järkyttäviä paljastuksia Johnny Deppistä
Kommentit (2134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennifer Grey says Johnny Depp became ‘crazy jealous’ and ‘paranoid’
Johnny Depp’s ex-girlfriend Jennifer Grey has claimed the actor became “paranoid” and “crazy jealous” when his star was rising.
Onneksi Vanessa pääsi ajoissa eroon tuosta hullusta
Vanessa oli deppin mukaan mm. ranskalainen kiristäjä kusipää
Kumma, että Deppin mielestä naisissa on aina ollut vikaa. Narsisti?
Yksi näkemys on se, että Depp on narsisti ja Heard epävakaa huomionhakuinen. Yksi näkemys on se, että Depp on lapsuudestaan kompleksinen posttraumaattinen ja Heard epävakaa ja huomionhakuinen sekä mahdollisesti narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heard väitti oikeudessa, miten Depp oli painanut hänet työtasoa vasten niin, ettei hän kyennyt liikkumaan. Heardin väitteiden mukaan hän joutui seksuaalisen väkivallan uhriksi, Depp satutti häntä ja työnsi lasipullon hänen sisälleen.
– Katsoin hänen silmiinsä, enkä nähnyt häntä enää. Se ei ollut hän, tilalla oli mustaa. En ole ollut eläessäni niin peloissani. En nähnyt häntä. Hän katsoi minuun. Yritin päästä läpi ja löytää hänet, sanoa jollakin tavoin, että siinä olin minä. Yritin päästä läpi Johnnyn luo. En nähnyt häntä. En kyennyt näkemään häntä lainkaan, Heard kertoi tunnekuohun vallassa oikeudessa.
– Pääni hakkasi baarin takaosaa vasten enkä pystynyt hengittämään. Muistan yrittäneeni nousta ylös kertoakseni, että hän satutti minua. En pystynyt hengittämään. En saanut yhteyttä häneen. En päässyt ylös, hän todisti Peoplen mukaan.
Eikö tuollainen mies kuuluisi loppuiäkseen vankilaan?
Kuuluisi tietenkin. Mutta JD ei ole tehnyt tuollaista.
No ei kai nyt sentään loppuiäkseen? Mutta onko tämä tarina aivan uusi vai minä vuonna tämä on tullut mukaan repertuaariin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heard väitti oikeudessa, miten Depp oli painanut hänet työtasoa vasten niin, ettei hän kyennyt liikkumaan. Heardin väitteiden mukaan hän joutui seksuaalisen väkivallan uhriksi, Depp satutti häntä ja työnsi lasipullon hänen sisälleen.
– Katsoin hänen silmiinsä, enkä nähnyt häntä enää. Se ei ollut hän, tilalla oli mustaa. En ole ollut eläessäni niin peloissani. En nähnyt häntä. Hän katsoi minuun. Yritin päästä läpi ja löytää hänet, sanoa jollakin tavoin, että siinä olin minä. Yritin päästä läpi Johnnyn luo. En nähnyt häntä. En kyennyt näkemään häntä lainkaan, Heard kertoi tunnekuohun vallassa oikeudessa.
– Pääni hakkasi baarin takaosaa vasten enkä pystynyt hengittämään. Muistan yrittäneeni nousta ylös kertoakseni, että hän satutti minua. En pystynyt hengittämään. En saanut yhteyttä häneen. En päässyt ylös, hän todisti Peoplen mukaan.
Eikö tuollainen mies kuuluisi loppuiäkseen vankilaan?
tarina taitaa olla suoraan jostain elokuvasta
#naisviha
Olen nainen ja narsistien kanssa elänyt. Siltikään en usko tuota juttua todeksi, ainakaan vielä. Heard ei ole uskottava.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miten päihdeongelmainen vanhus jaksaa hyökätä nuoren naisen kimppuun. Onko ukolla jotain vikaa päässä vai onko hän koko ajan huumehöyryissä.
Miehen egolle kävi kun Amber sanoi häntä vanhaksi ja lihavaksi mieheksi. Miehen karisma ja selitykset kun ei pure enää kuin keski-ikää lähestyviin av-mammoihin.
Ei ole täyspäisten hommaa tuo oikeudenkäynti. Molemmilla on vain sana sanaa vastaan. Johnnylla sentään on jotain konkreettista näyttöäkin. Jotain tuossa naikkosessa on mennyt rikki aikoja sitten. Haastattelussahan hän kertoi, että joutui taistelemaan fyysisesti koko nuoruutensa veljiänsä vastaan nk. jenkkien punaniska-alueella. Mitä sitä piilottelemaan. Tunnustaisi tai kävisi psykologilla. On varmasti tullut seksuaalisesti hyväksikäytetyksi lapsena veljiensä toimesta. Tämä selittäisi hänen käytöksensä ja mm. nuo sänkyyn paskomiset. Ei nimittäin ole mieleltään terveen ihmisen toimintaa tuollainen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netissä leviää myös kuva, missä Muskin kasvoissa on mustelma hänen poseeratessaan Heardin rinnalla.
Googlasin kuvat ja tosiaan silmäkulma sen näköinen että turpaan on tullut. Kuinkahan suuri kynnys jollain Muskilla olisi kertoa että on tullut naisen hakkaamaksi.
https://pbs.twimg.com/media/FEu173xXEAYdstX?format=jpg&name=large
Outo kuva kun turvotusta ei ole lainkaan, vaan vain punaista väriä. Yleensä mukana on myös sinelmää.
Onko tuo Amberin käsi? Ketä on lyönyt nyrkillä, kun rystyset ottaneet osumaa?
Vierailija kirjoitti:
Päivällä jostain löytyi videoita joissa amber yritti melko väkinäisesti ja onnistumatta pusertaa jonkinlaista kyyneltä silmäänsä siellä todistajanaitiossa. Ei hirveän loistava näyttelijäsuoritus.
Joo, jännä että noita rooleja ei ole pahemmin hänelle sen jälkeen tarjottu ku ero Johnnystä tuli... noinkin hyvä kuitenkin ammatissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netissä leviää myös kuva, missä Muskin kasvoissa on mustelma hänen poseeratessaan Heardin rinnalla.
Googlasin kuvat ja tosiaan silmäkulma sen näköinen että turpaan on tullut. Kuinkahan suuri kynnys jollain Muskilla olisi kertoa että on tullut naisen hakkaamaksi.
https://pbs.twimg.com/media/FEu173xXEAYdstX?format=jpg&name=large
Outo kuva kun turvotusta ei ole lainkaan, vaan vain punaista väriä. Yleensä mukana on myös sinelmää.
Onko tuo Amberin käsi? Ketä on lyönyt nyrkillä, kun rystyset ottaneet osumaa?
Minun rystyset näytti joskus samalta kun olin pessyt jotain pyykkiä kuumassa vedessä käsin normaalilla pyykinpesuaineella. Kädetkin yhtä ryppyisiltä.
Nuori neiti tekee elämänsä roolin tässä ja haluaa olla ns tapetilla, uusien elokuva roolien toivossa. Miksi Depp pilaisi itse oman mahdollisuutensa mm Jack Sparrow uusimpaan elokuvaan?? Suurin rahantulo lähde hänellä ois ollut mutta pikkuneiti pisti juorut liikkeelle kateuksissaan. Hänellähän on monenlaisia mt ongelmia ja samat jutut aiemminkin ennen Deppiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole täyspäisten hommaa tuo oikeudenkäynti. Molemmilla on vain sana sanaa vastaan. Johnnylla sentään on jotain konkreettista näyttöäkin. Jotain tuossa naikkosessa on mennyt rikki aikoja sitten. Haastattelussahan hän kertoi, että joutui taistelemaan fyysisesti koko nuoruutensa veljiänsä vastaan nk. jenkkien punaniska-alueella. Mitä sitä piilottelemaan. Tunnustaisi tai kävisi psykologilla. On varmasti tullut seksuaalisesti hyväksikäytetyksi lapsena veljiensä toimesta. Tämä selittäisi hänen käytöksensä ja mm. nuo sänkyyn paskomiset. Ei nimittäin ole mieleltään terveen ihmisen toimintaa tuollainen....
Mulle on se ja sama mitä puhuvat oikeudessa. Ikään kuin sana sanaa vastaan. Toisen jutut tosin ei muutu ja toisella vaan lisääntyy ja muistaa ja ei muista...
mutta mitä paljastuu matkan varrella tekemisiä.
Nyt on fanit pistänyt merkille, että mitä herralla on tänään päällä, niin Amber pukeutuu vastaavasti seuraavana päivänä. Kun Johnny ottaa vettä, niin Amberkin.
Laitoin ensin sattuman piikkiin, mutta sitten jäin miettimään, että oikeesti oikeudenkäyntiä on mennyt jo yli 20 päivää ja mimmi matkii päivittäin vaatteilla, asusteilla tai hiuksilla. Ei terve mieli tuollaista tee. Etenkin kun on kertomassa oman elämänsä pelottavampia tarinoita, niin pukeutuu hyökkääjänsä kaltaisesti.
Nämä kaksi ovat jollakin tapaa molemmat olleet rikkinäisiä ja tuoneet toisissaan traumoja esiin. Ihmisestä tulee hullu, kun traumat saavat vallan. Jotkut lääkitsevät itseään alkoholilla. Moni pakenee erilaisiin addiktioihin. Oli miten oli, niin väkivalta on oikeutettua ainoastaan itsepuolustustilanteessa. Kotiväkivallassa on se hankala piirre, että sitä on usein hyvin vaikea todistaa ulkopuolisille. Kaikkihan tapahtuu neljän seinän sisällä. On sana sanaa vastaan.
Sairas tyyppi tuo Depp. Meidän perheessä ainakin kaikki John Deppin elokuvat on nyt boikotissa!
Joka on alkholistin kanssa elänyt, niin tietää millaista helvettiä se on.
Olen katsonut oikeudenkäyntiä. Tällä hetkellä vaikuttaa vahvasti siltä että Johnnyn kertomus on uskottavampi, kaikki todistajalausunnotkin puoltaa sitä. Amberin tarina ei ole yhtä johdonmukainen ja nyt vielä tuli näitä shokeeraavia raiskausjuttuja yhtäkkiä esiin. Odotan vielä lisää Amberin todistajien lausuntoja. Osa on ainakin yhteisiä eli sama todistaja kuin Deppinkin puolella, koska moni heistä on esim turvamiehiä jotka olleet molempien seurassa. Ekana todistanut psykologi lähinnä toisti mitä Amber on hänelle kertonut, ei ollut yhtä objektiivisen oloinen kuin Johnnyn puolen psykologi.
Ja onhan tuossa vielä se että Amberin käytöksestä on todisteita, hän ääninauhalla myöntää lyöneensä.
Kyllä Amber vaikuttaa nyt siltä joka on provosoinut ja kiusannut. Ja tämä on yritys pelastaa hänen oma nahkansa. Varmasti alkkis Depp on ollut ankeaa parisuhdemateriaalia, mutta vaikuttaa enemmän vetelykseltä joka sammuu kesken illanvieton kuin että olisi haastanut riitaa. Amber on kaikissa nauhoissa ja todistajien mukaan se joka on lyönyt, heittänyt esineillä tai haastanut riitaa. Tunnen tuollaisia ihmisiä, joten huomaan paljon samaa Amberissa.
Naurettavaa väittää, että Depp olisi uhri jos heiveröinen 50-kiloinen nainen on välillä saanut tarpeekseen helvetin keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Amber vaikuttaa nyt siltä joka on provosoinut ja kiusannut. Ja tämä on yritys pelastaa hänen oma nahkansa. Varmasti alkkis Depp on ollut ankeaa parisuhdemateriaalia, mutta vaikuttaa enemmän vetelykseltä joka sammuu kesken illanvieton kuin että olisi haastanut riitaa. Amber on kaikissa nauhoissa ja todistajien mukaan se joka on lyönyt, heittänyt esineillä tai haastanut riitaa. Tunnen tuollaisia ihmisiä, joten huomaan paljon samaa Amberissa.
Et ole ilmeisesti nähnyt sitä pätkää, jossa Deppin väkivaltaisuus on läsnä. Paiskoo kaapin ovea ja on erittäin virittyneessä tilassa, sekoamassa lopullisesti hetkellä millä hyvänsä.
Amberi jäi kiinni jo poseeraamisesta valokuvaajalle...
Ja new york times photosoppasi kyyneleen amberin poskelle... Ei näitä voi itse keksiä :D
https://external-preview.redd.it/7ChfcqSqrt7NXBMBIN4ikdQ0WM_NU_1pWsfsMo…
Kuvasta paistaa että kyseinen oikeuspsykologi on täynnä vihaa.
Ihmetyttää miten päihdeongelmainen vanhus jaksaa hyökätä nuoren naisen kimppuun. Onko ukolla jotain vikaa päässä vai onko hän koko ajan huumehöyryissä.