Mieheni ja paras ystäväni ovat maanneet yhdessä
Sain tietää sen viikko sitten. Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa 13 vuotta joista naimisissa 6 vuotta. Mieheni ja paras ystäväni ovat kerran päätyneet sänkyyn eräiden juhlien jälkeen kun olimme olleet yhdessä noin 4 vuotta. Satuttaa jo se, että tekivät niin mutta se, että itselleni kaksi tärkeintä ihmistä ovat yhdessä tuumin päättääneet valehdella minulle ja peitellä selkäni takana kaikki nämä vuodet. En tiedä mitä pitäisi ajatella tai miten olla. Viikko mennyt ja olen aivan sekaisin vieläkin!!ajatukset eivät kulje tai ole sekleitä. En halua nähdä kumpaakaan ja samalla haluaisin olla heidän lähellään ja hakea lohtua ja tukea tähän kamalaan olooni. auttakaa ja antakaa jotain neuvoja miten toimia.
Kommentit (88)
Tarkoitat varmaan entinen paras ystävä.
Molemmat entisiksi, tollasta ei tehdä. Ja luuletko että jäi yhteen kertaan? Tuskin.
On kyllä törkeä petos, anteeksiantamatonta kun eivät heti kertoneet. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta lähtöpassit molemmille.
Pääsetkö mihinkään rauhassa toipumaan ja keräämään ajatuksia? Mummolaan yksin/lasten kanssa? Mieluiten yksin.
Oikein iso hali täältä, ansaitset paljon parempaa
Mä olen käynyt kans polkemassa, paria muijan kaveria.
Mutta homma on jäänyt vaan muutamiin panoihin, ei sen pidempiä suhteita.
Oliko niellyt mällit, ottiko åhteriin? Mikä loistava tilaisuus nyt kolmenkimppaan, ota ja ehdota.
Eroa heti moisesta miehestä, nyt heti!!!!!En jäisi enää moiseen suhteeseen. Teet vaan itsellesi hyvää kun lähdet ja jätät pettäjät!!!!!
Et varmaan koskaan pysty luottamaan heihin samalla tasolla kuin ennen. Jos asiat saataisiin selvitettyä. Ja eivät he ole luottamuksen arvoisia. Kaksi läheistä ihmistä päättää pettää heille läheisen ihmisen. Sorry tämä inhorealistinen kommentti. Olen sinun puolellasi. Nyt vain rakennat omaa elämääsi omilla ehdoillasi Mitä me ehdot ikinä onkaan.
Ota vähän etäisyyttä. Tuo on tuplapetos ja tarvitset nyt aikaa.
Katuvatko he? Kumpi kertoi ja miten?
Entä sitten? Miksi vaivata päätään ikivanhalla asialla jolla ei ole mitään merkitystä? Älä nyt ainakaan laita välejä poikki kummankaan kanssa yhden vanhan pikkuerehdyksen takia.
Lässyti, lässyti. Eiköhän noita nuoruuden hairahduksia ole yhdellä jos toisella. Ei sen takia tarvitse erota.
Kundi Nakkilasta kirjoitti:
Mä olen käynyt kans polkemassa, paria muijan kaveria.
Mutta homma on jäänyt vaan muutamiin panoihin, ei sen pidempiä suhteita.
Avaa minulle vähän miten voi noin pettää läheisen, oletan että muija on läheinen ihminen? Minä en ole tätä koskaan tajunnut. Olen ilmeisen epätavallisen lojaali.
Ainakin kumpikin osaa silmät kirkkaina valehdella ja pitää asioita sinulta pimennossa. Kuka tässä enää vihollisia kaipaa ja sitä rataa...
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Miksi vaivata päätään ikivanhalla asialla jolla ei ole mitään merkitystä? Älä nyt ainakaan laita välejä poikki kummankaan kanssa yhden vanhan pikkuerehdyksen takia.
Ei ole merkitystä? Kenelle?
Palstahullu vauhdissa, tämäkin aloitus täällä jo ainakin kolmatta kertaa.
Hyvä että vain maanneet, etteivät panneet.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet on sikoja!
Ai yksinkö se mies touhuilikin?
Et selkeästikään tunne näitä ihmisiä ja he ovat sinulle täysin vieraita. Esittäneet koko ajan jotain muuta kuin ovat ja aivan tarkoituksella.
Miten jäivät kiinni? Ja onko varma että on jäänyt vain yhteen kertaan?