Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

järkyttäviä paljastuksia Johnny Deppistä

Kommentit (2134)

Vierailija
2041/2134 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kumpikin on riidellyt toistensa kanssa ja moni väite pitää suurelta osin paikkansa.

Homma vaan on kuin itsestään paisunut suuremmaksi ja suuremmaksi molempien lisätessä juttuun vähän kerrallaan todisteluita, eikä kumpikaan voi enää peruuttaa mitään sanomisistaan, kun kyseessä on jo 50-100 miljoonan rahallinen ja lopunkin maineen menetys.

Vierailija
2042/2134 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti kumpikin on riidellyt toistensa kanssa ja moni väite pitää suurelta osin paikkansa.

Homma vaan on kuin itsestään paisunut suuremmaksi ja suuremmaksi molempien lisätessä juttuun vähän kerrallaan todisteluita, eikä kumpikaan voi enää peruuttaa mitään sanomisistaan, kun kyseessä on jo 50-100 miljoonan rahallinen ja lopunkin maineen menetys.

Deppin tarina on kylläkin pysynyt samana, mutta Heard on lisäillyt koko ajan lisää kierroksia tarinoihinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/2134 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amberilta pitäisi tulla tänään joitakin todistajia kumoamaan Deppin todistajia. Oliko niin, että Whitney ei ainakaan voi olla yksi heistä, koska hänet jo vapautettiin todistusvelvoitteista? Sehän pitää aina sanoa etukäteen, jos varataan oikeus kutsua uudelleen, koska silloin ei saa seurata eikä jutella oikeudenkäynnistä.

Amberilla on tosi vähän aikaa enää jäljellä, ehkä tunti jos sitäkään.

Katsoin juuri yhdestä videosta tuon, ja Deppin tiimillä on aikaa jäljellä 7 tuntia ja 8 minuuttia, ja Heardin tiimillä on aikaa jäljellä 1 tunti ja 16 minuuttia jäljellä.

Lähde: https://youtu. be/TOnDagvGmY4?t=29410 (Laitoin yhden välin tuohon, ettei video tule tähän näkyviin, sillä se ei ala tuosta ajankohdasta, jos se tulee tähän näkyviin.)

Vierailija
2044/2134 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko muille olo, että se "Molly" olisi viitannut ekstaasiin (MDMA)? Siitähän on ollut paljon oikeudessa puhe, ja molly on tunnetusti sen lempinimi. Tiedä sitten.

Näin nuo väittävät. Mielenkiintoisempaa on kuitenkin että tuo oli viesti jonka depp oli vastaanottanut puhelimeensa eli se oli jonkun muun lähettämä. Saa nähdä palataanko tuohon tänään vai keskittyykö nuo johonkin tärkeämpään aiheeseen viimeisenä päivänään.

Huomenna on loppulausunnot.

Minusta kannattaisi jotenkin tuoda esille. Kyllähän se antaisi vähän hämärän kuvan Heardin tiimistä, että yrittävät vierittää jonkun muun sanoja Deppin suuhun tai vaihtoehtoisesti ammattitaidottoman kun eivät ole tarkistaneet onko se lähetetty vai saatu viesti.

Siis mistä te saitte käsityksen, että se on hänelle lähetetty, eikä hänen lähettämänsä?

Niissä viesteissä luki "incoming". Eli jos he tarkastelivat Deppin kännykkää, niin kyseessä oli saapuneita viestejä. Vai oliko kyseessä jonkun toisen henkilön puhelin, johon oli lähetetty Deppin puhelimesta viestejä?

Oliko tää se kun Depp yritti sanoo että kuka tahansa pääsee hänen puhelimeensa käsiksi.

Vierailija
2045/2134 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen kutina, että Depp häviää tämän jutun. Kaikki todisteet mukaanlukien, ja myös se, että Heard on selvästi liioitellut kaikkea ja jäänyt kiinni valheista, kuvamanipulaatioista jne. 

Luulen, että se kaatuu pahoinpitelyihin. Siihen, että Jury ajattelee, että liioittelusta ja valehtelusta huolimatta, onko jotain pahoinpitelyä kuitenkin ollut. Esim. vain yksi kerta, josta kaikki liioittelu ja Heardin kostonhalu on saanut alkunsa. Toisaalta jos Depp voittaa, niin olen iloisesti yllättynyt. Ja mietin, että miten Heard muka voi maksaa korvauksia, ei hänellä kovin paljon rahaa ole.

Toisaalta en usko, että Heardin oikeuskanne myöskään menee läpi, eli se 100 miljoonan korvausvaatimus maineen pilaamisesta.

Mutta yleisen mielipiteen "tuomioistuimessa" Depp on voittanut. Heard on tällä hetkellä ja tästä eteenpäin Ö-luokan näyttelijä.

Vierailija
2046/2134 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amberilta pitäisi tulla tänään joitakin todistajia kumoamaan Deppin todistajia. Oliko niin, että Whitney ei ainakaan voi olla yksi heistä, koska hänet jo vapautettiin todistusvelvoitteista? Sehän pitää aina sanoa etukäteen, jos varataan oikeus kutsua uudelleen, koska silloin ei saa seurata eikä jutella oikeudenkäynnistä.

Ei pitäisi enää kyllä tulla ketään, koska jo toissapäivänä heidän puolensa lopetti ja aikaa heillä on jäljellä enää tunti, joka menee Deppin todistajien ristikuulusteluihin.

Tähän tuli muutos sen takia, että Deppin tiimillä on enää yksi todistaja jäljellä. Jää siis ylimääräistä aikaa, minkä vuoksi tuomari totesi eilen, että myös Heardin tiimillä on nyt mahdollisuus tuoda rebuttal-todistajia. Heardin porukalla taitaa tosin olla aika aika vähissä, joten montaa todistajaa eivät pysty tuomaan.

Vierailija
2047/2134 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen kutina, että Depp häviää tämän jutun. Kaikki todisteet mukaanlukien, ja myös se, että Heard on selvästi liioitellut kaikkea ja jäänyt kiinni valheista, kuvamanipulaatioista jne. 

Luulen, että se kaatuu pahoinpitelyihin. Siihen, että Jury ajattelee, että liioittelusta ja valehtelusta huolimatta, onko jotain pahoinpitelyä kuitenkin ollut. Esim. vain yksi kerta, josta kaikki liioittelu ja Heardin kostonhalu on saanut alkunsa. Toisaalta jos Depp voittaa, niin olen iloisesti yllättynyt. Ja mietin, että miten Heard muka voi maksaa korvauksia, ei hänellä kovin paljon rahaa ole.

Toisaalta en usko, että Heardin oikeuskanne myöskään menee läpi, eli se 100 miljoonan korvausvaatimus maineen pilaamisesta.

Mutta yleisen mielipiteen "tuomioistuimessa" Depp on voittanut. Heard on tällä hetkellä ja tästä eteenpäin Ö-luokan näyttelijä.

No kaikki asianajajat, joiden kommentteja olen asiasta kuullut, ovat sanoneet, että Deppillä on ollut lähes tulkoon mitättömät mahdollisuudet voittaa tämä juttu, koska kunnianloukkaus on niin vaikea todistaa, varsinkin jos on julkkis kyseessä ja sitten kun Yhdysvalloissa muutenkin sananvapaus on niin laaja. Mutta Deppillä on ollut hyvä tiimi ja ainakin hän on nyt saanut oman versionsa kuuluville. Osan mielestä hänellä voi olla nyt jonkinlainen mahdollisuus voittaa, mutta en tiedä kuinka moni uskoo, että voitto olisi varma.

Vierailija
2048/2134 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juristi, mutta olen ollut koko ajan sitä mieltä, että on samantekevää, voittaako Depp tämän oikeusjutun vai ei. Ihmisten sydämissä hän on voittanut ja puhdistanut ainakin osaltaan maineensa sekä ennen kaikkea osoittanut, millainen ihminen vastapuoli on, ja se oli varmasti tämän oikeudenkäynnin alkuperäinen tarkoituskin. Eiköhän hänen tiiminsä ole sanonut hänelle alusta asti, että voitto on epätodennäköinen, mutta että olemassaolevilla spekseillä kannattaa silti lähteä oikeuteen - ja tehdä se nimenomaan mahdollisimman julkisesti.

Vierailija
2049/2134 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko muille olo, että se "Molly" olisi viitannut ekstaasiin (MDMA)? Siitähän on ollut paljon oikeudessa puhe, ja molly on tunnetusti sen lempinimi. Tiedä sitten.

Näin nuo väittävät. Mielenkiintoisempaa on kuitenkin että tuo oli viesti jonka depp oli vastaanottanut puhelimeensa eli se oli jonkun muun lähettämä. Saa nähdä palataanko tuohon tänään vai keskittyykö nuo johonkin tärkeämpään aiheeseen viimeisenä päivänään.

Huomenna on loppulausunnot.

Minusta kannattaisi jotenkin tuoda esille. Kyllähän se antaisi vähän hämärän kuvan Heardin tiimistä, että yrittävät vierittää jonkun muun sanoja Deppin suuhun tai vaihtoehtoisesti ammattitaidottoman kun eivät ole tarkistaneet onko se lähetetty vai saatu viesti.

Siis mistä te saitte käsityksen, että se on hänelle lähetetty, eikä hänen lähettämänsä?

Niissä viesteissä luki "incoming". Eli jos he tarkastelivat Deppin kännykkää, niin kyseessä oli saapuneita viestejä. Vai oliko kyseessä jonkun toisen henkilön puhelin, johon oli lähetetty Deppin puhelimesta viestejä?

Siinä vieressä oli merkattuna se kenen kännykästä nää oli, eli siinä luki "him" joka tuossa tarkoittaa deppin puhelinta. Joten "incoming" viesti on kaiken logiikan mukaan siihen puhelimeen jonkun muun lähettämä viesti.

Muissa deppin lähettämissä aiemmissa viesteissä luki vastaavasti että "outgoing" ja niitähän tuo on tunnustanut lähettäneensä vaikka ne aika outoja on välillä olleetkin. Tätä tuo ei muistanut lähettäneensä ristikuulustelussa. 

Kyseessä oli ilmeisesti ryhmäkeskustelu. En tiedä vaikuttaako se sitten siihen, miten se viesti on ilmoitettu? Mutta joka tapauksessa, Depp vaikutti aidosti hämmentyneeltä, että ei kyllä ole minun kirjoittama. Ja on tosiaan myöntänyt suoraan ne aikaisemmat törkeät viestit.

Vierailija
2050/2134 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko totta että voittaakseen Deppin pitää todistaa aukottomasti että yhtään väkivallantekoa ei ikinä tapahtunut?

Syyllinen kunnes toisin todistetaan?

Vierailija
2051/2134 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tulee ratkaisu?

Vierailija
2052/2134 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää millainen näyttelijä ura Amberilla tulee olemaan? Tosin narsistisena goldiggerinä löytäis helposti miehen ja imise sen kuiviin. Ei varmaan kyllä olemaan köyhä elämä vaikka häviäisi.

Vierailija
2053/2134 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan, että johnny raiskaa minut! Kukaan ei ole ikinä pannut minua, ja olen menettänyt itseluottamukseni kiusaamisen seurauksena. Tilaan vain päivittäin woltista ruokaa ja olen täällä kirjoittelemassa. Olen ruma ja lihava. Joten tuskin johnnya edes kiinnostaa. 😥

Sama. Lisäksi minulla on epävakaa persoonallisuushäiriö kiusaamisen seurauksena, ja kiusattuna saatan räjähtää. Ymmärrän Johnnya niin hyvin. Aivan hirveä hullu nainen se Amber.

Kuulostat aivan minulta. Mulla lukee papereissa, että olen ärsytettynä hengenvaarallinen. Kerran vein lastani päiväkotiin ja lapset alkoivat huutelemaan minulle ikkunasta. Jos siinä ei olisi ollut mitään estettä välissä, olisin takuulla hakannut ne kakarat. Ymmärrän siis myös hyvin, jos Amber on ärsyttänyt Johnnyä samalla lailla, kyllä siinä lehmänhermoinenkin menettää malttinsa. Amber on selkeästi päästään vialla ja Johnny vaikuttaa rauhalliselta herrasmieheltä.

Ja tämä kaikki johtuu kiusaamisesta, että ihan vaan tiedoksi kaikille mihin sellainenkin voi johtaa. Team Johnny. 💗

Moi taas. Persoonallisuushäiriön oireita voi hoitaa terapialla. Sinun parhaaksesi sinun kannattaa hakeutua terapiaan. Etsi terapeutti, joka voi auttaa sinua. Lyhytterapia ei riitä, tarvitset pitkäkestoista terapiaa. Voit hakea Kelan tukea terapian maksuihin.

Parempi on aloittaa nyt kuin ei milloinkaan.

Vierailija
2054/2134 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes Hesari ei (otsikosta huolimatta) löytänyt uuteen juttuunsa enää asiantuntijaa joka olisi Amberin puolella!

Ehkäpä Johnnylla on sittenkin mahdollisuus voittaa!

Johnny Deppin ja Amber Heardin oikeustaistelun herättämät tunteet näkyvät erityisesti Heardin vastustuksena Miksi Deppiä halutaan puolustaa niin kiivaasti?

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008842765.html

Vierailija
2055/2134 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT mutta voiko Ekan POTC-leffan katsoa 9v. lapsen kanssa? Ei mielestäni oo kovin hurja.

Vierailija
2056/2134 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakikanavalla huhu, että Amber Heard on itse se rebuttal todistaja, joka tulee kumoamaan Johnny Deppin todistusta/todistajia. :D

Vierailija
2057/2134 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaikki asianajajat, joiden kommentteja olen asiasta kuullut, ovat sanoneet, että Deppillä on ollut lähes tulkoon mitättömät mahdollisuudet voittaa tämä juttu, koska kunnianloukkaus on niin vaikea todistaa, varsinkin jos on julkkis kyseessä ja sitten kun Yhdysvalloissa muutenkin sananvapaus on niin laaja. Mutta Deppillä on ollut hyvä tiimi ja ainakin hän on nyt saanut oman versionsa kuuluville. Osan mielestä hänellä voi olla nyt jonkinlainen mahdollisuus voittaa, mutta en tiedä kuinka moni uskoo, että voitto olisi varma.

Niin tässähän ei ole kyse vain siitä että pitäisi saada todistettua onko Depp pahoinpidellyt Heardia vai ei, vaan tässä pitää myös harkita sitä Heardin kirjoitusta. Kirjoittiko Heard sen selvästi parjatakseen Deppiä, oliko hänellä tarkoitus valehdella ja kostaa Deppille niin että tämän ura tuhoutuu? Tuon Heardin intention osoittaminen aukottomasti voi olla vaikeaa.

Mutta voisi sanoa, että Depp kosti nyt tällä oikeudenkäynnillä Heardille, eli oli juryn lopputulos mikä tahansa, niin Depp on ainakin vienyt Heardin uskottavuuden.

Vierailija
2058/2134 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkittiinko ämpäri ulos siitä uudesta aquamanista vai ei? Jostaki luin jotaki sellasta että näin ois tehty mutta en oo kuitenkaan varma

Vierailija
2059/2134 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakikanavalla huhu, että Amber Heard on itse se rebuttal todistaja, joka tulee kumoamaan Johnny Deppin todistusta/todistajia. :D

Jos Amberin asianajotiimillä on yhtään järkeä, he eivät päästä sitä D-luokan näyttelijää enää esittämään mitään roolia sinne oikeuden eteen.

Vierailija
2060/2134 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi heittää lasipullon sormeen siten, että se räjähtää mutta lasinsiruja ei kuitenkaan ole muualla sormessa tai kädessä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän