Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤ MAALISMASUJEN MAANANTAI ¤¤

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MASULI;

pääsisitkö käymään neuvolassa kuunteluttamassa sydänääniä? Josko se helpottais? Mulla on samaa vaivaa kun ei liikkeitä tunnu..pelottaa kovin mennä keskiviikkona r.ultraan - jos siellä onkin kaikki menetetty..äsken olin aika varmasti tuntevinani jotain, mutta mitä, se onkin ihan eri juttu.

Voihan olla että muksu potkii sua selkäänpäin, etkä tunne potkuja. Tai sitten kohtu kasvaa niin vauhdilla että yksiössä tilaa eikä muksu potkikaan seinämiä vaan polskii vedessä..mahdollisuuksiahan on vaikka kuinka paljon! Eikös siinä pitänytkin kulua aikaa jonkin verran ennenkuin liikkeet alkaa tuntua terävinä ja säännöllisesti? Jospa se siellä mamboaa mutta et tunnista sitä liikettä jonka muksu saa aikaan?

(.) Njah, täällä on nyt sitten vihdoin lattiatkin pesty..olipa taas urakka. Luulin äsken tunteneeni potkuja - kaksin kappalein, vaan enpä ole varma niistäkään. Kummaa että sanotaan että liikkeet helpoiten tuntisi selällään maaten, mä olen ne ainokaiset mukkaisut tuntenut aina silloin kun istun " terapia-ilmatyynyn" päällä vähän etukenossa. Päivällä kävin neuvolan ovella muttei siellä ollut ketään paikalla, enkä jaksanut jäädä odottelemaankaan..täytyy huomenna ehkä soittaa sinne, jollei liikkeitä nyt sitten löydy.

nyt väsyttää niin paljon että lienee parasta kömpiä hetkeksi punkan pohjalle..

Tappukkeli

Vierailija
22/26 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makean tms syöminenkään ei vaikuta. Tänään viimeksi hyvä esimerkki että lääkäri sanoi rakenneultrassa että vilkkaasti liikkuu ja potkii vauva, mutta mitään en tuntenut. Istukka on takaseinässä eli sekään ei ole este.

Kysyin lääkäriltä, niin hän sanoi että mullakin toista odottaessa on jo aika ison kokoinen kohtu, niin vauva kuitenkin on siihen verrattuna vielä tosi pieni , 15cm 260g ja pystyy möyrimään miten päin vaan ilman pienintäkään kosketusta niin että tuntisin sen. Joten usko pois, ei sulla ole huolta!

Sandi 18+1, iso maha ja sf-mitta jo nyt, ja vain silloin tällöin pieniä liikkeitä. Esikoisesta 19+ viikolla tuntui joka päivä kunnon jumputusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myös kaikille osanotosta!!

Itse olen jotenkin hyväksynyt tuon ystäväni menehtymisen liikenne onnettumuudessa,mutta vaikeaa on noitten pienten lasten puolesta tyttö kylläkin jo 8 ja poika 6 joten jo osaavat jonkun verran asiaa käsitellä mutta ei tarpeeksi! Isä on perheessä ihan shokissa eikä pysty paljoa auttamaan lapsien surussa ja ulkopuolista apua on vähän tarjolla

siis ihan ammattiapua.

Huomenna aamulla sitten se rakenneultra ja kyllä jännittää!!!!

Liikkeistä: Ystäväni tunsi ensimmäiset liikkeet vasta rv 21 tienoilla kun istukka edessä, eli ei ne liikkeet kaikilla niin aikaisin tunnu,minullakin saataa välillä olla jopa 4 päivää että ei mitään tunnu ja ymmärrän kyllä että se huolettaa niin minuakin!

kata-72 ja 18+6

Vierailija
24/26 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistus ja suru.

Mitä jo kaikki ei olekaan hyvin tuolla pikku yksiössä. Tää mamma on nyt oikeesti huolissaan noista liikkeistä.

Leanna: sulla on kaikki niin hyvin dokumentoitu. Ootko seurannut miten eri raskauksissa on liikkeet tuntuneet?

[color=red]Voi Masuli kun murehdit.Tiedän miten kamalaa on epävarmuus.Etkö huomenna tosiaan soittais neuvolaan ja pyytäis päästä kuuntelemaan sydän äänet,saisit edes pientä varmuutta asiaan.

Mulla on aina niin aikaisin alkanut tuntumaan liikkeet etten voi vertailla mutta taukoja on.Muista että alussa kun liikkeitä oon alkanut tuntemaan on niitä kuunnellut ja monasti voinut käydä ettei useampaan päivään tuntunut mitään.Viime raskaudessa rv 15-18 juoksi dopleroitavana kun liikkeet jatkuvasti kateissa.

Mutta soita neuvolaan,kerro huolesi ja ihan varmasti ne ymmärtävät!

Tsemppiä ja iloista mieltä kuitenkin!

Pidän peukut pystyssä sinulle)))halaus(((

L

Vierailija
25/26 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et neuvolas meni kaikki hyvin. sydän äänet kuulu hienosti.

painokin oli taas pudonnut, mikä on mun puolest vaan plussaa.

Työterveyslääkäri on torstaina, silloin saan sit loputkin paperit kelaan, jotta pääsen sit äitiyslomalle....

nyt pehkuihin et jaksaa taas huomen mennä töihin.

Hanan (rv 16+2 )

Vierailija
26/26 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tänään se hartaasti ja jännityksellä odotettu päivä... RAKENNEULTRA!

Kaikki oli pienellä kunnossa ja äiti huokaisi syvään helpoituksesta! En tiedä miksi niin kovin jännäsin että olisiko kaikki varmalla kunnossa.

Sukupuolta emme kysyneet, mies sitä mieltä että pitää säästää se jännitettäväksi synnytykseen saakka :)

Ja kiva se sitten on jännätäkkin ja nähdä osuuko aavistukset yhtään oikeaan. Niitä aavistuksia kun vaan ei vielä ole ollenkaan ollut.

Itse epäilin että la heittäisi viikolla taakseppäin, mutta eipä niin sitten käynytkään vaan heittoa ei ollut kun päivän pari ja la pysyi samana eli 7.3.

Kovasti pieni temmelsi ja lähes kokoajan piti jalkoja ristissä... varmaan hieman uteliaan äidin vuoski ;) Kylkeä käänteli ja lopuksi rauhoittui sitten kyljelleen kasvot meihinpäin :)

Oli se vaan hieno kokemus jälleen!!

Käytiin sitten poikien kanssa tänään iltapäivällä puistossa ja eikös heti alkanut sataa kaatamalla kun matkaan päästiin :(

Kolme sadekuuroa sinniteltiin leikkipuistossa ja sitten märkinä ja pojat yltäpäältä kuraisina kaupan kautta kotiin. Kyllä vähän ihmiset katsoivat kun sellaisia kura ukkoja olivat että!

Nyt alkaa olla olo jo ihan naatti, kun aamulla oli jo herätys kuudelta.

Viisainta siis kömpiä unten maille...

t. K@tju rv: 18+5