Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ja paras ystäväni ovat maanneet yhdessä

Vierailija
03.05.2022 |

Sain tietää sen viikko sitten. Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa 13 vuotta joista naimisissa 6 vuotta. Mieheni ja paras ystäväni ovat kerran päätyneet sänkyyn eräiden juhlien jälkeen kun olimme olleet yhdessä noin 4 vuotta. Satuttaa jo se, että tekivät niin mutta se, että itselleni kaksi tärkeintä ihmistä ovat yhdessä tuumin päättääneet valehdella minulle ja peitellä selkäni takana kaikki nämä vuodet. En tiedä mitä pitäisi ajatella tai miten olla. Viikko mennyt ja olen aivan sekaisin vieläkin!!ajatukset eivät kulje tai ole sekleitä. En halua nähdä kumpaakaan ja samalla haluaisin olla heidän lähellään ja hakea lohtua ja tukea tähän kamalaan olooni. auttakaa ja antakaa jotain neuvoja miten toimia.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en aletaisi itseäni ja olisi naimisissa,tai avo-litossa tai suhtessa jossa en riitä ja mies juoksee vieraissa. Kinni jädessä ero heti.Sinä et ritä miehelesi,syy juoksee vieraissa. Miksi salit sen se itsellesi? Pitääkö sinua yhdessä miehen tili pussi,kuin asunto?Pelkät et löydä uutta miestä ja et omilla ykin pärjää.Elin tasosi laskee. Sitähän usein kyse,Valitetan haukutaan toista osapuolta,mutta itse pelätään erota ja vastaa yksin oma elämä ja raha!

Vierailija
22/88 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut aloitustasi koska todennäköisesti se on potaskaa. Mutta otsikkosi perusteella päättelisin näin: se "sinun miehesi" ei ihan oikeasti ole sinun mies. Ja se "sinun paras ystäväsi" ei ihan oikeasti ole sinun paras ystäväsi. Niin se todellisuus vain menee. Jos joskus olet kuvitellut että se mukamas on "sinun miehesi" ja mukamas "sinun paras ystäväsi" niin ilmeisesti et elä todellisuudessa vaan vain jossain sinun kuvitelmissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää kotona huoli ettei miehen tarvi noin tehdä.

Vierailija
24/88 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstahullu vauhdissa, tämäkin aloitus täällä jo ainakin kolmatta kertaa.

Olis nyt edes keksinyt jonkun kivan tavan, miten sai asiasta kuulla. 

Vierailija
25/88 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee.

Vierailija
26/88 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatkohan lähes kaikki kommentoijat jääneet noin 14-vuotiaan tasolle? "Jätä se heti" ja viisi huutomerkkiä ym. yhtä lapsellista. Aikuinen osaa yleensä suhtautua järkevästi, vaikka pahoittaisikin mielensä.

Vierailija
27/88 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet on sikoja!

Tuota en tullutkaan ajatelleeksi. Voihan se tosiaan olla että se paras ystävä tosiaan on myös mies.

Vierailija
28/88 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet on sikoja!

Ai yksinkö se mies touhuilikin?

Nainen on omaan ajatteluun kykenemätön, joten kyllä se on yksin miehen vika.

Vierailija
29/88 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni = paras ystäväni ja he makaavat kanssani joka yö, usein myös kuorsaavat.

Vierailija
30/88 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla vaan pikaisesta lainasta kyse ja palautettiin omistajalle.

Vierailija
31/88 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää kaikki siat!!!!!

Vierailija
32/88 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tikulla silmään joka takua muistelee.

Vierailija
33/88 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kumpikin osaa silmät kirkkaina valehdella ja pitää asioita sinulta pimennossa. Kuka tässä enää vihollisia kaipaa ja sitä rataa...

Tämä. Laittaisin välittömästi välit poikki ja kommunikointi jonkun muun välityksellä jos tarpeen. Hyi hitto mitä ihmisiä.

Vierailija
34/88 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatkohan lähes kaikki kommentoijat jääneet noin 14-vuotiaan tasolle? "Jätä se heti" ja viisi huutomerkkiä ym. yhtä lapsellista. Aikuinen osaa yleensä suhtautua järkevästi, vaikka pahoittaisikin mielensä.

Että vuosien valheesta kaikki anteeksi?! Siksikö ihmiset sanoo että on helpompi pyytää / saada anteeksi kuin saada lupa. Jep jep. Tollasen jälkeen mut voi laskea samoin tein ulos elämästään.

Vierailija
35/88 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus pitää paikkansa, suosittelisin itse yrittämään selvittää asia aviomiehen kanssa. Teillä on kuitenkin yhteinen elämä, ja hän on sinun läheisin ihminen ja tukipilari.

Hän on nyt mokannut, mutta jos katuu ja tekee parannuksen, pystytte selvittämään asian ja sinä saat luottamuksesi neen takaisin ajan kanssa, jos n on hyvä mies, ja valmis taisteleen liittonne puolesta.

Ystävällekkin tulisi antaa anteeksi, ettei katkeruus jäisi myrkyttämään omaa mieltäsi, mutta se haluatko olla enää hänen kanssansa tekemisissä, on toinen asia.

Ensisijaisesti hoidat asiat kuntoon miehesi kanssa, ja otat välimatkaa ystävään. Kun asiat on paremmalla tolalla miehesi kanssa, voit tehdä päätöksen miten toimit ystäväsi kanssa.

Tilanne on harmillinen ja satuttava, mutta mitään lopullista ei onneksi ole tapahtunut. Niin kauan kuin on elämää, on toivoa! Tsemppiä!

Vierailija
36/88 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut aloitustasi koska todennäköisesti se on potaskaa. Mutta otsikkosi perusteella päättelisin näin: se "sinun miehesi" ei ihan oikeasti ole sinun mies. Ja se "sinun paras ystäväsi" ei ihan oikeasti ole sinun paras ystäväsi. Niin se todellisuus vain menee. Jos joskus olet kuvitellut että se mukamas on "sinun miehesi" ja mukamas "sinun paras ystäväsi" niin ilmeisesti et elä todellisuudessa vaan vain jossain sinun kuvitelmissasi.

Tää taitaa ikävä kyllä olla totta. Pahoittelut ettei miehesi ollutkaan se keneksi luulit. Tai ystäväsi.

En päästäisi tuollaisia ihmisiä enää elämääni.

Vierailija
37/88 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloitus pitää paikkansa, suosittelisin itse yrittämään selvittää asia aviomiehen kanssa. Teillä on kuitenkin yhteinen elämä, ja hän on sinun läheisin ihminen ja tukipilari.

Hän on nyt mokannut, mutta jos katuu ja tekee parannuksen, pystytte selvittämään asian ja sinä saat luottamuksesi neen takaisin ajan kanssa, jos n on hyvä mies, ja valmis taisteleen liittonne puolesta.

Ystävällekkin tulisi antaa anteeksi, ettei katkeruus jäisi myrkyttämään omaa mieltäsi, mutta se haluatko olla enää hänen kanssansa tekemisissä, on toinen asia.

Ensisijaisesti hoidat asiat kuntoon miehesi kanssa, ja otat välimatkaa ystävään. Kun asiat on paremmalla tolalla miehesi kanssa, voit tehdä päätöksen miten toimit ystäväsi kanssa.

Tilanne on harmillinen ja satuttava, mutta mitään lopullista ei onneksi ole tapahtunut. Niin kauan kuin on elämää, on toivoa! Tsemppiä!

Mitään lopullista ei tapahtunut?! Muuta kuin pantu ja vuosia salailtu. Ties mitä muuta tapahtunut ja jättäneet kertomatta kuin tällaisen pikkuseikan. Kyllä tuollaiset toisen mielen pahoittamiseksi asioiden kertomatta jättäjät tiedetään. Mies pihalle saman tien. Ties mitä muuta on salannut, sori vaan. Luottamus voi mennä vaan kerran.

Vierailija
38/88 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundi Nakkilasta kirjoitti:

Mä olen käynyt kans polkemassa, paria muijan kaveria.

Mutta homma on jäänyt vaan muutamiin panoihin, ei sen pidempiä suhteita.

Sun jälkeläiset on ilmaisia hor oja.

Vierailija
39/88 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suhde entisen työkaverin miehen kanssa. Juuri aloittajan kuvaileman juhlaillan päätteeksi. Mies oli yrittänyt mua jo varmaan puoli vuotta ennen tuota. Katkaisin itse välit samoin tein tähän naiseen koska tiesin etten pysty pysymään erossa miehestä eikä hän minusta. Tätä on tosiaan jatkunut vuosia eikä loppua näy vaikka olen yrittänyt tätä lopettaakin välillä.

Mun vinkki, mies jatkaa sitä sen kanssa tai jonkun muun kanssa, tuskin on ainoa tapaus laatuaan, joten lähde niin lujaa ja kauas kun voit. Jos ovat tuostakin valehdelleet, niin mistä muusta ovat myös valehdelleet tai valehtelevat?

Vierailija
40/88 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi päätit luottaa pettäjään :D. Aina itkeän että nyyh nyyv toi petti vaikka ihmisestä näkee helposti onko pettäjä tyyppiä. Itse olet miehesi valinnut, ui nyt paskassasi.

On se hienoa että sinua ei ole tainnut valita kukaan, saat olla katkerana itseksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän