Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastakaa sinkkunaiset avoimessa suhteessa olevien miesten kanssa seksiä

Vierailija
04.05.2022 |

Suhteessa olevat miehet osaavat tyydyttää naisen ja avoimessa suhteessa miehellä on kaiken lisäksi lupa harrastaa seksiä toisen naisen kanssa. Ei tarvitse myöskään pelätä, että mies jää roikkumaan. T. Nainen

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen avoimessa suhteessa oleva nainen ja seksiä on riittänyt hyvin ilman aloittajan kaltaisten miesten "ohjeistusta".

No kerro nyt sitten, että onko se sun ykkösmies hyvä sängyssä? Siis se, kenellä on lupa käydä vieraissa. Vai oletteko nimen omaan ajautuneet avoimeen suhteeseen siksi, ettei tuosta miehestä löydy kuin yksi kulma sängyssä, ja vaikka seksiä olisikin se on keskinkertaista? Hyvä sängyssähän tarkoittaa sitä, että sama ihminen pystyy hyvinkin monipuoliseen seksiin. Teillä ei taida olla näin, kun tarvitaan monta eri henkilöä?

Vierailija
22/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tapaillut muutamaa avoimessa suhteessa olevaa naista jotka tapasin ti derin kautta mutta heidän suhteen avoimuudesta ei oltu vielä miehelle kerrottu. Lopetin siihen heidän tapailun kun en halua olla se henkilö joka tuhoaa heidän parisuhteen ja jokainen näistä naisista suuttui päätöksestäni

Mulla on vielä parempi tarina. Nainen kertoo olevansa avoimessa suhteessa ja jossain vaiheessa hän kertoo puolisolleen. Äijä alkaa soitella (sai naiselta puhelinnumeron) tappouhkauksia "avoimen" suhteen toiselle osapuolelle. Nainen tekee tätä kerta toisensa jälkeen pahaa-aavistamattomille miehille ja kerta toisensa jälkeen naisen puoliso alkaa soitella tappouhkauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella ihmetellyt, minkä ihmeen takia haluaisin olla jonkun jalkavaimo. Kuitenkin se miehen vaimo olisi siellä taustalla määräilemässä, milloin voi ylipäätään tavata ja millä ehdoin.

Nämä avointen suhteiden lobbaajat järjestään jaksavat selostaa, kuinka suhteen avaaminen on tuonut hyötyjä HEILLE. Kiinnostaisi kuulla, mitä ne toiset osapuolet kokevat saavansa? Kuitenkin ihmissuhteiden tulisi perustua vuorovaikutukselle ja toistaiseksi en ole nähnyt kenenkään näiden sivusuhteiden toisten osapuolten hehkuttavan avoimia suhteita. Ulostulot ovat olleet suorastaan häkellyttävän yksipuolisesti suhteensa avanneiden parien ja vielä voimakkaammin naisen suulla esitettyjä.

Minä en taivu tilaustavaraksi, jonka ainoa tehtävä on tyydyttää tarpeita vaarantamatta avioliittoa ja samalla jäävätä omat tarpeeni merkityksellisestä vuorovaikutussuhteesta.

Vierailija
24/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on avoimessa suhteessa mitä väliä sillä harrastaako hän seksiä sinkkunaisen vai naisen kanssa joka myös on avoimessa suhteessa? 

Mikä avoin suhde se on jos pitää kytätä kenen kanssa se mies seksiä harrastaa, keskittyy vaan niihin omiin seksukumppaneihinsa.

Vai onko niin että sinkku nainen on jotenkin vaarallisempi koska on vapaa, voi helposti kaapata miehen itselleen? Naimisissa olevalla voi olla korkeampi kynnys lähteä suhteesta.

Kas siinäpä teille miettimistä, tuleekohan ensi yönä uni silmään? :D :D

Vierailija
25/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen avoimessa suhteessa oleva nainen ja seksiä on riittänyt hyvin ilman aloittajan kaltaisten miesten "ohjeistusta".

No kerro nyt sitten, että onko se sun ykkösmies hyvä sängyssä? Siis se, kenellä on lupa käydä vieraissa. Vai oletteko nimen omaan ajautuneet avoimeen suhteeseen siksi, ettei tuosta miehestä löydy kuin yksi kulma sängyssä, ja vaikka seksiä olisikin se on keskinkertaista? Hyvä sängyssähän tarkoittaa sitä, että sama ihminen pystyy hyvinkin monipuoliseen seksiin. Teillä ei taida olla näin, kun tarvitaan monta eri henkilöä?

Olen eri, mutta harrastan oman puolisoni kanssa sekä vaniljaa, että alistavaa kinkyseksiä, kumpikin oikein 5/5-seksiä. Kakkosmieheni kanssa taas harrastan kinkyseksiä, jossa minä taas alistun, eikä siitä asetelmasta poiketa koskaan. Oma puoliso kun ei ole yhtään alistava tahikka sadistinen, vaikka kuinka tarvitsisin sellaista, niin se täytyy hakea muualta.

Vierailija
26/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, jolla ei ole kunnollista tunnesidettä edes omaan kumppaniinsa on aika roskiskamaa. 

En muutenkaan harrasta seksiä kuunnellakseni selostuksia miehen kumppanista tai "hoidoista", haluan että molemmat keskittyvät yhteen ihmiseen.

Tätä avointa suhdetta tuntuu ainakin Hs ja punaviherleiri liputtavan korkealle jotain mullistavana ratkaisuna pitkien parisuhteiden tylsyyteen.

Nähtävästi halutaan sekä syödä kakkua että säästää. Kyllä nämä ovat nokkelia.

Vierailija
27/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on avoimessa suhteessa mitä väliä sillä harrastaako hän seksiä sinkkunaisen vai naisen kanssa joka myös on avoimessa suhteessa? 

Mikä avoin suhde se on jos pitää kytätä kenen kanssa se mies seksiä harrastaa, keskittyy vaan niihin omiin seksukumppaneihinsa.

Vai onko niin että sinkku nainen on jotenkin vaarallisempi koska on vapaa, voi helposti kaapata miehen itselleen? Naimisissa olevalla voi olla korkeampi kynnys lähteä suhteesta.

Kas siinäpä teille miettimistä, tuleekohan ensi yönä uni silmään? :D :D

Reiluuteenhan tuossa pyritään. Uusi versio loputtomasta tasa-arvoisuuden jahtaamisesta.

Sitä en kyllä tiedä, lisääkö lopulta onnellisuutta mutta jokainenhan määritelee toisaalta onnensa itse.

Tuossa ei voi oikein tulla hylätyksi kun se sisältyy jo sopimukseen.

Vierailija
28/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin, että tulevaisuudessa on erikseen kaveruusliitot ja seksisuhteet. Kuulemma siisteintä niin. Eli sen kanssa joka on asuinkumppani ja jaetaan arki ei harrasteta seksiä.

Hirveän ongelmallista tästä parisuhdeseksistä on monelle tullut. Ikäänkuin oletus että kukaan ei halua sitoutua eikä olla uskollinen yhdelle. Jotenkin ihan kohtuuton vaatimus. Ratkaisu sitten erottaa nämä täysin toisistaan.

Vierailija
29/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan mutta avoimessa suhteessa olevat miehet eivät useimmiten iske silmään.

Vierailija
30/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pääsee mukaan parisuhteen sääntöjen kuunteluun ja kalenterien synkronointiin. Muulle ei sitten olekaan aikaa ettei vaan tule tunteita mukaan pilaamaan primäärisuhteen emotionaalista monogamiaa.

Vierailija
31/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla kyllä aika paska seksissä jos kumppanilta kuolee ihan inhimilliset perushalut. Ei likaista vettäkään kukaan juo vaikka kuinka olisi jano. Ei huono pano muutu kodin ulkopuolella hyväksi.

Näin varmaan yleensä. Mut syitä on monia.

Exäni oli hyvä pano, varmaan paras kaikista, tai siis taitava kyllä naista käsittelemään jos ei tätä muuta lasketa mukaan.

Mut hänellä oli niin käsittämättömiä juttuja, jos oli keksinyt et tänään se on sitä ja tätä ja tällä kaavalla, toki kertomatta sitä minulle mitenkään, suuttui ja pettyi kun ei se suunnitelma mennytkään niin. Mistä minä tiedän et tänään pitäisi pukeutua tiikeriksi ja murista rappusten alla. Huomenna muuta.

Se oli jatkuvaa arvostelua, sääntöjä, kaikkea mahdollista seksin tappavaa. Ei enää huvittanut ryhtyä siihen, rehellisesti tyydytin itseni yksin mieluummin kuin lähdin siihen ihme arvailu leikkiin ja vaikka se olisikin mennyt hyvin, pas kat sait silti niskaan, aina oli jotain. Ja ne kestot, pikapanoa eli alle tunnin juttua ei tunneta. Se oli vaan paskaa, ihan turhaa. Jyystettiin vaikka neljä tuntia, sain seuraavat viisi päivää kuulla kuinka seksiä pitäisi harrastaa niin et tänään aloitetaan ja ylihuomenna lopetetaan. Se on sellainen, ja se teki niin ja mikset sä ja jne.

Minä joka olen seksuaalinen, kuolin totaalisesti seksuaalisesti ja kun qeksuaalinen ihminen kuolee sillä saralla, koko kuka minä olen meni myttyyn. Eron jälkeen olin vuosia panematta, nii pahasti oli maku mennyt. Kun toivuin ja tapailin taas "normaaleja" miehiä, kaikki on kuin ennallaan, seksi ihanaa ja mieli tekee koko ajan.

Vierailija
32/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen fwb-miehen kanssa tulee hengattua paljon muutenkin. Katsotaan leffoja ja käydään syömässä. En usko, että avoimen suhteen miehellä on aikaa vietellä kanssani iltoja. Myös tuo, että tapaamiset onnistuu kun miehen vaimolle sopii on turn off. 

Ei kiinnosta parisuhde, mutta ei kiinnosta olla jonkun toisten parisuhteen hyödykekkään.

Vierailija
33/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo pääsee mukaan parisuhteen sääntöjen kuunteluun ja kalenterien synkronointiin. Muulle ei sitten olekaan aikaa ettei vaan tule tunteita mukaan pilaamaan primäärisuhteen emotionaalista monogamiaa.

Kokemusko puhuu?

Vierailija
34/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en tiedä, jos pitäis valita, että ottaisinko itselleni miehen, vai jonkun toisen miehen, niin ei hirveän vaikea valinta. Outoa edes ehdottaa, että pitäisi jonkun toisen mies ottaa :D

Se kuulostaa oudolta, koska ajattelet asian "väärin". Ajattelet sen yksiavioisen, perinteisen parisuhteen kautta, mutta avoimessa ei ole siitä kyse. Mies ei ole jonkun toisen mies, vaan se on yhteinen mies.

Vierailija
35/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Penasta tuli palstalla nainen.

Vierailija
36/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolta kysyt, mutta meillä seksi on hyvin monipuolista, sitä on paljon ja se on erittäin tyydyttävää. Ollaan kumpikin oltu aina aktiivisia ja avoimia omien ja toistemme seksuaalisen tutkijoita ja jossain kohtaa päätimme kokeilla kimppaa. Siitä tämä kuvio on sitten hitaasti alkanut laajeta.

Yhteisiä vuosia meillä on takana 25, ensimmäiset 19 täysin yksiavioisessa suhteessa ja nyt viimeiset kuusi avoimessa. Ja kyllä, kaikista seksikumppaneistani rankkaisin aviomieheni edelleen parhaaksi.

Vierailija
37/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en tiedä, jos pitäis valita, että ottaisinko itselleni miehen, vai jonkun toisen miehen, niin ei hirveän vaikea valinta. Outoa edes ehdottaa, että pitäisi jonkun toisen mies ottaa :D

Se kuulostaa oudolta, koska ajattelet asian "väärin". Ajattelet sen yksiavioisen, perinteisen parisuhteen kautta, mutta avoimessa ei ole siitä kyse. Mies ei ole jonkun toisen mies, vaan se on yhteinen mies.

Olen eri, mutta ihan yhtä outo ehdotus on ottaa yhteinen mies. Toki kukin tyylillään, mutta tälle on helppo sanoa ei kiitos.

Vierailija
38/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui hyvälle aviomiesmateriaalille?

Ei sellaista olekaan. 

Vierailija
39/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tapaillut muutamaa avoimessa suhteessa olevaa naista jotka tapasin ti derin kautta mutta heidän suhteen avoimuudesta ei oltu vielä miehelle kerrottu. Lopetin siihen heidän tapailun kun en halua olla se henkilö joka tuhoaa heidän parisuhteen ja jokainen näistä naisista suuttui päätöksestäni

Mulla on vielä parempi tarina. Nainen kertoo olevansa avoimessa suhteessa ja jossain vaiheessa hän kertoo puolisolleen. Äijä alkaa soitella (sai naiselta puhelinnumeron) tappouhkauksia "avoimen" suhteen toiselle osapuolelle. Nainen tekee tätä kerta toisensa jälkeen pahaa-aavistamattomille miehille ja kerta toisensa jälkeen naisen puoliso alkaa soitella tappouhkauksia.

Ja vika on mielestäsi siinä naisessa, joka on miehensä kanssa asiasta sopinut ja luottanut sovittuun, eikä hänen häiriintyneessä miehessään?

Jännää, varsin jännää, että kaikki miesten keskinäisetkin ongelmat panet naisen syyksi. Ikäänkuin miehet olisivat pikkulapsia, joilla ei ole omaa vastuuta mistään. Oletko sinä mammasi poika vai mies? Oletko miesvauva?

Vierailija
40/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Siskovaimot

Oikeasti minulle on muofostunut vahvasti kuva, että suhteensa avanneen parin vaimo tahdittaa avoimen suhteen periaatteet ja sivusuhteeseen on halukas joko 1. joku joka viettää joulunsa yksin nyyhkyttäen tai 2. joku joka haluaa kokeilla miltä tuntuu havut peräaukossa rave-juhlien live streamissä.