Olen pullonhenki
Mitä haluat tietää? Aukaise korkki niin kerron sinulle tarinoita mitä et voi edes kuvitellakaan.
Kysy vain kysymykseesi, ja päästä minut vapaaksi. Täällä pullossa on hieman ahdasta.
Kommentit (19)
miten sinut on saatu pulloon....haluaisin maailman kuumimman itselleni pulloon.
Vierailija kirjoitti:
Mihin aiot mennä päästyäsi pullosta vapaaksi? Mitä ajattelet jos joku puhaltaa pullon reunaan ja soittaa kappaleen?
Menen ihmisen sisään, riivaan sen ja saan uhrin käyttäytymään kuin vähäjärkisen. Auringon noustua menen takaisin pulloon.
Pullon henki, toteuta hoitajien palkankorotukset ja muut työsopimusehdot kuten liitot toivovat.
Vierailija kirjoitti:
Miten selviän tästä viikosta?
Minulla on myös kaverihenkiä. Mene heti aamulla ostamaan kolme kappaletta isoja pulloja, ne riittävät koko viikoksi.
Mitä sanot jos pieraisen pulloosi ja suljen korkin ennen kuin pääset ulos. Vai yrittäisitkö syöksyä perseeseeni?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö raejuustosta?
Vihreät oliivit ovat enemmän makuuni.
Missä toivomukset? Haluan heti kolme toivettani!
Pullon hengen kuuluu toteuttaa toiveita eikä leikkiä wikipediaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanot jos pieraisen pulloosi ja suljen korkin ennen kuin pääset ulos. Vai yrittäisitkö syöksyä perseeseeni?
Kai huomaat juttusi tasosta minun olevan jo perseessäsi
Vierailija kirjoitti:
Missä toivomukset? Haluan heti kolme toivettani!
Et sinä niitä heti saa! Vähän kärsivällisyyttä.
Käsken sinut takaisin pulloosi, ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
miten sinut on saatu pulloon....haluaisin maailman kuumimman itselleni pulloon.
Kirosivat minut sinne muutama tuhat vuotta takaperin. Voin leijailla vapaana ainakin korkki aukaistaan, mutta aina takaisin sinne on mentävä. Paskamainen tilanne.
Olet ilkeä. Saat pierunhajuista karmaa. Morjens.
Vierailija kirjoitti:
En minä ole ilkeä. Itse otit hörpyn ja päästi minut irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ole ilkeä. Itse otit hörpyn ja päästi minut irti.
En ottanut hörppyä, pysyin erossa. Aavistin ilkeyden.
Mihin aiot mennä päästyäsi pullosta vapaaksi? Mitä ajattelet jos joku puhaltaa pullon reunaan ja soittaa kappaleen?