Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko Deepin vai Heardin puolella?

Vierailija
05.05.2022 |

Kumpi valehtelee ja kumman puolella siis olet :D

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luin jostain juttua, että Heardilla on epävakaa persoonallisuushäiriö ja persoonaltaan on huomionhakuinen.

Aika sekaisin molemmat ovat ja täten en ole kummankaan puolella.

Depp oli palkannut psykologin sanomaan näin.

Vierailija
42/68 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heard on sairas, väkivaltainen narsisti, Depp on uhri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että tässä näiden suhdekiekuroissa on jokin kierre ja siten syntyi tälläinen dominoefekti. Asiaa ei ole mustaa valkoisella

-sanon minä.

Vierailija
44/68 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttavat sen luokan Matilta ja Merviltä etten yllättyisi vaikka kävisivät toisiinsa taas kuumana kun muistelevat vanhoja hyviä aikoja koko maailman edessä. Olis varmaan ollut parempi antaa menneiden olla.

Vierailija
45/68 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo oikein seurannu koko hommaa mutta oon kuitenki syväkurkun(:D) puolella

Vierailija
46/68 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Amberia, kunnes toisin todistetaan. Toki ymmärrän, että hänkin on omalla tavallaan sairas.

Vierailija
47/68 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uriah Heepin.

Vierailija
48/68 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kummankaan puolella. Molemmat ovat ammatiltaan näyttelijöitä ja harjoittavat ammattiaan varsin onnistuneesti myös oikeussalissa. 

Molemmat taitavat olla myös addikteja. Ja yrittävät jollakin tavalla hyötyä toisesta. Pelkkää teatteria ja näytöstä koko homma siellä oikeudessa. 

Miksi kukaan ei tuota huomaa?

Vierailija
49/68 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelevät molemmat , eli mie en oo kummankaa puolella

Vierailija
50/68 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kummankaan puolella koska minulla ei ole minkäänlaista tunnesidettä puoleen tai toiseen tässä asiassa enkä tunne kumpaakaan millään tavalla.

Vierailija
51/68 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amberin tarina muuttuu päivä päivältä. Johnnyn tarina on pysynyt samana koko ajan.

Vierailija
52/68 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö Amberin vääntää litratolkulla kyyneleitä, jotta ihmiset uskoisivat? Amber vetää lääkkeitä myös ahdistukseen jne. Ajatteletko yhtään, että lääkkeet voivat saada ihmisen käyttäytymään eri tavalla? Aika ilkeitä olette ihmistä kohtaan, johon on käyty käsiksi. Väkivalta ei ole koskaan ok, ja molemmat syyllistyneet siihen. En viitsi jatkaa enempää..

Vierailija
53/68 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpihullu akka. Vikaa varmaan kummassakin ja vetävät kamaa minkä ehtivät. Mutta ehdottomasti miehen puolella tässä tapauksessa.

Vierailija
54/68 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö Amberin vääntää litratolkulla kyyneleitä, jotta ihmiset uskoisivat? Amber vetää lääkkeitä myös ahdistukseen jne. Ajatteletko yhtään, että lääkkeet voivat saada ihmisen käyttäytymään eri tavalla? Aika ilkeitä olette ihmistä kohtaan, johon on käyty käsiksi. Väkivalta ei ole koskaan ok, ja molemmat syyllistyneet siihen. En viitsi jatkaa enempää..

Oikeuden pitää perustua faktoihin. Faktat ei tue näitä väitteitä. Ei Amberin kaltaisille voi antaa valtaa tuhota ihmisiä keksimällä tarinoita. Joku tai jotkut kuitenkin haluaa tehdä juuri sen. NY Post oli jopa photoshopannut kyyneleitä Amberin naamalle. Hyvin vaarallista leikkiä.

Vierailija
55/68 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen deepin shitin puolella. Sängyssä tai ei.

Vierailija
56/68 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi narsistia oikeudessa tappelemassa kumpi on hullumpi.

en ole kummankaan puolella.

Vierailija
57/68 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Deepin puolella.

Vierailija
58/68 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin hulluja, mutta uskon Amberin olevan se hullumpi. Minäkin olin tuollainen ja avaimilla pahoinpitelin eksän kasvot. Hän kertoi sitten töissä, että metsässä oksat olivat raapineet.

Vierailija
59/68 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaava typy on hot! Äänestän Amberin kakkosen puolesta.

Vierailija
60/68 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deppin puolella olen. Amberia vastaan on kasapäin todisteita, hänen puheilleen ei ole todisteita/todistajia. Muuta kuin hänen psykologi, joka luki kaiken suoraan paperista, ja sai siitä huomautuksen useasti. Lisänä surkea tekoitkun vääntäminen Amberilta - ei kyyneleen kyyneltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan