Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastakaa sinkkunaiset avoimessa suhteessa olevien miesten kanssa seksiä

Vierailija
04.05.2022 |

Suhteessa olevat miehet osaavat tyydyttää naisen ja avoimessa suhteessa miehellä on kaiken lisäksi lupa harrastaa seksiä toisen naisen kanssa. Ei tarvitse myöskään pelätä, että mies jää roikkumaan. T. Nainen

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan, mutta ei se suhde takaa mitään seksitaitoja ja kaikkien kehot ja mieltymykset ovat erilaisia. Se mikä toimii vaimon kanssa, ei välttämättä toimi minun kanssani.

Vierailija
2/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui hyvälle aviomiesmateriaalille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle sattui kirjoitusvirhe, tarkoitit kai t: cuck-mies

Vierailija
4/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla kyllä aika paska seksissä jos kumppanilta kuolee ihan inhimilliset perushalut. Ei likaista vettäkään kukaan juo vaikka kuinka olisi jano. Ei huono pano muutu kodin ulkopuolella hyväksi.

Vierailija
5/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tapaillut muutamaa avoimessa suhteessa olevaa naista jotka tapasin ti derin kautta mutta heidän suhteen avoimuudesta ei oltu vielä miehelle kerrottu. Lopetin siihen heidän tapailun kun en halua olla se henkilö joka tuhoaa heidän parisuhteen ja jokainen näistä naisista suuttui päätöksestäni

Vierailija
6/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kaipaa enemmän, kuin vaan muutaman minuutin ryskytystä. Siitä ei jää mitään syvällisempää. Ilmeisesti ap. ei tunne naisen tunnemaailmaa, jos lulee, että pelkkä akti riittää tyydyttämään naisen. Irtoseksissä ei ole mitään vikaa, jos molemmat odapuolet sitä haluavat. Mutta tuollainen mainostaminen, varattujen kanssa panemisesta, häiritsee mielenrauhaa ja antaa moraalittoman kuva ap:n asenteesta naisia kohtaan.

Vierailija
7/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kaipaa enemmän, kuin vaan muutaman minuutin ryskytystä. Siitä ei jää mitään syvällisempää. Ilmeisesti ap. ei tunne naisen tunnemaailmaa, jos lulee, että pelkkä akti riittää tyydyttämään naisen. Irtoseksissä ei ole mitään vikaa, jos molemmat odapuolet sitä haluavat. Mutta tuollainen mainostaminen, varattujen kanssa panemisesta, häiritsee mielenrauhaa ja antaa moraalittoman kuva ap:n asenteesta naisia kohtaan.

Etkö ymmärrä mikä on avoin suhde?

Vierailija
8/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koskisin luuseriin pitkällä tikullakaan?

Vierailija
9/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jolla ei ole kunnollista tunnesidettä edes omaan kumppaniinsa on aika roskiskamaa. 

En muutenkaan harrasta seksiä kuunnellakseni selostuksia miehen kumppanista tai "hoidoista", haluan että molemmat keskittyvät yhteen ihmiseen.

Vierailija
10/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Mua ei kiinnosta seksi pätkääkään.

Vierailija
11/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloiteen tekijälle sopii hyvin: Siitä Puhe : Mistä Puute!

Vierailija
12/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa. Haluan puolisokseni tasokkaan miehen, jonka kalu kuuluu vain minulle. Muuten olen ilman. Määrä ei korvaa laatua ja tyhjän saa pyytämättäkin.

Vierailija
13/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, missä toinen on hyödyllinen rassukka (esim. taloudellista turvaa, helppoa, vaatimatonta seuraa jne.), mutta valitettavasti huono sängyssä, eikä lainkaan jännittävä. Jännää haetaan sitten muualta ihan luvan kanssa, koska se toinen on niin tossukka, ettei uskalla sanoa ei.

Vierailija
14/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avoimessa suhteessa oleva nainen ja seksiä on riittänyt hyvin ilman aloittajan kaltaisten miesten "ohjeistusta".

Vierailija
15/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi olet yhdessä puolisosi kanssa? Jätä se!

Vierailija
16/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde= max. 2 vuotta ollaan "avoimesti" jonka jälkeen likainen ja riitaisa ero.

Vierailija
17/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimolle tuskin on kerrottu.

Vierailija
18/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin eri mieltä ap:n kanssa. Etsikää sinkkunaiset mieluummin oma, kiva puoliso itsellenne älkääkä tyytykö toisten puolisoihin, olipa heillä miten "avoin suhde" tahansa.

Jokainen tekee tietysti omat valintansa ja kantaa valintojensa seuraukset elämälleen myös pidemmällä aikavälillä.

Jotenkin kummallista tämä avointen suhteiden hehkutus nykyisin mutta se kertonee paljon ajastamme.

Vierailija
19/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä luoja kukaan täysjärkinen ja itseään kunnioittava ihminen sekaannu noihin ympäriinsäpaneskelijoihin vahingossakaan, saa jonkun herpeksen 100% varmuudella

Vierailija
20/49 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tiedä, jos pitäis valita, että ottaisinko itselleni miehen, vai jonkun toisen miehen, niin ei hirveän vaikea valinta. Outoa edes ehdottaa, että pitäisi jonkun toisen mies ottaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme