14v suree kuollutta hamsteria jo toista kuukautta, normaalia?
Hamsteri eli vähän alle 2v, eli normaalin eliniän. 14v (ja vielä poika) itkee vieläkin satunnaisesti hamsterin kuvaa katsoessaan. Isänsä vielä villitsee tämän ja teetti kuvasta sekä pojan äidin luo, että meille jääkaappimagneetit kuvalla. Ymmärrän, että lemmikki on tärkeä, mutta että ihan tässä mittasuhteessa? Esim. poika ei itkenyt mummunsa kuolemaa. Mummu tosin oli ikävä suustaan.
Kommentit (4)
Jos ei tuon parempaa trollia pysty kirjoittamaan, niin pysyy sitten palstalta pois.
Mielestäni ihan normaalia. Itse olen surrut aikuisenakin eläimiäni enemmän kuin ihmisiä, vaariani lukuunottamatta.
Eläimiin muodostuu monesti erilainen side kuin useimpiin ihmisiin - puhdas ja täysin rakkaudellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ihan normaalia. Itse olen surrut aikuisenakin eläimiäni enemmän kuin ihmisiä, vaariani lukuunottamatta.
Eläimiin muodostuu monesti erilainen side kuin useimpiin ihmisiin - puhdas ja täysin rakkaudellinen.
Ja 14-vuotias ymmärtää tän paljon paremmin tai ehkä erilailla kuin vaikka 8-vuotias, joka saattaa päästä yli nopeammin.
"teetti kuvasta sekä pojan äidin luo" ??
Eläimillä on sielu. Ehkä poika ottaa seuraavaksi koiran.