Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ripsiväreillä paljonkin eroja?

Vierailija
03.05.2022 |

Olen aloittanut aikuisiällä meikkaamaan, olen 25-vuotias. Syy miksi vasta nyt niin olen ollut koko ikäni poikatyttö ja nyt on alkanut meikkaaminen kiinnostamaan. Ostin tokmannilta essence ripsivärin, joka maksoi 2,50. Mietin, onko nuo kalliimmat (yli 10) yhtään sen parempia?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat turvallisempia silmille.

Vierailija
2/23 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kympin ripsiväri ei kaada budjettia niin tottakai kannattaa kokeilla, meillä on jokaisella oma makumme ja toiveemme hyvästä ripsiväristä. Toinen haluaa vahamaisemman koostumuksen, toiselle tärkeintä on kovapiikkinen harja, yhdellä jotkin ripsivärit sotkevat luomia ja toiset eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essence on oikein hyvä hinta/laatusuhteeltaan.  

Vierailija
4/23 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun suosikin normihinta on jotain 32 euroa ja on todellakin hintansa arvoinen (ostan kyllä aina alesta).

Vierailija
5/23 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon eroja eikä hinta välttämättä kerro niistä yhtään mitään. Kallis ripsiväri voi olla ihan paska, siinä missä halpa voi olla hyvä. Nykyään on EU:n alueella sääntöjä meikeille, halpa ei voi tarkoittaa että on kiellettyjä aineita. Jos Kiinasta tilaa, silloin eri juttu.

Hyvän ripsarin kohtalla kaikki toimii. Miten levittyy? Millainen on toivottu lopputulos? Variseeko? Leviääkö luomille jne? Onko helppo poistaa päivän päätteeksi?

Vierailija
6/23 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essencen ripsivärit on juuri niitä parhaita, mutta niistäkin selviää vain kokeilemalla se paras just sulle. Ja mä olen kokeillut viimeisen 40:n vuoden aikana ihan kaikki.

Vierailija
7/23 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikki samaa tavaraa samasta tehtaasta, vain etiketit ja pakkaukset vaihtelee.

Vierailija
8/23 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi hyvä ripsari? Hinta ~30 .

Vierailija
9/23 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran Nordic Chic merkkinen ripsari, en muista hintaa.

Suloista jälkeä tuli, eikä saanut silmiä kirvelemään pitkänkään ajan jälkeen. Siinä taisi lukea "vegan" tai joku vastaava teksti...

Hukkasin sen putelin sitten jonnekkin ):

Vierailija
10/23 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliimpi voi olla laadukas. 10e on melko vähän ripsarista tai sopiva hinta. "Herkille silmille" on varmaan hyvä, vesipestävä ja paksumpi sileä tulos. Ei ole pakko olla aina ripsaria, silmien iho lepää ja silmät. Ellei ole silmätipat.

Vierailija
11/23 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kerran Nordic Chic merkkinen ripsari, en muista hintaa.

Suloista jälkeä tuli, eikä saanut silmiä kirvelemään pitkänkään ajan jälkeen. Siinä taisi lukea "vegan" tai joku vastaava teksti...

Hukkasin sen putelin sitten jonnekkin ):

Lumenen tuotteisiin ei kannata kiintyä, ne ovat taas ensi viikolla jotain muuta.

Vierailija
12/23 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsareita on loppujen lopuksi kolmea eri tyyppiä: normi, vedenkestävä ja tuubi (38). Jätän nyt kakkumaskarat ja kuidut yms. laskuista pois koska niitä harvat ostaa. Vain kokeilemalla noita kolmea eri tyyppiä selviää mikä on itselle paras. Erilaisia harjoja, kampoja ja palloja sitten onkin loputtomasti.

Vierailija
13/23 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä parhaaksi testattu IT cosmeticin Superhero, ennen sai vain Kicksiltä, ilokseni nykyään myös Sokokselta, hintaa noin 27e

Vierailija
14/23 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt Lancomen ripsivärejä pitkään .Laadukkaita h. yli 30 e , mutta en vaihtais toiseen.

Vierailija
15/23 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käyttänyt Lancomen ripsivärejä pitkään .Laadukkaita h. yli 30 e , mutta en vaihtais toiseen.

Rikkaana aikana tuli ostettua aina Lancomea, ja joskus Dioria.  Saman tuloksen saa kyllä Essencellä ja Yves Rocherin ripsiväreilläkin.  Olisi kannattanut sijoittaa nekin rahat johonkin muuhun.

Vierailija
16/23 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan usein edullisen ripsivärin, jonka muistan vaihtaa ajoissa. Myös jos tulee hutiostos, ei harmita niin paljon, koska aika monesti hinta ei sitä kerro toimiiko tuote hyvin juuri sinulle. Useasti ripsiväri on aluksi hyvää, mutta kuivahtaa parin kuukauden päästä ja muuttaa koostumustaan. Ripsiväri pitäisikin vaihtaa muutaman kuukauden välein. Näen, että näin hyöty on melko suuri ja taloudellinen menetys pieni. Paras hyöty olisi varmaan testailla kalliita, mutta siihen en lähde ja tekisi pahaa heittää parin, kolmen kympin ripsiväri roskiin ennenkuin se on lopussa.

Vierailija
17/23 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan usein edullisen ripsivärin, jonka muistan vaihtaa ajoissa. Myös jos tulee hutiostos, ei harmita niin paljon, koska aika monesti hinta ei sitä kerro toimiiko tuote hyvin juuri sinulle. Useasti ripsiväri on aluksi hyvää, mutta kuivahtaa parin kuukauden päästä ja muuttaa koostumustaan. Ripsiväri pitäisikin vaihtaa muutaman kuukauden välein. Näen, että näin hyöty on melko suuri ja taloudellinen menetys pieni. Paras hyöty olisi varmaan testailla kalliita, mutta siihen en lähde ja tekisi pahaa heittää parin, kolmen kympin ripsiväri roskiin ennenkuin se on lopussa.

Kylläpä se kolmen kuukauden välein on vaihdettava.  

Vierailija
18/23 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kolme on muutama. Neljäkin on vielä muutama, ja ripsivärin vaihtoajan rajalla. Viisi ei enää ole muutama.

Aika moni vaihtaa ripsivärin vasta, kun se on kulunut ihan loppuun.

Vierailija
19/23 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita netti haukun kysely saat vastaukset ja hinnatkin.Ihan on mukana markettejen ripsarit ja toimi paremmin kuin kallit.

Vierailija
20/23 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kolme on muutama. Neljäkin on vielä muutama, ja ripsivärin vaihtoajan rajalla. Viisi ei enää ole muutama.

Aika moni vaihtaa ripsivärin vasta, kun se on kulunut ihan loppuun.

Jep. Joka päivä kun meikkaa, niin menee noin 4-6vko:a.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän