Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun olet löytänyt TÄYDELLISEN MIEHEN jota rakastat, mutta joka haluaa kanssasi vain FWB-suhteen?

N20_VINKKIEN_TARPEESSA
04.05.2022 |

Mies on kaikin puolin täydellinen, maailman komein, lihaksikas, hauska, erinomainen sängyssä, listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta jätän välistä, että päästään asiaan, jokainen varmast osaa kuvitella täydellisen miehen itselleen.

Nyt olemme Friends with Benefits suhteessa. Olen miehen rakastunut kovemmin kuin keneenkään ennen. Kuitenkin mies ei halua vakavempaa, ei hänellä muita ole, mutta hän haluaa pitää tämän vain FWB-suhteena.

Se satuttaa minua että suhde ei tästä etene, mutta samaan aikaan tämä on kuitenkin paljon parempi kuin olla ilman tai jonkun muun kanssa, jota vastaan en tunne samoin. Haluaisin kuitenkin lapsiakin joku päivä.

Myös mielessäni on jopa alkanut pyöriä "taktiikoita", että miten saisin tästä miehestä ihan oman miehen, vaikka tiedän että suhde asioilla ei pitäisi taktikoida, mutta tämä on elämäni mies, siitä olen varma.

Onko kohtalotovereita tai onko mitään vinkkejä mitä tässä pitäisi tehdä?

Kommentit (180)

Vierailija
161/180 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäys edelliseen (158) viestiin : Suikkarin loppupuolella pelkästään r unkkaat sitä ja työnnät kielen ulos kiusaamaan t erskaa kevyesti, mies tulee satavarmasti sillä tavalla. 

Strategian toinen vaihe :

3-4 viikon jälkeen tuota tehtyäsi, otat askeleen taaksepäin teidän fwb suhteessa, eli yhtäkkiä et pystykään näkemään niin usein "koska tuli menoa". Vastailet hitaasti tekstareihin tai vasta seuraavana päivänä. Mies huomaa että etäännyt jolloin pelkää menettävänsä suhteen hyödyt.

kolmas vaihe :

Ehdota tapaamista pienen tauon jälkeen, hyppäätte sänkyyn ja annat taas sitä suikkaria ja  suuhunlaukeamista.

Sit sanot sillai vienosti "et melkein voisin tehä sulle tota joka päivä jos oltais kimpassa, ku tykkään siitä niin paljon". Kikattelet vähän perään. Mies saattaa itse ehdottaa sitä parisuhdetta siinä ja silloin. Jos ei, niin voit jälleen alkaa toistamaan strategian kakkosvaihetta eli etääntymistä. It's a game. Jotkut pelaa paremmin ja toiset huonommin.

-mies

Se minuakin mietityttää, miten nuori Ap on pihalla siitä että miehen saa omaksi hyvällä suuseksillä? Ihmeellistä. Sen ymmärrän että vanhat palstamammat väittävät vastaan koska eivät ole ikinä saaneet saati antaneet hyvää suuseksiä. Mut kai nyt nuoremmat ton tietää ihan kokemuksesta?

M37

Vierailija
162/180 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi vielä syvällisempi keskustelu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/180 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi vielä syvällisempi keskustelu?

Noiden suikkareiden lisäksi? Vois toimia! Tässähän on jo kaksi hyvää suunnitelmaa, näitä yhdistelemällä Ap varmasti saa homman maaliin.  Peukku ylös! 

Vierailija
164/180 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli nuorena kaksi fwb-suhdetta. Ensimmäisen huomasin aika nopeasti haitalliseksi, koska se oli kaikin tavoin yksipuolinen, mies halusi aina tavata mun luona = kaikki ostamiset, siivoamiset, jne jäi mulle ja muutenkin se oli jotenkin piittaamatonta mun nautinnostakaan. Vaikka vähän ihastuinkin alussa, sain tunteeni kuriin nopeasti ja lopetin suhteen.

Toinen oli pahempi, sillä mies oli aidosti mun ystävä, osa ystäväporukkaa ja me vaan jotenkin ajauduttiin harrastamaan seksiä. Sovittiin, että se on vain tämmöistä kevyttä ja yksinäisyyden lievitystä. Järkytys olikin suuri, kun mies alkoi oikeasti seurustella ja poisti mut elämästään kokonaan. Siinä meni myös iso osa muuta kaveriporukkaa. Tavallaan ymmärrän, että miehen seurustelukumppani oli epäluuloinen, mutta oletin, että se menisi ajan kanssa ohi, sillä tietenkään en olisi mitään seksiä enää seurustelevan kaverin kanssa edes harkinnut.

Eli todella kannattaa näissä pohtia sitä ystävyyden merkitystä. Ja sitä, kohdellaanko sua edes ystävällisesti, siis. Vaikka on vain seksisuhde, kyllähän sen ystävyyden pitää näkyä jossain. 

Vierailija
165/180 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taktikoisin (keksisin jonkun keinon saada mies), vaikka monet sanoo ettei se kannata. Kyllä mieskin asian myöhemmin ymmärtää, jos kyse on vuosisadan rakkaustarinasta, jota hän ei vielä tajua.

Jos koet että kyseessä on sinulle paras mies mitä voit saada niin kaikki keinot on rakkaudessa sallittuja kuten vanha sananlasku kuuluu.

N18

Vierailija
166/180 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se täydellinen ole jos tahtoo vain fbw suhteen.

Vierailija
167/180 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se täydellinen mies etsii täydellistä naista. Kunnes sellainen on löytynyt niin fwb-suhde pitää panetuksen hallinnssa.

Vierailija
168/180 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäys edelliseen (158) viestiin : Suikkarin loppupuolella pelkästään r unkkaat sitä ja työnnät kielen ulos kiusaamaan t erskaa kevyesti, mies tulee satavarmasti sillä tavalla. 

Strategian toinen vaihe :

3-4 viikon jälkeen tuota tehtyäsi, otat askeleen taaksepäin teidän fwb suhteessa, eli yhtäkkiä et pystykään näkemään niin usein "koska tuli menoa". Vastailet hitaasti tekstareihin tai vasta seuraavana päivänä. Mies huomaa että etäännyt jolloin pelkää menettävänsä suhteen hyödyt.

kolmas vaihe :

Ehdota tapaamista pienen tauon jälkeen, hyppäätte sänkyyn ja annat taas sitä suikkaria ja  suuhunlaukeamista.

Sit sanot sillai vienosti "et melkein voisin tehä sulle tota joka päivä jos oltais kimpassa, ku tykkään siitä niin paljon". Kikattelet vähän perään. Mies saattaa itse ehdottaa sitä parisuhdetta siinä ja silloin. Jos ei, niin voit jälleen alkaa toistamaan strategian kakkosvaihetta eli etääntymistä. It's a game. Jotkut pelaa paremmin ja toiset huonommin.

-mies

Se minuakin mietityttää, miten nuori Ap on pihalla siitä että miehen saa omaksi hyvällä suuseksillä? Ihmeellistä. Sen ymmärrän että vanhat palstamammat väittävät vastaan koska eivät ole ikinä saaneet saati antaneet hyvää suuseksiä. Mut kai nyt nuoremmat ton tietää ihan kokemuksesta?

M37

Miehet on erilaisia, toiset tykkää toisenlaisesta suikkarista ja tiedänpä miehen, joka ei pidä siitä ollenkaan. 

T. vanha nainen, joka osaa homman

Vierailija
169/180 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies etsii täydellistä naista. Aloittaja ei ole sellainen. Hänen kannattaisi katsoa oman tasoisia miehiä.

Vierailija
170/180 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin, että nyt toteat ettei mies ollutkaan täydellinen, vähintäänkin keskenkasvuinen, etsii vain sitä yhtä asiaa naisesta. Ja jatkat eteenpäin, kyllä sieltä niitä kunnon miehiäkin vielä maailmasta löytyy!

Vierailija
171/180 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minä roikuin tuollaisessa tilanteessa kaksi vuotta, koska olin niin rakastunut. Tein kaikki temput, olin ns. täydellinen. En koskaan suuttunut miehelle, ymmärsin, kuuntelin, annoin itsestäni, kokkasin, viihdytin. Mies kehui maasta taivaisiin, mutta koskaan en ylennyt tyttöystäväasteelle. Minä kuitenkin uskoin, että ennen pitkää mies ymmärtää, että olen parasta hänelle, että jos aikaa kuluu meistä tulee pari. No ei tullut. Mies oli kyllä kiintynyt minuun, ja selkeästi nautti kun sai pidettyä minua narun päässä, mutta samalla säilyttää vapautensa. Minä kuitenkin turruin. Turruin rakastamaan ja odottamaan. Jossain vaiheessa tajusin olevani aivan tyhjä. ...Ja olen yhä. Olen sinkku, mies on sinkku, mutta emme tapaile enää. Itse deittailen satunnaisesti, mutta koen, ettei minulla ole enää mitään annettavaa kenellekään. En tiedä pystynkö enää koskaan rakastumaan kunnolla. Ehkä pahinta onkin ollut huomata, että minusta on tavallaan tullut samanlainen kuin miehestä jossa roikuin. 

Vierailija
172/180 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa sitten Friends with benefits tai friends without benefits tai työkaveri tai mikä tahansa muu tuttava, niin etäisyyttä joutuu ottamaan, jos on itse rakastunut, eikä toinen vastaa tunteisiin. Sellaisessa kuviossa rikkoo vain itsensä, jos yrittää jäädä roikkumaan ja tekemään itseään tykö. FWB-suhteeseen kannatta lähteä vain sellaisen tyypin kanssa, jonka kanssa ei voisi kuvitellakaan olevansa koskaan parisuhteessa, ei vaikka jäisi kahdestaan autiolle saarelle. Toisaalta pitää olla kuitenkin fyysistä vetovoimaa, että seksi on kivaa ja saa itsensä ja toisensa tyydytettyä. 

Itse olen ollut kahdessa FWB-suhteessa, ja siis en ihan nuorena, vaan keski-ikäisenä, sen jälkeen kun erosin 20 vuoden avioliitosta. Joku kommentoi, että naiset aina ihastuu näissä kuvioissa, mutta minulla oli kyllä toisn päin; molemmilla miehillä ilmestyi ihastumisen tunteita  vajaassa puolessa vuodessa. Molempien kanssa benefits-osiot loppuivat kuitenkin hyvissä merkeissä ja viestiä voidaan lähetellä, mutta tein selväksi, että suhteeseen en lähde, ystävä voin olla, mutta käytännössä jouduin ottamaan etäisyyttä selkeästi kuitenkin.

...

Vierailija
173/180 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Ensin sinun pitää tutkiskella itseäsi. Mitä oikeasti haluaisit suhteessa tähän ihmiseen? Onko se täysimittainen parisuhde mitä tarvitset, oletko oikeasti rakastunut, haluatko pelkkää seksiä? Tee tämä ensin selväksi itsellesi. Kun tiedät itse täsmälleen mitä haluat, kerro siitä tälle miehelle. Jos se on sitä, että haluat monogaamisen rakkaussuhteen, eikä nykyinen FWB riitä sinulle eli et saa FWB-suhteesta sitä mitä tarvitset, mutta mies ei halua sinulle enempää tarjota, kerro silloin miehelle, että sinulla on liikaa tunteita ja siksi et voi jäädä tähän kuvioon. Voit kertoa vielä, että haluaisit olla miehen kanssa, mutta se edellyttäisi sitä, että mies vastaisi tunteisiisi. Sitten voit vain poistua paikalta ja miehen elämästä ja alkaa rakentamaan omaa elämääsi. On pienen pieni mahdollisuus, että mies tulee jossain vaiheessa perääsi, mutta sitä et voi jäädä odottamaan, vaan sinun on löydettävä sisältöä omaan elämääsi, tehtävä elämästäsi hyvää ja mielenkiinoista itsellesi.

Minulle kävi hieman tuon kaltaisesti. Suhteessa oli paljon intohimoa, mutta ei kunnollista sitoutumista; elämäntilanteetkin olivat vaikeat. Tunsin kuitenkin todella vahvasti, että voisimme sopia toisillemme niin täydellisesti kuin mahdollista  (ja siis olin jo sen ikäinen, vähän vajaa 50v, että parisuhde-elämää ja miehiä oli tullut nähtyä). Jouduin kuitenkin sanomaan, että ilman sitoutumista en voi enää olla tässä kuviossa, se on liian raastavaa, rikkovaa. Olin täysin hajalla lähdettyäni ko. kuviosta ja puoli vuotta olin ilman miehiä, seksiä miesten kanssa. Mietin uudestaan kuka olen ja mistä pidän ja laitoin elämääni parempaan kuntoon monin tavoin. Puolen vuoden jälkeen oli joitakin suhteitakin, koska kaipaan paljon seksiä, mutta eihän kukaan voinut vetää vertoja tälle, jonka olin jättänyt taakseni, enkä pystynyt kiintymään muihin. Ilmeisesti ei hänkään ja vuoden päästä hän otti yhteyttä, oli miettinyt, mitä elämältään haluaa ja minä ja parisuhden kanssani kuuluimme niihin. Nyt olemme olleet 7 vuotta onnellisesti yhdessä. Rakastamme toisiamme päivä päivältä enemmän tai siis ainakin minä rakastan ja hänkin puheidensa ja käyttäytymisensä mukaan.

Useilla ystävilläni on ollut enemmän tai vähemmän epämääräisiä parisuhde/seksisuhde-virityksiä, jotka ovat kestäneet vuosien ajan. Niistä voi saada paljon iloa ja tukea, mutta myös surua ja tuskaa - elämän kokemuksia nekin. En itsekään kadu mitään, en edes eroon päättynyttä avioliittoa. On ollut ilo ja kunnia tuntea erilaisia miehiä olivatpa ne elämässäni hetken tai hieman kauemmin. Nyt olen tyytyväinen tässä hetkessä tähän tilanteeseen, johon olen päätynyt, vaikka reitti lienee hieman tavallista mutkallisempi. 

Vierailija
174/180 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friends with Benefits -suhde tarkoittaa käytännössä, että molemmat osapuolet pääsevät nauttimaan säännöllisestä seksistä ilman parisuhteen sitoumuksia. Lähtökohta on yksinkertainen; olette ystäviä, jotka harrastavat seksiä, siinä kaikki.

Tuollainen mies ei kelpaa parisuhteeseen, hänellä ei ole sitoutumisen tarvetta, vain pussien tyhjennystä. Vaihtoon.

Vierailija
175/180 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tunteesi täysin avoimesti.

Vierailija
176/180 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat hänen tapailun, jos ei tosiaan etsi muuta kuin seksisuhdetta. Mutta on tilanteita josta fwb-suhteesta tuleekin vakavampaa.

Nykyisen mieheni kanssa meillä oli fwb-suhde. Hän sanoi alusta asti ettei halua mitään vakavaa kenenkään kanssa. Se sopi minulle, koska olin vuotta aiemmin eronnut alkoholisti exästä enkä halunnut sillä hetkellä suhdetta, mutta jossain vaiheessa itselleni tuli tunteita häntä kohtaan.

Kerroin sitten tunteistani, mutta en saanut vastausta siihen. Laitoin hänelle viestiä perään, että pidetään taukoa tyystin, koska en halua satuttaa itseäni. En saanut tähänkään mitään vastusta.

Tuosta meni muutama päivä hiljaiselossa, kunnes mies itse pisti viestiä että voisinko tulla käymään hänen luona, sillä hänellä olisi asiaa. Muistan edelleen sen tunnemyllerryksen, kun ei tiennyt mitä asia koski. Yllätys oli, kun mies kysyikin että miten meidän tilanne muuttuisi jos hän kertoisi minulle, että on ihastunut minuun.

Tästä on aikaa yli 5 vuotta. Ollaan naimisissa oltu päälle vuosi ja yhteistä elämää rakennettu.

Mutta jos tilanne olisi päätynyt toisella tavalla, niin olisin päättänyt lopettaa ihmisen tapaamisen kokonaan tai ainakin siihen asti, että tunteeni olisi kuolleet. Elämä voi kuitenkin yllättää.

Vierailija
177/180 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle fwb tarkoittaa sitä, että saa pmpsaa, kun haluaa.

Jos se haluis vakavan suhteen niin se olisi jo kertonut siitä. Todennäköisesti sitoutumiskammoinen tai sitten odottaa parempaa, jonka kanssa sitoutua ja tyydyttää seks.tarpeensa sinulla kunnes näin käy.

Vierailija
178/180 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sinulle täydellinen, jos ei sinua halua kokonaan itselleen vaan pelkäksi huviksi, jolla tyydyttää tarpeet.

Täydellinen mies muiden ominaisuuksien lisäksi rakastaa sinua koko sydämmestään ja haluaa juuri sinut.

Vierailija
179/180 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on monia naisia ja asettuu aloilleen vasta vanhempana tai/ja kun löytää täydellisen naisen. Ei se sinkulle naisellekaan ole häviö, mutta samalla kannattaa etsiä sitä oikeaa.

Vierailija
180/180 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei takuulla ajattele sinusta samoin, sillä muuten hän olisi ehdottanut sinulle vakavempaa suhdetta. Rikot tuossa vain itsesi, jos kuvittelet, että tilanne tulee muuttumaan. Elä hukkaa nuoruuttasi tuollaisen miehen kanssa, jolle olet vain lihapalanen.