Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhemmat naiset ja miehet väheksyvät Sanna Marinia?

Vierailija
06.05.2022 |

Ihan järkkyä lukea noita keskustelupalstoja.. Se on vaan niin räikeää. Välillä tulee sellainen tunne, että häntä väheksytään vain siksi kun on nuori NAINEN. Etenkin vanhempien naisten kirjoitukset ihmetyttävät todella.

Kommentit (308)

Vierailija
1/308 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vie tuhkatkin pesästä

Vierailija
2/308 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oot lukenut? Linkki kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/308 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat kärttyiset ihmiset joskus aliarvioi nuoria. Onko siinä uutta?

Vierailija
4/308 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus vie tuhkatkin pesästä

Purematta nielet koukkuineen.

Vierailija
5/308 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna, ihan ensimmäinen väheksytty ja arvostelua osakseen saanut pääministeri.

Vierailija
6/308 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään ikäistäni naista, joka väheksyisi Marinia. Mutta voithan toki jatkaa kuvitteluasi. 

Vierailija
7/308 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globalistien olkinukke.

Vierailija
8/308 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Minä olen melkein viisikymppinen nainen, ja ihailen Marinia. Kuten aika moni muukin. Kova pääministeri, juuri sellainen, kuin tällä kaudella piti olla.

Vierailija
9/308 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on muuttunut radikaalisti, milloin pimahtaa, on vain ajan kysymys

Vierailija
10/308 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan just sukupolvijuttu, nuoriso on aina pilalla. Oon itse marinin ikänen ja onhan nuo nykyset parikymppiset ihan saatanan tyhmää porukkaa :D Tosin niin on viiskymppisetki

Vierailija
11/308 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän on kaikinpuolin loistava pääministeri.

Tuonut Suomelle näkyvyyttä ja kiinnostavuutta kansainvälisestikin jo uran alkuvaiheessa, mikä on Suomelle hyödyksi nyt.

Osaa hoitaa hommat Euroopan ja länsinaapurin kanssa.

Ulkoinen edustavuus ja nuori ikä ovat etu sekä terveyden, energian ja voiman tae niin fyysisesti kuin symbolisestikin.

T. nim. vanhempi nainen

Vierailija
12/308 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mark kirjoitti:

Sannasta tulee mieleen se että perheen teinityttö saisi hoitaa kodin raha asiat ja ostaa ruuat. Kun tulisi kotiin laskuja ei olisi maksettu ja kaappi olisi täynnä karkkia ja muita sokeri ja suolanaksuja. Myös joku järjetön hankinta olisi tehty koska haluaa niin.

Joo tollaset karkkia ja sipsiä syövät teinitytöt vetää just sen yheksän leukaa tosta vaan. Eiku nii seki oli jotenkin tyhmää kun meni sellasen ihmisille paljastamaan.

Vierailija
13/308 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengästyttävä tahti hänellä. Isojen asioiden äärellä, kestääkö pää

Vierailija
14/308 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurpilla ja sedillä on arvomaailma vääristynyt. Itsekkäin sukupolvi koskaan

15/308 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mark kirjoitti:

Sannasta tulee mieleen se että perheen teinityttö saisi hoitaa kodin raha asiat ja ostaa ruuat. Kun tulisi kotiin laskuja ei olisi maksettu ja kaappi olisi täynnä karkkia ja muita sokeri ja suolanaksuja. Myös joku järjetön hankinta olisi tehty koska haluaa niin.

Joo tollaset karkkia ja sipsiä syövät teinitytöt vetää just sen yheksän leukaa tosta vaan. Eiku nii seki oli jotenkin tyhmää kun meni sellasen ihmisille paljastamaan.

Samaa mieltä tyhmää yritystä luoda imagoa jotenkin kovana. Toimii varmasti jollekin 15 vuotiaalle.

Ajattele vaikka Niinistöä nahkatakissa ja vetämässä leukoja joko tajusit juuri niin typerää olisi.

Okei vedän sanojani takaisin sen verran että nyt hänen taitonsa ovat pääministerinä lukea selkeästi paperista ja vetää 9 leukaa.

Vierailija
16/308 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väheksy, vaan halveksin. Se johtuu vain ja ainoastaan hänen käytöksestä, myös vastuun välttelystä.

Vierailija
17/308 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman polven naiset ja miehet ovat sisäistäneet naisvihan niin syvälle sisuksiinsa, että ahdistaahan se jos nuori nainen osoittaa olevansa vahva ja kykenevä.

Vierailija
18/308 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mark kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mark kirjoitti:

Samaa mieltä tyhmää yritystä luoda imagoa jotenkin kovana. Toimii varmasti jollekin 15 vuotiaalle.

Ajattele vaikka Niinistöä nahkatakissa ja vetämässä leukoja joko tajusit juuri niin typerää olisi.

Okei vedän sanojani takaisin sen verran että nyt hänen taitonsa ovat pääministerinä lukea selkeästi paperista ja vetää 9 leukaa.

Olen nähnyt niinistön lukuisien urheilulajien parissa, erityisesti nuorempana oli tunnetusti urheilumiehiä. Taitaa muisti hieman pätkiä, alzheimer kolkuttelee?

Vierailija
19/308 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä sikäli, että en ole aiemmin huomannut yhtä suurta kannatusta istuvalle pääministerille kuin nyt tuttavapiirissäni. Tunnen vuosien varrelta paljon ja kirjavaa eri-ikäistä naisporukkaa laidasta laitaan työn, harrastusten ja luottamustoimien parista. 

Vierailija
20/308 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Minä olen melkein viisikymppinen nainen, ja ihailen Marinia. Kuten aika moni muukin. Kova pääministeri, juuri sellainen, kuin tällä kaudella piti olla.

Minä olen 72-vuotias ja arvostan Sanna Marinia, on rohkea ja selvinnyt hyvin vaikeuksista huolimatta. Ulkoinen kauneus ei ole huonontanut tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi