Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lantionpohjan lihakset...

07.05.2006 |

Niin vaivani on tämä niin yleinen (?) mutta tympeä,eli tosi huonot lantionpohjan lihakset.

Olen synnyttänyt kaksi lasta alakautta,synnytysten välillä vain 1v4kk.

Ekan lapsen syntymän jälkeen ei ollut mitään vaivaa,mutta kun odotin viimeisilläni toista lasta niin ilmaantui inkontinenssia,eikä mitään pientä karkailua vaan kaikki tuli pitkin lattiaa (minulla oli hirvee yskä!!!! joka pahenti vaivaa).

Nyt kun olen synnyttänyt lapset ja yskä on poissa,vaivaa ei ole ollut...

mutta muuten tunnen että lihakset on aivan rapakunnossa...

Een siis tunne lihaksia,enkä voi niitä jumpata...tai jos vähän tuntuu jotain ei jaksa harjoittaa niitä koska en vaan jaksa supistaa lihaksia.

Homman nimi on siis se että onko muilla ollut samaa vaivaa ja kuinka olette oppineet jumppaamaan lihaksia,tai miten löysitte edes ne lihakset jotka on jo päässy rupsahtaa tosissaa...???

Mullakin tosiaan tämän toisen synnytyksen yhteydessä lihakset heikkenivät entisestään.Ennen synnytyksiä mulla oli tosi hyvät lihakset.

HELP ME!!!

Kiitoksia jos jaksatte vastailla :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi lihaksia laittamalla sormi emättimeen ja yritä jännittää lantionpohjaa. Toistat harjoitusta päivittäin, kunnes alat tuntea lihasten jännittymisen. Toinen vaihtoehto lihasten löytämiseen on virtsasuihkun keskeytys, mutta se ei ole suositeltavaa tehdä usein.

Kun olet löytänyt lihakset, niin kannattaa käydä ostamassa geishakuulat. Suosittelen ostamaan ihan seksikaupasta, jossa myyjä tietää asioista. Jotkut ostavat liian painavat ja niistä on vain haittaa. Aloitat ihan kevyillä. Kyllä ne lihakset sieltä löytyy!

Tytteli-83 rv 34+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla