Oletko Deepin vai Heardin puolella?
Kumpi valehtelee ja kumman puolella siis olet :D
Kommentit (68)
Heard on sairas, väkivaltainen narsisti, Depp on uhri.
Mä uskon että tässä näiden suhdekiekuroissa on jokin kierre ja siten syntyi tälläinen dominoefekti. Asiaa ei ole mustaa valkoisella
-sanon minä.
Vaikuttavat sen luokan Matilta ja Merviltä etten yllättyisi vaikka kävisivät toisiinsa taas kuumana kun muistelevat vanhoja hyviä aikoja koko maailman edessä. Olis varmaan ollut parempi antaa menneiden olla.
en oo oikein seurannu koko hommaa mutta oon kuitenki syväkurkun(:D) puolella
Uskon Amberia, kunnes toisin todistetaan. Toki ymmärrän, että hänkin on omalla tavallaan sairas.
En ole kummankaan puolella. Molemmat ovat ammatiltaan näyttelijöitä ja harjoittavat ammattiaan varsin onnistuneesti myös oikeussalissa.
Molemmat taitavat olla myös addikteja. Ja yrittävät jollakin tavalla hyötyä toisesta. Pelkkää teatteria ja näytöstä koko homma siellä oikeudessa.
Miksi kukaan ei tuota huomaa?
Näyttelevät molemmat , eli mie en oo kummankaa puolella
En ole kummankaan puolella koska minulla ei ole minkäänlaista tunnesidettä puoleen tai toiseen tässä asiassa enkä tunne kumpaakaan millään tavalla.
Amberin tarina muuttuu päivä päivältä. Johnnyn tarina on pysynyt samana koko ajan.
Pitääkö Amberin vääntää litratolkulla kyyneleitä, jotta ihmiset uskoisivat? Amber vetää lääkkeitä myös ahdistukseen jne. Ajatteletko yhtään, että lääkkeet voivat saada ihmisen käyttäytymään eri tavalla? Aika ilkeitä olette ihmistä kohtaan, johon on käyty käsiksi. Väkivalta ei ole koskaan ok, ja molemmat syyllistyneet siihen. En viitsi jatkaa enempää..
Umpihullu akka. Vikaa varmaan kummassakin ja vetävät kamaa minkä ehtivät. Mutta ehdottomasti miehen puolella tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö Amberin vääntää litratolkulla kyyneleitä, jotta ihmiset uskoisivat? Amber vetää lääkkeitä myös ahdistukseen jne. Ajatteletko yhtään, että lääkkeet voivat saada ihmisen käyttäytymään eri tavalla? Aika ilkeitä olette ihmistä kohtaan, johon on käyty käsiksi. Väkivalta ei ole koskaan ok, ja molemmat syyllistyneet siihen. En viitsi jatkaa enempää..
Oikeuden pitää perustua faktoihin. Faktat ei tue näitä väitteitä. Ei Amberin kaltaisille voi antaa valtaa tuhota ihmisiä keksimällä tarinoita. Joku tai jotkut kuitenkin haluaa tehdä juuri sen. NY Post oli jopa photoshopannut kyyneleitä Amberin naamalle. Hyvin vaarallista leikkiä.
Olen deepin shitin puolella. Sängyssä tai ei.
kaksi narsistia oikeudessa tappelemassa kumpi on hullumpi.
en ole kummankaan puolella.
Kumpikin hulluja, mutta uskon Amberin olevan se hullumpi. Minäkin olin tuollainen ja avaimilla pahoinpitelin eksän kasvot. Hän kertoi sitten töissä, että metsässä oksat olivat raapineet.
Kakkaava typy on hot! Äänestän Amberin kakkosen puolesta.
Deppin puolella olen. Amberia vastaan on kasapäin todisteita, hänen puheilleen ei ole todisteita/todistajia. Muuta kuin hänen psykologi, joka luki kaiken suoraan paperista, ja sai siitä huomautuksen useasti. Lisänä surkea tekoitkun vääntäminen Amberilta - ei kyyneleen kyyneltä.
Depp oli palkannut psykologin sanomaan näin.