Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun olet löytänyt TÄYDELLISEN MIEHEN jota rakastat, mutta joka haluaa kanssasi vain FWB-suhteen?

N20_VINKKIEN_TARPEESSA
04.05.2022 |

Mies on kaikin puolin täydellinen, maailman komein, lihaksikas, hauska, erinomainen sängyssä, listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta jätän välistä, että päästään asiaan, jokainen varmast osaa kuvitella täydellisen miehen itselleen.

Nyt olemme Friends with Benefits suhteessa. Olen miehen rakastunut kovemmin kuin keneenkään ennen. Kuitenkin mies ei halua vakavempaa, ei hänellä muita ole, mutta hän haluaa pitää tämän vain FWB-suhteena.

Se satuttaa minua että suhde ei tästä etene, mutta samaan aikaan tämä on kuitenkin paljon parempi kuin olla ilman tai jonkun muun kanssa, jota vastaan en tunne samoin. Haluaisin kuitenkin lapsiakin joku päivä.

Myös mielessäni on jopa alkanut pyöriä "taktiikoita", että miten saisin tästä miehestä ihan oman miehen, vaikka tiedän että suhde asioilla ei pitäisi taktikoida, mutta tämä on elämäni mies, siitä olen varma.

Onko kohtalotovereita tai onko mitään vinkkejä mitä tässä pitäisi tehdä?

Kommentit (180)

Vierailija
21/180 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä tyttö. Tulevat parisuhteesi tulevat noudattamaan samaa kaavaa, jossa alistut miehelle ja elät miehen tahdon mukaan. Ei kukaan "kunnon mies" sinua huoli, koska he tahtovat tasaveroisen kumppanin, eivät tahdotonta panopuuta.

Vierailija
22/180 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mitä voit tehdä on jatkaa suhdettanne entisellään tai keskustella avoimesti miehen kanssa haluaisiko hän jotain vakavampaa. Jos ei halua, et voi mitenkään jallittaa miestä suhteeseen.

Minun kaveri samassa tilassa jätti ehkäisy pillerit käyttämättä ja hankkiutu raskaaksi. Sai silleen miehen itselleen, mutta moraalisesti tuo oli niin väärin kuin olla ja voi enkä usko, että se on ainakaan miehen puolelta oikeasti onnellinen suhde, jos ei halunnut kaveriani vakavaan suhteeseen edes fwb aikana.

Elä itse päädy tälläiseen tekoon, vaikka tulisit miten epätoivoiseksi, se varvast johtaa ennen pitkään surkeuteen, varsinkin lapsen kannalta, vaikka et välittäisi miltä miehestä tuntuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/180 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

FWB suhteen olennainen perusta on se ettei siinä mennä rakastumaan. 

Tämä ei tietenkään ole helppoa jos kemiat toimii hyvin.

Vierailija
24/180 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mitä voit tehdä on jatkaa suhdettanne entisellään tai keskustella avoimesti miehen kanssa haluaisiko hän jotain vakavampaa. Jos ei halua, et voi mitenkään jallittaa miestä suhteeseen.

Minun kaveri samassa tilassa jätti ehkäisy pillerit käyttämättä ja hankkiutu raskaaksi. Sai silleen miehen itselleen, mutta moraalisesti tuo oli niin väärin kuin olla ja voi enkä usko, että se on ainakaan miehen puolelta oikeasti onnellinen suhde, jos ei halunnut kaveriani vakavaan suhteeseen edes fwb aikana.

Elä itse päädy tälläiseen tekoon, vaikka tulisit miten epätoivoiseksi, se varvast johtaa ennen pitkään surkeuteen, varsinkin lapsen kannalta, vaikka et välittäisi miltä miehestä tuntuisi.

YH-äidit voivat olla myös onnellisia, aivan kuten heidän ihanat lapsensa. Lapsen isä kannattaa valita geenien perusteella ja nuorena ne lapset kannattaakin tehdä kun vielä jaksaa.

Vierailija
25/180 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin naiset muka miettivät miltä miehestä tuntuu?

Vierailija
26/180 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ollaan nyt ihan rehellisiä. Se, että kysyt täältä tarkoittaa että ole yksinäinen ja vähän säälittävä tapaus. Yksinäiset ja vähän säälittävät eivät kelpaa hänelle, eikä todennäköisesti kenellekkään muullekaan. Joten, jospas nyt vain tyydyt osaasi ja pidät huolta että hänellä on joku paikka mihin tallettaa siementään. Ei kaikille naisille ole tässä maailmassa sen parempaa roolia.

Tämän kun ne kaikki rumilukset tajuaisi^

Vierailija
27/180 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hän sanoo.  olet vain pa**.

Vierailija
28/180 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sinulle täydellinen, mutta etkö tajua, että sinä et ole hänelle täydellinen. Kyllä se mies vielä sitoutuu ja perustaa perheen,mutta jonkun muun kuin sinun kanssasi. FWB-- mitä sontaa! Ihan sama kuin maksullinen nainen tai mies odottaisi, että se seksiä ostava henkilö rakastuisikin häneen...Voi luoja! Miten tyhmä ihminen voi olla!

Vierailija
29/180 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman komein, lihaksikas, hauska, erinomainen sängyssä

Aika pinnalliset kriteerit sinulla AP. Itsekin selvästi haluat vain p-suhteen miehen kanssa. Ei ihme, ettei halua sinuun sitoutua.

Vierailija
30/180 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vain kuin vessanpytty johon paskan****. 

Vierailija
31/180 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin naiset muka miettivät miltä miehestä tuntuu?

Ei , vaan päinvastoin. Miehet miettivät vain itseään- minä,minä,minä,minääääääääääääää

Vierailija
32/180 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin mies sanoi ettei muita ole, mutta ei halua minustakaan kuin kevyttä tapailua. Noh, olihan sillä sitten muitakin :p

Vierailija
33/180 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä hän sanoo.  olet vain pa**.

Omasta kokemuksesta, parempi erittäin komea mies, jonka kanssa harrastaa taivaallista se**iä kuin olla täysin yksin, vaikka olisi sinkku.

Toki pidemmän päälle hyvä vakava suhde tietysti parempi, mutta kyllä minusta fwb yksinolon voittaa mennen tullen.

Vierailija
34/180 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tilasit, tätä sait.

Vierailija
35/180 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, vielä tulee muita miehiä jotka käyttävät sinua hyväkseen.

Vierailija
36/180 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maailman komein, lihaksikas, hauska, erinomainen sängyssä

Aika pinnalliset kriteerit sinulla AP.

Jos olisit lukenut loppuun virkkeen niin hän sanoi, että "listaa voisi jatkaa todella pitkälle" yms.

Eli kyllä niitä kriteereitä/asioita joista tykkää on paljon kaikilla naisilla, mutta se ei ole tämän ketjun idea, että Ap laittaa tänne pitkän litannian niistä tänne vaan keskustellaan tästä mitä tehdä tässä tilanteessa.

Vierailija
37/180 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä tilasit, tätä sait.

Miten niin?

Kyllä aikuiset tajuaa, että intiim.kans.käym. yleensä johtaa pidemmälle, vaikka aloittaisi kaveripohjalta fwb muodossa.

Vierailija
38/180 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä riko itseäsi tuollaisessa suhteessa. Elämä on lyhyt ja vuodet menevät hukkaan. Sinulle on tulevaisuudessa varmasti jotain parempaa. Jos toisella ei ole tunteita niin ei ole , se kannattaa uskoa ja luovuttaa ajoissa. 

Vierailija
39/180 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, onko sussa jotain isoja miinuksia, joiden vuoksi sun hän ei halua seurustella sun kanssa, vaikka viihtyykin sun seurassa. Juotko liikaa? Oletko äkäinen? Ootko isoissa veloissa ja pienituloinen?

Vierailija
40/180 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on kyllä helppoa nykyään. Ei tarvitse kunnioittaa naisia, eikä kohdella heitä tasa-arvoisesti. Ja nuoret naiset suostuvat patjaksi vaikka haluaisivat muuta. Surullista.

AP, jätä se mies ja kerro syykin. Näet sitten hänen reaktioistaan miten täydellinen hän on. Jos haluaa jatkaa kanssasi vakavassa suhteessa sinua kunnioittaen, sitten on täydellinen. Mutta luultavasti vaihtaa sinut lennossa kuin paidan toiseen samanlaiseen patjaan.

Sinulle suhteen katkaiseminen on siis win-win -situation: joko saat toivomasi suhteen tai sitten pääset eroon miehestä, josta kuvittelet höpöjä.

Mutta todennäköisesti sulla ei ole selkärankaa jättää miestä, joten jatkat illuusioidesi vankina suhdetta. Sitten petyt karvaasti kun mies löytää itselleen vakisuhteen tai ei koskaan vakiinnu.