~*~CLOMISTIT vk41~*~
Clomistit viikkoon 41. Mitäs tänne kuuluu? Itselle ei ihmeempiä: ei odotuksia inssin onnistumisen suhteen edelleenkään. Joku vaisto vaan kertoo, että huti meni. Annu taisi kysellä viime viikon pinossa irrotuspiikistä. Mulle ei tällä kertaa sitä jostain syystä määrätty. Olen pregnyliä kyllä clomien kanssa aikaisemmin käyttänyt. Lääkäri sanoi, että sitä käytetään, jos tarvitsee jotenkin ajoitta inssiä tms. En kyllä ymmärrä, miksi olen sitä itseeni sitten aikaisemmin piikittänyt, kun ei mistään ajoitusasioista ole ollut kyse. Ottaa päähän, jos nyt menee pieleen sen takia, ettei piikkiä määrätty.Jospa se irtoominen kuitenkin tapahtui, kun olin inssi-iltana niin helkkarin kipee.
Kommentit (24)
kaikille...täälä suunnassa edelleen sairastetaan...viime to asti vaivannu flunssa ja tänään sain sit lisää saikkua ja antibiootti kuurin. vielä en sitä oo aloitellu, ku ei menkat ole vielä alkanut kunnolla. eli clomi ja tero kierto taas takana ja nyt kp 29/28(31) ja eilen pikkasen tiputteli siis ihan vähän ja sit aamulla pikkasen mut sen jälkeen ei oo näkynyt mitään. et oottelen nyt et alkaako vai ei.. testin kävin hakees et jos huomenna tekis sitä ku pitäis tuo kuuri aloitella sit jos negaa näyttää...
muille paljon + säteitä !
tää likka menee nyt nukkuun.
adette
Joku etiäinen mulla oli koko raskauden ajan että kaikki ei ole niinkuin pitäisi. Oireita ei ollut eikä tullut. Viime viikolla kävin tarkastamassa asian ultrassa ja asia oli niinkuin aavistin. Tuulimuna.
Ensi to asia vielä tarkistetaan ja sitten joko kaavintaan tai lääkekeskeytykseen.
Tasan 10 vuotta sitten mulla oli sama tilanne ja sieltä muistin " oireet" tai pikemminkin oireettomuuden.
Eilinen meni itkiessä ja varmasti viimeistään keskeytyspäivänä padot murtuu. Ei tullut toukovauvaa meille.... :o(
Irmelille!!Olipa surullisia uutisia.Tule kertoilemaan kuulumisia, kun jaksat!
Irmeli: Olen pahoillani ja isot lohtuhalit sulle! Nyt ei muuta kuin elä päivä kerrallaan, aika parantaa haavat...
Omppu
Adette: Toivotaan, että onkin vain valetäti ja täti jättäisikin tulematta. Joskushan täti vilauttaa punaista kaulaliinaansa, mutta kääntyykin pois.. Toivotaan niin! Tsemppiä huomisaamun testailuun!
Oma napa: Nyt oviksesta viikko ja vielä ei tunnu missään, mutta eiköhän se loppuviikosta ala taas ns. oireet tulla esiin. En tiedä, että kehitänkö niitä itse, vaan onko minulla ne kaikki oireet aina oikeasti...
Nyt pitää taas pitää pää kylmänä ja odottaa tämä viikko rauhassa. Täti voi tulla ensi maanantaina.
Hyvää viikkoa kaikille!
Omppu
[size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Itse olen 23v. ja mieheni 30v. Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Välissä kolmen kierron tauko. Luget käyttöön 09/06. Ensimmäinen lapsi toiveissa.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, pco todettu 12/05. Clomit käyttöön 12/05
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Myös aiemmin ollut käytössä vuosia sitten. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet. Tauolla clomeista.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km).
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]37v. mies 32v. mulla 12/99 syntynyt poika 1.clomikierrosta. Miehellä ennestään 2 lasta. Viimeiset pillerit olen syönyt -93. Yritys aloitettu syksyllä 05. Clomit aloitettu 01/06. Vikaa ei ole löydetty. Päässä varmaan=)
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]RuuPikkuinen [size=2][color=#000000]Olen vm78 mies vm76, yritys aloitettu 01/06. Kierrot huitelevat hurjissa lukemissa ilman proveraa. Clomit aloitettu 05/06.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]niad [size=2][color=#000000]28v, mies 29v. Kaksi clomilasta, poika 8/03 ja tyttö 9/05, tärpänneet molemmat ekasta kierrosta!
Kierrot aina olleet pitkiä, lievä pco, clomit aloitettu 06/06.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Levinia [size=2][color=#000000]vm69, neljän tytön äiti ulkomailta! Yritys aloitettu viitosesta 2/06; jonka jälkeen tuulimuna ja km. Clomeja söin kierron verran huhti-toukokuussa ennen +. Uutta alkua yritetään kesän jälkeen eli syyskuun puolesta välistä!!
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Meri05 [size=2][color=#000000]Mulla on ilmeisesti lievä pco, ja ovista pitäis avittaa. Mulla on jo kaksi lasta, jotka on saatu hieman rankemmilla hoidoilla, mutta on mulla ollut luomuraskauskin (joka päättyi keskenmenoon rv:lla 18 napanuorakomplikaation takia). Clomit aloitettu 08/06.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]k.i.r.s.t.i. [size=2][color=#000000]Ikää 34 ja miehella 33, vauva saanut tulla jo vuosia vaan eipä ole näkynyt. Taustalla pco ja toisen munatorven synnynnäinen puutos, simpat onneksi loistoluokkaa. Clomit aloitettu 07/06
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]..nyyhky.. [size=2][color=#000000]Minä 21v ja mies 22v. Yritys aloitettu alkuvuodesta 04. 7/04 leikattu tähystysleikkauksella iso kysta ja -04 loppuvuosi meni kontrolleissa ravaamiseen. Kystia oli kokoajan, isompia ja pienempiä, enemmän ja vähemmän..
9/05 sain Terolutit lähinnä menkkakipuja hillitsemään ja kiertoa tasoittamaan. 2/06 kun se loppui, kierrot sekoittuivat heti (n.28-42kp kun Terolutin aikana tasan 28kp.)
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]kihara-74 [size=2][color=#000000]Itse olen 32v ja mieheni 31v. Ekaa kuumeillaan kovasti. Yritys aloitettu 03/06. Clomit aloitettu 08/06 + terot.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Rouwa [size=2][color=#000000]Itse olen 24v ja ukko 25v. Yritys alkanut 05/06. Taustalta löytyy endoepäily -03 sekä pco 08/06. Clomit aloitettu 08/06 + terot.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]iiris07 [size=2][color=#000000]Yritys alkanut 04/05 Clomit aloitettu 06/06. Ensimmäinen lapsi syntyi luomusti vuonna -02.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]annu73 [size=2][color=#000000]Olen 32v. ja mies 31v. Yritys alkanut kesällä 04. Clomit aloitettu kesällä 06.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]mamitus [size=2][color=#000000]Itse 25 ja mies 26. 2 tyttöä 4v ja 1v9kk, eka clomiraskaus ja toinen tärppäs luomusti. PCO todettu alkuvuonna 2001, myös kilpirauhasen vajaatominta. Kolmosen yritys aloitettu 2/06, terot 4/06 ja clomit 07/06.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Adette [size=2][color=#000000]Minä 27 ja mies 27. Esikoisen yritys aloitettu 9/05 ja clomit ja terolutit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno todettu 8/06.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Sandu_76
[size=2][color=#000000]03/06 kohdunulkoinen raskaus. Toinen munanjohdin poistettu. Kesällä aloitettu yritys uudelleen. Clomit aloitettu 10/06.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=4][color=EE1289]Plussanneet clomistit [color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color]
[size=3][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]la 10.10.06
[size=3][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]la 13.11.06
[size=3][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000] la 19.11.06
[size=3][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]la 30.11.06
[size=3][color=EE1289]marrasmamma [size=2][color=#000000]la 7.12.06
[size=3][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]la 21.12.06
[size=3][color=EE1289]yöö [size=2][color=#000000]la 14.01.07
[size=3][color=EE1289]Elora [size=2][color=#000000]la 05.02.07
[size=3][color=EE1289]Giiga-82
[size=3][color=EE1289]Helinä_1983
[size=3][color=EE1289]Ulriina
[size=3][color=EE1289]Senny-76
[size=3][color=EE1289]Haave07 [size=2][color=#000000]la 01.05.07
[size=3][color=EE1289]Pikkumyy07
[size=3][color=EE1289]ki-ra
[size=3][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]la 01.06.07
[size=3][color=EE1289]rosmariini [size=2][color=#000000]la 06.06.07
Adetelle tädinkarkotussäteitä täälläkin!
Mitenkä teille kaikille on clomeja määrätty?? Meinaan sitä että mä sain ihan perhesuunnitteluneuvolasta lääkäriltä kun kerroin vanhojen juttujen perusteella (5v ja 3v). Ei siis määrännyt ultraan tai verikokeisiin. 5 ja 3 vuotta sitten olin julkisen lapsettomuusklinikan potilas, eli tehtiin ultria, (3kk välein) ja kumpanakin kerralla yhet verikokeet. Noista ei näy edes neuvolassa tietoja! Jos nyt 3. clomikierron jälkeen ei ole tärpännyt ni eikö kannattais yrittää päästä tarkistuksiin?? Onhan paljon voinu muuttuakin, eikö? Apteekissakin heinäkuussa clomeja hakiessani sanottiin ettei kyseinen " tavallinen lääkäri" olisi saanut clomeja edes määrätä!! Pelkään vaan että jos nyt alan " rutisemaan" niin joudun jonottamaan ja tulee monta luomukiertoa ja taas kestää tasottua ja raskautua.. =( Mitä mieltä???
etta ens viikon listaan taytynee mulle lisata kohtaan koettu tm ja 2 km:aa! Eli huomenta toiseen tan vuoden kaavintaan menossa kun sama tilanne toistui eli ei sydanaania tallakaan kertaa... Nyt on paa taynna epsilysta tasta haaveilusta ja miten sita enaa 3epaonnistumisen jalkeen edes uskaltaa yrittaa; riittaako nuppi ja knto enaa kokemaan tata kaikkea uudelleen...Kylla tama taas tasta, jotenkin hiukan helpompi oli sopeutua ajatukseen ensi jarkytyksen ja itkun jalkeen. Eipa nyt muuta tahan surkeeseen maanantaihin, meilla suurperheellisissa kolmella oli surullisia uutisia tanaan... Muille clomisteille parempaa yrittamisjatkoa!
mamitus: Olen saanut clomit ekan kerran julkisen puolen lapsettomuuspolilta ja toisella eli tällä kerralla alkuun yksityiseltä gyneltä ja nyt sairaalan polilta, jonne päästiin nopeasti. Musta olisi hyvä, että pääsisit ultraan. Eihän sitä muuten voi tietää, miten kroppasi reagoi clomeihin. Musta ei taas koskaan ole otettu verikokeita ja sitä vähän ihmettelen. Ekalla kerralla v-99 ei kai keretty, kun raskauduin ekasta clomikierrosta. Alkuvuoden clomikierroissa (5kpl) ultrattiin mun omasta pyynnöstä, mut ei verikokeita. Nyt inssikiertoon ultra kuului automaattisesti. Verikokeita ei edelleenkään. Puoli vuottahan clomeja voi syödä ja sitten pitäisi pitää 3 kk tauko. Kannattaiskohan sun yrittää tarkistukseen ennen tuon puolen vuoden täyttymistä?
heräilin tuossa 8 maissa jo.Kattelin yhden elokuvan ja nyt teen ruokaa. tai siis ruoka on uunissa- eli uutisia uutisia täältä suunnalta kans...
eli kp 30/28(31) ja aamulla tein aconin testij ja kyllä siihen toinen viiva tuli kans. paljon haaleempi ku se testiviiva,mutta kuitenkin näkee ihan sen viivan. tänään olis sit tuon lyhyemmän kierron mukaan 4+1 mut otetaan päivä kerrallaan. yhdet menkat kerkes olla sen keskenmenon jälkeen ku nyt plussasin.. toivotaan et kaikki sujuu hyvin.
adette
plussasäteitä kaikille
Onnea Adette!Nyt paljon tarrasukkia ja kaikkea mahdollista matkaan, että kyytiläinen pysyy matkassa!
että aiheuttaako clomit teille masennusta? Mulle aiheuttaa. Tämä alkaa olla jo aika kauheeta. Alkuun tuntui, että sitä oli vaan kierron alkupäivinä, mutta nyt jo koko pms-ajan. Ja sehän saattaa mulla kestää parikin viikkoa. Nyt itken täällä sitä, että en usko millään inssin onnistuneen. Olen aivan maani myynyt ja luovuttanut, kun vatsaa polttelee menkkatyyliin jo nyt. Ja kierto vielä alle 20. Miten ihmeessä saisin voimia ja toivoa...
Palstailutauon jälkeen pikaisesti ilmoittautumassa..
Onnea Adette!
Pahoittelut Levinia ja Irmeli!
Senniina: mullekin clomeista on aiheutunut aika selvää mielialan laskua. Mulla on kokemusta synnytyksen jälkeisestä masennuksesta, mikä ilmeisesti mun kohdalla johtui silloin tapahtuvasta estrogeenitasojen romahduksesta. Clomeillahan on sama vaikutus ainakin alkukierrosta, eli se on antiestrogeeni. Toivottavasti masikset menee sulla pian ohi. Onkohan jotkut ihmiset herkempiä näille hormonitasojen vaihtelulle? Plussatoivotuksia sulle!
Omat kuulumiset: pidän tässä kierrossa clomitaukoa, kun meni viime kierrossa inssi mönkään. Ens kierrossa ois tarkotus taas syödä clomeja. Kovin pitkään en viitsi niitä kuitenkaan syödä, kun meillä on tuota siittiöongelmaakin. Ei oo hyvä syödä mitään lääkkeitä pitkään ja varsinkaan turhan takia. Kivaa olla kyllä clomitauolla, kun on vähän mielialatkin paremmat :)
Surullisia uutisia täällä oli odottamassa... Jaksamista teille kovasti, clomikamut!
Adettelle onnea, toivottavasti sulla kaikki menee oikein oikein hyvin!
Omaa napaa: kuukautiset aloi eilen, tiedätte kyllä sen tunteen. Surullinen olo on edelleen, vaikka tiesin, että ajoitus oli pielessä enkä edes odottanbut mitään. Silti taisin kuitenkin toivoa. Voi nyyh... No, tässä kierrossa paremmalla onnella. Mies jo lupasi, että kunhan aika tulee, pupuillaan joka ilta :) Ei vpoi mennä ajoitus pieleen!
Nyt en muista, ketkä kaikkea kyselivät, mutta vastailen mihin muistan.
mulle määrättiin clomeja sairaalan gynepolilla, tsekkasivat ensin, että PCO on ja clomeja tarvitaan kun muuten en ovuloi. Syön tabuja nyt 6kk (alkamassa 4. kierto) ja jos ei tärppää, mennään IVFään. Seurattu on, joka kierrossa ollut verikoe ja ainakin yksi ultra. Lisäksi limatesti ei katsottiin että mun limat ei blokkaa simmpojen tietä munikseen :)
Söin clomeja yhden kierron muutama vuosi sitten Suomesa: seurauksena kammottava masennus ja raivokohtaukset. Jätin tabut sikseen, koska meinas jo avioero tulla... En oo koskaan ollut masentuvainen, mutta clomien kanssa vaan itkin tai raivosin, makasin sängyssä (en päässyt edes töihin) tai paikoin kamoja seinille.
Nyt ei oo ollut tippaakaan masennusta. Uskon, että kyse on siitä, että olen lopettanut sokereiden (viljat, perunat, pastat, leivät, tietty sokerit eli karkit ym.) syönnin kokonaan. pelkäsin ihan hitosti, kun lääkäri halusi määrät clomit, en olisi millään ottanut mutta ei ollut vaihtoehtoja. Ajattelin, että vain huijaan syöneeni, kunnes tajusin, että se näkyy verikokeissa. No, aloitin pillereiden nappailun, kauhusta kankeana odotin milloin taas alkaa kämmpä hajota (ja pää...). Ei mitään oireita siihen suuntaan!!! Migreeenejä ym. kivaa kyllä, mutta mieli on kuin pienen enkelin.
Tulipa pitkä viesti, sori vaan. Oikein ihanaa viikkoa kaikille!
En oo vähään aikaan kirjotellu, ollu vähän iloja ja heti perään suruja.
Plussasin sit heti ekasta clomi+tero kierrosta, eli hyvä juttu, kun voi tulla raskaaks.
Ilo vaan ei ehtiny oleen kauheen pitkä, en teillekään sillon ehtiny iloitseen, ku oltiin vaan kotona miehen kans onnesta mykkänä. Km tuli alkuunsa rv 5+1.
Nyt sit odottelen ekoja menkkoja, kun saadaan jatkaa yritystä.
En osaa sanoa muuta, kun että aika paskafiilikset.
kaikille
vipaa saikku päivää vietetään ja huomenna on kyllä ihana palata taas töihin. Alkoi jo vähä kyllästyttää tää sairastaminen..
senniina: mulle ei clomeista minkäänlaista masennusta. ainoat sivuoireet mitä tuli oli kuumat aallot.
vielä en neuvolaan oo soitellu.Aattelin et oottelen rauhassa parisen viikkoa ja sitten soittelen sinne suuntaan. Kait sitä haluaa ottaa varman päälle.
Lähettelin tänään kaverille ihanan vaaleanpunaisen bodyn. Sai tytön viime la ja asuu niin kaukana että postin kautta saa perille. kun varmaan vasta jouluna nähdään.
nyt kattelen lisää elokuvia ja yritän kuluttaa aikaani vielä..
plussasäteitä kaikille! niin ja pahoittelut keskenmenon kokeneille.
Adette 4+2
Tämän viikon pinoon näköjään mahtuu suruja ja iloja moleampia harmi vain että noita huonoja uutisia niin paljon. Voimahalit ja jaksamista Levinialle, Irmelille ja Kiharalla. Oon tosi pahoillani teidän puolesta. Toivottavasti uudet kierrot toisivat taas iloisia uutisia :)
Adetelle onnea plussasta, toivottavasti kaikki menee hyvin tällä kertaa.
Omasta navasta ei oikein ole mitään kerrottavaa eikä piinaillakkaan ihan vielä joten joten odotetaan vain.
Kerrottiin mun siskoille ja mieheni vanhemmille meidän vauvapuuhista. Olivat sekä iloisia että surullisia meidän puolesta.
Ja kp19 menossa, voipi olla et kun tuo ovis tuli aikaisemmin mitä yleensä et olis tulossa lyhyempi kierto.
Olikos täällä homeopatiassa käyneitä. Kuulin et yhdelle anoppini tutulle oli ollut hyötyä siitä, joten täytyy varmaan itsekkin etsiä jospa täältä meiltä päin löytyisi homeopaatteja.
Hyvää viikon jatkoa kaikille ja ++++.
Eli te jotka täällä kuumepuolella clomisteissa kirjoittelitte, voisitteko ilmoittaa la kun osalta se puuttuu. Olisi kiva tietää milloin saadaan ruveta odottelemaan vauvauutisia :)
Olen aina silloin tällöin käynyt kuulumisianne lukemassa ja nytkin niin tein. Voi harmi, miten paljon surullisia uutisia sain lukea, nyyh! Tsemppiä kaikille menetyksen kokeneille!!! Jaksamista!!! Toivotaan, että plussauutiset pian valtaisivat tämän palstan ja olisivat kyydissäpysyviä plussia.
Mulla on mennyt ihan mukavasti, eli plussasin ekasta clomikierrosta, nyt jo viikolla 8! Mutkitta nyt ei ihan säästytty ole, vähän tuli tuhrua tossa alkuviikosta, kävinkin sitten tarkistuttamassa tilanteen ja kaverilla masussa kaikki hyvin! Vuodolle ei syytä löytynyt eikä ole liiemmin jatkunut. Mulla on la. 25.5.2007.
Tsemppiä kaikille!
Syysterveisin Pikkumyy07
Pyytelit sitä laskettua päivää ja sen ilmoitinkin jo muutama viikko sitten, mutta laitetaan nyt uusiks elikkä 15.4.
Pahoittelut keskenmenon kokeneille ja onnittelut plussanneille!!