Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies juo joka päivä alkoholia, en enää kestä

Vierailija
02.05.2022 |

Kaljaa kävi taas hakemassa. Ei edes yhtä päivää. Omasta mielestä ei käytä väärin, ihan sivistyneesti. Sanoa ei voi. Raivostuu salamana

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä vaan oot niitä naisia jotka haukkuvat miehiä juopoiksi kun itse vaan sivistyneesti lipität viiniä pullo tolkulla

mitä kalliinpaa viiniä, sitä sivistyneempi mamma. kaljanjuojat ovat juntteja

LOL :D

Vierailija
42/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopa teidän puolisot vähän. Mun avomies juo sellaset 48 kaljaa viikonlopussa. Arkipäivinä ei juo yhtään. Lomat juo samaan tahtiin kuin viikonloppuisin.

Hyvä työpaikka on insinöörinä ja muuten arvostettu ihminen.

Paras oli, kun palautin sen tyhjät lomakaljatölkit ja sain 150 panttirahaa. 😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on makkarin yläkaapissa valkoviinitonkka, jossa käy salaa. Useampi maitolasillinen jo. Ja huomenna työpäivä. Eli oluet ei riittänyt tänäänkään.

Suu käy koko ajan kun haukkuu naisia ratissa (surkein kuski -ohjelma)

Vierailija
44/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä juomisessa tekee sen ongelman? Miten vaikuttaa parisuhteeseen? Meillä ei ollut ongelmaa miehen juomisen kanssa ennen kuin alkoi tehdä sitä yksin salaa ja valvoi yöt juoden.

Tämä kuulostaa samalta kuin meillä

Vierailija
45/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiongelmaiset tunnistaa kyllä baarissakin. Kuppia menee vähintään triplasti siihen tahtiin kuin muilla ja ainoa tarkoitus on saada vain lisää. Ainoa tarkoitus on maksimikänni. Loppuillasta nämä ovat sitten niitä, jotka oksentavat ja/tai sammuvat joka paikkaan, eivät pysy pystyssä. Itse asiassa kokenut alkkis ei edes oksenna kovinkaan helpolla, koska toleranssi on kasvanut niin älyttömäksi. Mutta sitten sattuu vaikka mitä muutakin, esim viimeksi nyt vappuna kaupungilla näin kännisen aikuisen ihmisen joka oli pissannut housuun. Tuollainen vahinko saisi normaalin ihmisen luikkimaan välittömästi vähin äänin kotia, mutta alkoholistia se ei pysäytä. Siellä se märissä housuissaan yritti vielä johonkin kuppilaan sisälle. Se riippuvuus mitä alkoholi aiheuttaa, on jotain aivan sanoinkuvailematonta, se kirjaimellisesti määrää elämän eikä millään muulla ole mitään merkitystä, kun tarpeeksi pitkälle mennään. Ja se voi käydä kenelle tahansa.

Vierailija
46/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahi kirjoitti:

Juopa teidän puolisot vähän. Mun avomies juo sellaset 48 kaljaa viikonlopussa. Arkipäivinä ei juo yhtään. Lomat juo samaan tahtiin kuin viikonloppuisin.

Laskin että 30 päivän aikana se tekisi joka päivä 33,3 tölkkiä. Jos onnistuu niin vessassa menee aika paljon aikaa. Tuossahan tulee jo läpivirtaus ilmiö.

Vierailija
47/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahi kirjoitti:

Laskin että 30 päivän aikana se tekisi joka päivä 33,3 tölkkiä. Jos onnistuu niin vessassa menee aika paljon aikaa. Tuossahan tulee jo läpivirtaus ilmiö.

Onnistuu onnistuu. Isäniki joi tuohon tahtiin ja kossut päälle. Arki-iltaisin annos oli 1 iso ja 1 pieni viinipullo ja 5 olutta.

Vierailija
48/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä. Arkena "annos" nykyisin 9 kaljaa tai lonkeroa ja viikonloppuisin 14. Lomat viikonlopputahtia joka saakelin ilta. Olen ihan kypsä tähän. Omasta mielestään mitään ongelmaa ei ole, suurin ongelma v**tuileva akka.

Tämä alkoi 20v sitten pe ja la juomisena, sitten alkoi juoda myös ke, kohta myös to ja vähitellen joka ilta. Varmaan 5 vuoteen ei ole ollut päivääkään juomatta!

Vierailija
49/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä. Arkena "annos" nykyisin 9 kaljaa tai lonkeroa ja viikonloppuisin 14. Lomat viikonlopputahtia joka saakelin ilta. Olen ihan kypsä tähän. Omasta mielestään mitään ongelmaa ei ole, suurin ongelma v**tuileva akka.

Tämä alkoi 20v sitten pe ja la juomisena, sitten alkoi juoda myös ke, kohta myös to ja vähitellen joka ilta. Varmaan 5 vuoteen ei ole ollut päivääkään juomatta!

Aika hyvin varmaan kuitenkin tienaa vai hakeeko juomat tallinnasta tms?

Vierailija
50/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tissuttelijoita. Mikä pakko sitä alkoa on kiskoa jatkuvasti.

Vierailija
51/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullinen alkoholimäärä viikossa.

Miehet:14

Naiset:9

kyllä se on ihan puhdas alkoholismi jos on _pakko_ saada ne olutpurkit jokailta, ei ole väliä sillä tuleeko hiprakkaa vai ei. Pakko ja säännöllisyys, sitten alkaa vaikuttamaan ihmissuhteisiin, työsuhteisiin, elämänhallintaan jne.

Vierailija
52/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa tissuttelijoita. Mikä pakko sitä alkoa on kiskoa jatkuvasti.

No kuka sitä jaksaa aina olla selvinpäin?

Vierailija
53/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös asunut viimeiset 14 vuotta Luxemburgissa. Ei todellakaan juoda viiniä viikolla joka päivä. Viikonloppuisin mies saattaa juoda 1-2 lasia viiniä illallisella. En ole koskaan nähnyt ketään täkäläistä tuttavaani räkäkännissä. Olutta juodaan harvemmin. Suomalaiset tosiaan puolustelevat usein omaa juomistaan sillä että Euroopassa vedetään viiniä päivityäin ja pullotolkulla.

Vierailija
55/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko se juo kerralla?

Jos seuraava päivä työpäivä, 3 -4 olutta. Jos vapaa, 2 l viiniä, muutama olut. Tai kossu ja kymmenkunta olutta.

AIKA PALJON

Vierailija
56/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo olisi ja on, ehdoton ei. En jaksa katsoa tuollaista juomista, en edes tissuttelua.

Mikään ei ole kuvottavampaa kuin jatkuva kaljan/muun alkoholin haju.

Se että juo jokapäivä,vaikka pieniäkin määriä, on alkoholiongelma.

Se, että juo joka viikonloppu tai lomat, tai rentoutuminen vaatii alkoholia, on alkoholiongelma.

Se, että joku on aina edes pikkuhiprakassa, on raivostuttavaa. Lisäksi kaikki vastuu kaatuu sen juomattoman niskaan.

Lopulta jo pelkkä tölkin avausääni riittää inhottamaan perheenjäseniä.

Joku nainen tuolla sanoi juovansa 3 saunakaljaa, tai siideriä, eikä tunnu missään. Se on paljon. Oikeasti.

Minulle, joka juon todella harvoin, vain pari kertaa vuodessa,jo yksi pieni siideri riittää siihen, että se tuntuu menevän päähän. Kun join useammin tietenkään se kolme ei tuntunut niin paljoa, kuin nyt yksi. Enkä todellakaan ole mikään 50 kiloinen nainen.

Vierailija
57/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa elämää olisi

Kyllä. Keski-Euroopassakin elämä on ihan hirveää, kun viiniä juodaan ruuan kanssa joka päivä. 

Ei juo.

Kyllä taidetaan juoda ja elävät siksi kaikki 100plus vuotiaiksi.

Vierailija
58/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko 85 kg on juonut parin tunnin sisään kuoharipullon ( joka oli mun lahja kaverilta), litran valkkaria ja pari kaljaa. Huomenna töihin.

Vierailija
59/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma, kun kukaan ei juo olutta, siideriä eikä lonkeroa, mutta kauppojen lattiapinta-alasta ne vie ison osan.

Eikä kukaan osta?!

Eikö kauppiaat tiedä ettei niitä osteta?

Vierailija
60/90 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex joi päivittäin kymmenisen kaljaa, viikonloppuisin enemmän. En jaksanut jatkuvaa kaljan hakua kaupasta (mies haki itse, mutta silti se ärsytti), tyhjiä tölkkejä täynnä olevia kaappeja ja sitä että yrität keskustella pienessä pöhnässä olevan henkilön kanssa. Jouduin myös tietysti hoitamaan yksin lasten harrastuskuskaukset, koska mies ei ollut iltaisin koskaan ajokunnossa sekä läksyjen kyselyt ym.

No ei kyllä ole mies edes humalassa missään vaiheessa jos juo 10 olutta vuorokaudessa. Käytännössä ajokunnossa suurimman osan ajasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän