Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~CLOMISTIT vk41~*~

09.10.2006 |

Clomistit viikkoon 41. Mitäs tänne kuuluu? Itselle ei ihmeempiä: ei odotuksia inssin onnistumisen suhteen edelleenkään. Joku vaisto vaan kertoo, että huti meni. Annu taisi kysellä viime viikon pinossa irrotuspiikistä. Mulle ei tällä kertaa sitä jostain syystä määrätty. Olen pregnyliä kyllä clomien kanssa aikaisemmin käyttänyt. Lääkäri sanoi, että sitä käytetään, jos tarvitsee jotenkin ajoitta inssiä tms. En kyllä ymmärrä, miksi olen sitä itseeni sitten aikaisemmin piikittänyt, kun ei mistään ajoitusasioista ole ollut kyse. Ottaa päähän, jos nyt menee pieleen sen takia, ettei piikkiä määrätty.Jospa se irtoominen kuitenkin tapahtui, kun olin inssi-iltana niin helkkarin kipee.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma napa on ihan kondiksessa, ei tassa mitaan. Kaavinnassa kavin ja paatin nyt antaa ajan kulua ja pitaa kunnon ainakin 3kk tauon yrityksessa! Sitten aloitan sen lekurin jo antaman tehokuurin clomeineen, piikkeineen ja lugeineen! Kun nyt saisin viela tan jo alkaneen vatsakummun piiloon, niin vois alkaa mielikin tasaantua normaaliksi. Hassua sinansa, etta otin paljon rauhallisemmin tan km:n kaikenkaikkiaan, en siita raskaudestakaan toitottanut heti kun aattelin etta lahemmas 3 kk kun paasen niin sitten oltaisiin ylitetty jo se ' kauhuraja' ja niinhan se oli, 8 viikkoon kun tyssasi se tamakin yritys! Taa koko alkuraskaus kun oli mita oli; ei varmuutta viikoista eika oikeestaan mistaan pitkan kierron vuoksi. Ultrassa tietysti juoksin ja olikin vaikeeta pitaa suu supussa uutisista ens alkuun!

Taa vuos' on ollu mun yrityksille kans aika karmee vuosi; helmikuusta kun aloitettiin yritykset ja nyt ollaan jo lokakuun puolvalis -ei annettu meille sita tammivauvaa eika toukovauvaakaan, ekahan oli tuulimuna maaliskuussa. Kun kavin kaavinnassa niin myonnan etta otti kaaliin eukot jotka tuli tekeen keskeytysta kun ' sattu vahinko' , ' ei haluta tata' tai ' mies ei haluu' -kun toisilla ei oo edes vaihtoehtoja...

Mutta nyt lopetan tan ruikkauksen; ei siis masista, ja katse eteeenpain viela yhteen viimeiseen yritykseen johon sitten lataan kaikki kommervenkit foolipillereista alkaen, heh hee! Tieda mika terasmies se seuraavaksi tuliskaan? Hyvia vointeja clomisteille!

Vierailija
22/24 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kuinka surullisia uutisia täällä, onneksi muutama iloinenkin :)

Haleja ja voimia kaikille sureville ja onnittelut plussanneille..

Itselläni on jotenkin sekavat tunnelmat, kun piti kk alkaa maanantaina että pääsisi aloittamaan clomit mutta ei mitään kuulu vieläkään. Aloin jo epäilemään raskautta vaikka tiesin sen olevan melkein mahdotonta työmatkani vuoksi. Tein kuitenkin testin, kun olen voinut niin huonosti ja kuumien aaltojen valloissa. Mutta negatiivista se näytti :(

Kk ovat aina olleet säännölliset ja nyt ei näy missään ja silti en ole raskaana. Olin tuossa reilut pari viikkoa sitten TSSG tutkimuksessa, olisikohan sillä jotain vaikutusta kk tuloon. Tosin kaikki kk-kivut ja kiukut ovat olleet normaalit..

No eipä kai tässä auta kuin odotella, ihmelliseltä vain tuntuu jos ne nyt yht' äkkiä jäisivät pois ilman syytä?

Vähän masentavaa, kun niin odotti että pääsisi clomit aloittamaan.

HANNA: vastailin silloin sinulle vk39 keskusteluun haluamiasi tietoja. Mutta tässä nyt uudelleen.

Minä olen 30v ja miehen 32v. Kierukka poistettu 12/05, joka laitettiin toisessa endometrioosileikkauksessa. 06/06 aloitettu uudelleen yrittämään. loput olitkin laittanut jo tietoihin :)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna menen kättärille kaavintaan. Tänään tehtiin tarkistusultra ja tyhjä oli :o(. Hassua että samalla kun olen järjettömän surullinen olen myös tavallaan helpottunut. Jo rv 6 olin vaakuuttunut ettei kaikki ole kunnossa, sen vain aavisti... Sydämessä on kuitenkin toive ettei tätä tarvitsis enää ikinä kokea. Eihän sitä kukaan takaa, mutta toivoa voi.

Huomisesta lähtien olen virallisesti tippunut pois plussanneista...

Vierailija
24/24 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä kaivattuja kk ei sitten tullut ja gyne määräsi Terolut 10mg 10ksi päiväksi syötäväksi ja jos sit kk tulisi ja päästäis vihdoin aloittamaan clomit ja toivottavasti plussailut :)

Sitä haaveili pienestä plussasta häälahjaksi, mutta nyt taitaa osua ovulaatio hääyön paikkeille :)

Kirjoitelkaahan kuulumisia, niitä on niin mukava lukea!

Mukavat weekendit kaikille ja ++++