Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussasin!

Vierailija
09.10.2006 |

Ihan olen täällä pöllähtäneenä.. Ollut heikkoa oloa ja päätin, että teenpä raskaustestin ja kaksi viiva siihen ilmestyi! Ollaan yritetty lasta niin kauan, että en oikeastaan enään uskonut tätä päivää kokevani.



Jos kaikki sujuu hyvin niin meille tulee kesävauva!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. myös pöllämystynyt kesävauvan odottaja :-)

Vierailija
2/3 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haamua olen saanut, joten en vielä uskalla riemuita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mahtavaa =)



Onnea myös sulle joka kanssa olet raskaana!



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi