Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies juo joka päivä alkoholia, en enää kestä

Vierailija
02.05.2022 |

Kaljaa kävi taas hakemassa. Ei edes yhtä päivää. Omasta mielestä ei käytä väärin, ihan sivistyneesti. Sanoa ei voi. Raivostuu salamana

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa elämää olisi

Kyllä. Keski-Euroopassakin elämä on ihan hirveää, kun viiniä juodaan ruuan kanssa joka päivä. 

Ei juo.

Kyllä juon.

t. Keski-Euroopassa asuva

Vierailija
22/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko se juo kerralla?

Jos seuraava päivä työpäivä, 3 -4 olutta. Jos vapaa, 2 l viiniä, muutama olut. Tai kossu ja kymmenkunta olutta.

Nuo 3-4 voisi jättää turhina pois. Ei ole mitään pointtia juoda vain muutamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muuta se mies tekee väärin? Syö väärin, nukkuu väärin, liikkuu väärin? Ripustaa pyykit, täyttää tiskikoneen väärin? Jos vaan juo väärin ja muu menee kutakuinkin oikein, niin anna sen olla ja juoda rauhassa. Mutta jos kaikki on persiillään niin ehkä sitten kannattais jakaa lusikat kahteen eri osoitteeseen.

Vierailija
24/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa elämää olisi

Kyllä. Keski-Euroopassakin elämä on ihan hirveää, kun viiniä juodaan ruuan kanssa joka päivä. 

Ei juo.

Kyllä juon.

Mä asun myös, tosin Etelä- Euroopassa. Ranskassa. Eikä todellakaan juo joka päivä. Tämä on aina joku ihme suomalaisten alkkisten vakkaripuolustus.

Vierailija
25/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirsk!! Mäkään en enää kestä !

Vierailija
26/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa elämää olisi

Ei juo.

Kyllä juon.

Mä asun myös, tosin Etelä- Euroopassa. Ranskassa. Eikä todellakaan juo joka päivä. Tämä on aina joku ihme suomalaisten alkkisten vakkaripuolustus.

Eiköhän henkilö itse tiedä parhaiten kuinka usein hän juo. Tuossa puhuttiin minä-muodossa. Etkö enää osaa lukea suomea?

Vierailija
27/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä juomisessa tekee sen ongelman? Miten vaikuttaa parisuhteeseen? Meillä ei ollut ongelmaa miehen juomisen kanssa ennen kuin alkoi tehdä sitä yksin salaa ja valvoi yöt juoden.

En ole ap mutta vastaan tähän kuitenkin.

Suhteen alussa mieheni joi satunnaisesti pari saunakaljaa. Siitä määrät ovat nousseet hiljakseen. Jos huomautan asiasta niin suuttuu. Pahimmillaan joi neljä mietoa ja pari paukkua väkeviä kolmesti viikossa.

Mikä haittaa minua

- se että juomiskerrat ja määrät kasvaa koko ajan

- kun mies juo niin "murheet kelluu pinnalla" eli usein saunan jälkeen puhutaan vain miehen työongelmista tai muista murheista. Ja hyvähän se on että puhuu murheista mutta kun seuraavana päivänä ei enää ole samaa mieltä asioista kuin humalassa niin tuntuu turhauttavalta etsiä ratkaisuja ongelmiin ja seuraavana päivänä suuttuu jos muistuttaa humalassa tehdyistä päätöksistä ym

- mies lihoo kun juo energiapitoista alkoholia ja niinä iltoina kun juo niin syö iltapalalla kolme kertaa enemmän kuin normaalisti. Miestä itseään lihominen haittaa kovin ja laihduttaa aina välillä niin että syö normaali ruokia vain pikkaisen... retkahtaa napostelemaan erityisesti humalaisena ja harmittelee selvinpäin ja syö liian vähän normaaliruokaa ja retkahtaa jne

- mies on hieman kiukkuinen juotuaan. Teineillekkin saattaa ärähtää asioista joista normaalisti sanoisi asiallisesti.

- kun mies juo niin niinä iltoina kuorsaa todella kovin iltayöstä. Usein nukun itse iltayön silloin sohvalla niin ei kuorsaus ja alkoholin lemu haittaa itseä niin paljoa kuin vieressä.

- ongelmat terveyteen harmittaa koska mies muuten aivan huipputyyppi. Haluaisin viettää hänen kanssaan koko loppuelämäni

Tuossa muutamia asioita miten puolison juominen vaikuttaa parisuhteeseen. Ja tiedostan kyllä että oma mieheni juo edelleen hyvin vähän mutta silti se juominen näkyy koko perheelle.

Vierailija
28/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seuraava päivä työpäivä, 3 -4 olutta. Jos vapaa, 2 l viiniä, muutama olut. Tai kossu ja kymmenkunta olutta.

Ei voi juoda enempää, kun töissä on ehdoton nolla toleranssi.

Vierailija
29/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kerrassaan kurjaa :I  Itsellä on mennyt totaalisen hermo alkoholisteihin.  Alkoholi tekee ihmisistä tietynlaisia kun se tuhoaa aivot. Raivostuttavia ovat.

Vierailija
30/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex joi päivittäin kymmenisen kaljaa, viikonloppuisin enemmän. En jaksanut jatkuvaa kaljan hakua kaupasta (mies haki itse, mutta silti se ärsytti), tyhjiä tölkkejä täynnä olevia kaappeja ja sitä että yrität keskustella pienessä pöhnässä olevan henkilön kanssa. Jouduin myös tietysti hoitamaan yksin lasten harrastuskuskaukset, koska mies ei ollut iltaisin koskaan ajokunnossa sekä läksyjen kyselyt ym.

Vierailija
31/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako tuo, jos ei ole kännissä. 

Vierailija
32/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä juomisessa tekee sen ongelman? Miten vaikuttaa parisuhteeseen? Meillä ei ollut ongelmaa miehen juomisen kanssa ennen kuin alkoi tehdä sitä yksin salaa ja valvoi yöt juoden.

En ole ap mutta vastaan tähän kuitenkin.

Suhteen alussa mieheni joi satunnaisesti pari saunakaljaa. Siitä määrät ovat nousseet hiljakseen. Jos huomautan asiasta niin suuttuu. Pahimmillaan joi neljä mietoa ja pari paukkua väkeviä kolmesti viikossa.

Mikä haittaa minua

- se että juomiskerrat ja määrät kasvaa koko ajan

- kun mies juo niin "murheet kelluu pinnalla" eli usein saunan jälkeen puhutaan vain miehen työongelmista tai muista murheista. Ja hyvähän se on että puhuu murheista mutta kun seuraavana päivänä ei enää ole samaa mieltä asioista kuin humalassa niin tuntuu turhauttavalta etsiä ratkaisuja ongelmiin ja seuraavana päivänä suuttuu jos muistuttaa humalassa tehdyistä päätöksistä ym

- mies lihoo kun juo energiapitoista alkoholia ja niinä iltoina kun juo niin syö iltapalalla kolme kertaa enemmän kuin normaalisti. Miestä itseään lihominen haittaa kovin ja laihduttaa aina välillä niin että syö normaali ruokia vain pikkaisen... retkahtaa napostelemaan erityisesti humalaisena ja harmittelee selvinpäin ja syö liian vähän normaaliruokaa ja retkahtaa jne

- mies on hieman kiukkuinen juotuaan. Teineillekkin saattaa ärähtää asioista joista normaalisti sanoisi asiallisesti.

- kun mies juo niin niinä iltoina kuorsaa todella kovin iltayöstä. Usein nukun itse iltayön silloin sohvalla niin ei kuorsaus ja alkoholin lemu haittaa itseä niin paljoa kuin vieressä.

- ongelmat terveyteen harmittaa koska mies muuten aivan huipputyyppi. Haluaisin viettää hänen kanssaan koko loppuelämäni

Tuossa muutamia asioita miten puolison juominen vaikuttaa parisuhteeseen. Ja tiedostan kyllä että oma mieheni juo edelleen hyvin vähän mutta silti se juominen näkyy koko perheelle.

Varsinkin huipputyyppien kohdalla alkoholiongelma on todella surullinen.  Hekin ennen pitkää muuttuvat persoonallisuudeltaan ja ovat muisto vain sitä mitä joskus olivat.

Vierailija
33/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on mullakin ja vedän pullon viiniä ja muutama olut päälle joka ilta. Puhallutettu on, koska epäily että "näkyi naamasta". Puhalsin nollat tiskiin ja annoin palautteen, että onko täällä joku naamarajakin. Pyysivät anteeksi. Siat, mitä ne kontrolloi mitä mä kotona vapaallani teen!

Vierailija
34/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun ei ole kramppeja eikä paskeet valu housuista on kaikki hyvin.

Itse olen jo ribuli-tilassa ja oksennukset pitkin seiniä!

Vierailija
35/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs muuta se mies tekee väärin? Syö väärin, nukkuu väärin, liikkuu väärin? Ripustaa pyykit, täyttää tiskikoneen väärin? Jos vaan juo väärin ja muu menee kutakuinkin oikein, niin anna sen olla ja juoda rauhassa. Mutta jos kaikki on persiillään niin ehkä sitten kannattais jakaa lusikat kahteen eri osoitteeseen.

Tekee kaiken oikein, virheetön. Minä teen mielestään kaikki väärin kun juo. On arvaamaton, räjähtelevä, haastaa riitaa kun juonut viiniä tai viinaa. Pelkään. Mikään ei ole sillon hyvin.

Vierailija
36/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tommoseen ribulitilaan pääsee? Vaatiiko paljonkin harjoitusta?

Vierailija
37/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joiden mies tissuttelee päivästä toiseen voin kertoa että 99% varmuudella, määrät kasvaa kunnes alkaa tulla rokulipäiviä. Tämä vaihe kestää muutaman vuoden. Sitten menee työ, ja pärähtää loppuluisu mikä vie katuojaan.

Katuojasta ei enää nousta kun johki tukiasuntolaan koska aivot jo juotu.

On nähty. Sössöttävä vaikka ovat selvinpäin ja motoriikka menny.

T: ex alkoholisti

Vierailija
38/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä töissä on nollatoleranssi. Siksi ei kannata juoda ennen työpäivää niitä muutamaa. Humalaan niistä ei tule niin siksi aivan turhaa. Ottaa sitten viikonloppuna kunnolla.

Vierailija
39/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tommoseen ribulitilaan pääsee? Vaatiiko paljonkin harjoitusta?

Yleensä riittää kun viikon kiskoo pelkkää kalioo aamusta iltaan.

Sitten on ribulit taattu! Ja oksennus lentää heti kun silmät aukee.

Hienoa elämää🤧🤗

Vierailija
40/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 olutta sinällään nyt ei vielä ole paljon. Olen itse nainen, ja jos tuon tuon verran esimerkiksi saunassa, niin eipä sitä parin tunnin päästä enää mitään tunne.

Joku pieni nainen, sanotaanko joku 50 kiloinen, vois olla jo ihan pierussa tuosta määrästä, mutta jos joku satakiloinen juo neljä olutta, nin se on sama kuin että joku 50-kiloinen jos yhden siiderin.

Eli riippuu ihmisen koosta, onko 4 olutta illassa paljon vai ei. Normaalikokoiselle, 80-100kg miehelle ei todellakaan ole paljon.

Mutta nuo viikonlopun juomiset on kyllä aika runsasta!!! Niistä olisin huolissani, oluista en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi