 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koettu on.

Eteenkin jos mies on ajanhaaskausta

99% naisista on pelkkää ajan ja rahan haaskausta niin siltikö miesten pitäisi vain maksaa naisen asioita?

Vierailija
77/90 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuka-Nyysteeni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa olet. Pihit ihmiset ovat ihan oma ihmistyyppi joiden kannattaisi pariutua vain kaltaistensa kanssa.

Onneksi olen löytänyt toisen pihin suhteeseen. Arjessa molemmat iloitsemme punalappuisista löydöistä. Ainoa poikkeus nuukuuteen on lomamatkat, joilla ei pihistellä. Ja rahastahan tämä ei ole kiinni vaan elämänasenteesta.

Nämähän ne sairaita onkin, on hyvät tulot ja sitten kulkevat pieruverkkareissa nuhruisina "ei oo rahhaa, on elämä kurjaa kun ei ole ruokaan varaa kun me ollaan köyhiä ja kipeitä" eivätkä edes tajua mitä on olla Kelan 530 euroa nettokäteen työttömänä nyky-Suomessa oikeasti köyhä.

Vierailija
78/90 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös maksullisella naisella ole nimityskin?

Vierailija
79/90 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuuka-Nyysteeni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa olet. Pihit ihmiset ovat ihan oma ihmistyyppi joiden kannattaisi pariutua vain kaltaistensa kanssa.

Onneksi olen löytänyt toisen pihin suhteeseen. Arjessa molemmat iloitsemme punalappuisista löydöistä. Ainoa poikkeus nuukuuteen on lomamatkat, joilla ei pihistellä. Ja rahastahan tämä ei ole kiinni vaan elämänasenteesta.

Nämähän ne sairaita onkin, on hyvät tulot ja sitten kulkevat pieruverkkareissa nuhruisina "ei oo rahhaa, on elämä kurjaa kun ei ole ruokaan varaa kun me ollaan köyhiä ja kipeitä" eivätkä edes tajua mitä on olla Kelan 530 euroa nettokäteen työttömänä nyky-Suomessa oikeasti köyhä.

Tarkoittaako hyvät tulot sitä että rahaa on pakko tuhlata aivan turhaan? Ja köyhät ne vaatteilla koreilee

Vierailija
80/90 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös maksullisella naisella ole nimityskin?

Toki, ja niin on maksullisella  miehelläkin.  Monen monta naisten nurkissa ilmaiseksi luuhaavaa luuseria olen nähnyt, miehen rahoilla elävää naista vain yhden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi