Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ripsiväreillä paljonkin eroja?

Vierailija
03.05.2022 |

Olen aloittanut aikuisiällä meikkaamaan, olen 25-vuotias. Syy miksi vasta nyt niin olen ollut koko ikäni poikatyttö ja nyt on alkanut meikkaaminen kiinnostamaan. Ostin tokmannilta essence ripsivärin, joka maksoi 2,50. Mietin, onko nuo kalliimmat (yli 10) yhtään sen parempia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Normalin meikit hyviä? Ainakin super halpoja! Vielä olen niitä vain katsellut.

Joskus ostin H&M ltä ripsarin, oli hyvä.

Itse suosin nykyään halpamerkkejä, kuten Essenseä. Lumenea olisi kiva kannattaa kotimaisuuden vuoksi, mutta saan ärsytystä niistä. Samoin Rimmelin. Aika kalliitakin, verraten Turkkilaiseen Essenceen...mutta juuu,.....

Joskus ostin Kanebon 38 merkkistä Sokokselta, maksoi 21.... tiedän. Ihan tajuton hinta! Se poistetaan vain lämpimällä vedellä, siksi unelma käyttää, mutta mutta hinta kirpaisee nykyään ainakin minua opiskelijaa.

Olisinpa ollut kuin sinä ja aloittanut meikkaamisen vasta tuossa iässä. Rahaa olisi säästynyt rutosti!

Hienoa että olet pystynyt olemaan oma itsesi tuohon ikään asti.

Itseluottamusta sinulta löytyy, onnittelut, oikeasti!

Vierailija
22/23 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse suosin nykyään halpamerkkejä, kuten Essenseä. Lumenea olisi kiva kannattaa kotimaisuuden vuoksi, mutta saan ärsytystä niistä. Samoin Rimmelin. Aika kalliitakin, verraten Turkkilaiseen Essenceen...mutta juuu,.....

Joskus ostin Kanebon 38 merkkistä Sokokselta, maksoi 21.... tiedän. Ihan tajuton hinta! Se poistetaan vain lämpimällä vedellä, siksi unelma käyttää, mutta mutta hinta kirpaisee nykyään ainakin minua opiskelijaa.

Hyviä uutisia! Essencellä on vastaava ripsiväri, jonka saa pois lämpimällä vedellä. Sen nimi on Bye Bye Panda Eyes ja hintaa vähän päälle 4 euroa. On ihan mun lempiripsareita, ei sotke ja tekee kaunista jälkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä uutisia! Essencellä on vastaava ripsiväri, jonka saa pois lämpimällä vedellä. Sen nimi on Bye Bye Panda Eyes ja hintaa vähän päälle 4 euroa. On ihan mun lempiripsareita, ei sotke ja tekee kaunista jälkeä.

Aijaa, kiitti tiedosta! miten mulla on menny ihan ohi. Sitä vaan aina kaappaa kauppareissulla saman tuotteen katsomatta tarkemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi