Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Slinda pillereistä kokemuksia ?

Aloittaja
05.05.2022 |

En oo nähny mitään kauheen positiivisia juttuja niin alkaa jännittää. Pahin pelkoni on saada akne. Oikeesti.. se on vienyt multa itseluottamuksen nuorempana. Oon nyt reilu 30 vuotias ja näppylätön ollut dienorettellä ja cypretylillä. Nyt kuitenkin kumpikaan niistä ei enää sovi minulle kun menkat kestää 2 viikkoa. Gyne määräsi sitten tämän slindan, minkä pitäisi auttaa tälläsissä vuotohäiriöissä ja sopii akneen tapuvaiselle. Mutta nyt kun olen lukenut kokemuksia, moni sanoo tiputteluvuodosta ja AKNESTA !

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt Slindaa vasta kaksi viikkoa eli enpä osaa vielä kertoa kokemuksia. Ainakin tähän mennessä tuntuu hyvältä. Slindan sisältämä keltarauhashormoni on lievästi nesteitä poistava ja lääkkeen ei pitäisi aiheuttaa aknea, pikemminkin parantaa ihon kuntoa. Olen 50+ ja syön Slindoja skipaten lumepillerit (gynen ohjeen mukaan näin).

Vierailija
2/8 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Slindoja nyt 4kk ja ovat ennakkopeloista poiketen sopineet minulle loistavasti. Ensin tuli vuotoa vähän miten sattuu ja olin normaalia alakuloisempi. Nyt tilanne noilta osin rauhoittunut. Nyt vuotoa tulee noin kerran kuukaudessa, mutta on todella niukkaa aiempaan verrattuna ja kestää muutaman päivän. Iho on pysynyt hyvässä kunnossa myös. Ainoa ikävä puoli on ollut painonnousu. Se on ollut maltillista, ehkä muutaman kilon, mutta kuitenkin. Monet gynekologiset vaivat, joista olen kärsinyt 15-vuotiaasta asti ovat helpottaneet Slindojen avulla (esimerkiksi krooninen hiivatulehdus, laukaisijana hormonit). Omiin kokemuksiini pohjautuen voin suositella Slindoja, mutta jokaisen kroppa reagoi näihin kuitenkin lopulta omalla tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö lisää kokemuksia ?

Vierailija
4/8 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö?

Vierailija
5/8 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaan taas

Vierailija
6/8 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syönyt vasta 10 päivää ja haluaisin kuulla kans.

Vierailija
7/8 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slindaa olen syönyt kohta kaksi vuotta. Olen 42v, runsaat vuodot ennen pillereitä. Vuodot jäivät heti pois eikä ole kertaakaan sen jälkeen vuotanut. Finnejä ei, drospirenonihan on antiandrogeeninen keltarauhashormoni ja hoitaa ihoa. Oikeastaan mitään negatiivista ei ole sanottavana.

Vierailija
8/8 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt reilu puoli vuotta.. menkat tulleet millon saattuu, vuotanu monta viikkoo tai ollu vuotamatta. Juhannuksen jälkeen 2 päivää järkyttävä vatsan turvotus ja kipu sen jälkeen ei ole menkkoja näkynyt. Viime viikolla alkoi alavatsassa tuntumaan painetta ja vihlontaa ja se vaan jatkuu.. tein raskaustestin joka oli negatiivinen ja jätin pillerit pois. Alkoi riittämään tämä pelleily!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan