Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopista!! Kertokaa mistä hänen käytöksensä johtuu?

Vierailija
09.10.2006 |

Hän ei ole ikinä tykännyt minusta, yritää olla asiallinen mutta vaistoan ihan muuta. Välillä ei siis puhu minulle ja mulkoilee ym.

Mutta mieheni pikkuveli vaihtaa akkaa, kun sukkaa ja anoppi ottaa kaikki tän pimut lämpimästi ja avosylin vastaan. Puhuu heistä oikein lämpöisesti ym.

Mää olen miettinyt et onko minussa joku josta ei tykkää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... pikkuveljen tyttöystäviin liene suhtautuu vähemmän uhkaavina, kun vaihtuvat tiuhaan.

Tai sitten saattaa olla, että teillä on erilainen viestintäkulttuuri

Vierailija
2/5 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli anoppi ei välttämättä aina tervehdi minua, jos kerron jotain juttua saatta keskeyttää ja ruveta puhumaan miehelleni.

Sitten jos kerron esim. lasten sairasteluista saattaa 5min päästä kysyä MIEHELTÄNI että onko lapset sairastellut.

Aina syyttävä sormi pystyssä minua kohtaan jos 1v on mustelma otsassa.

Siinä muutama esimerkki.

Ja tosiaan miehen pikkuveljen typtkät on KAIKKI ollut paaaaljon paremmin kohdeltuja anoppilassa vaikka vaihtuisi viikon välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu pikkusisaruksiani ja heidän miehiään ja lapsiaan minulle. No, joskus sitten puhuin asiasta siskojeni kanssa ja he totesivat, että kehuu sitten minua heidän kuullen...

Eli ehkä voi olla kyse vain siitä, ettei kehtaa kehua ns. oikealle ihmiselle. Suomalainen asenne, että jos kehuu, niin ylpistyy?

Vierailija
4/5 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin tosi paljon jos kuulisin että on antanut minusta positiivista juttua minusta!

Vierailija
5/5 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta olen ollut mieheni kanssa naimisissa ja edelleen minut keskeytetään poikkeuksetta anoppilassa. Kuulumisiani ei kysellä. Olen kuin ilmaa appivanhemmilleni. Ns. pikkuminiälle (eli miehen pikkuveljen vaimolle) soitellaan viikottain, joten kyse lienee henkilökohtaisesta " inhosta" minua kohtaan. Siitä en sitten tiedä, mistä tuo inho kumpuaa.