Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi en päästänyt miestä asumaan luokseni

Vierailija
02.05.2022 |

Tapailin erästä miestä jonkun aikaa, vaikutti aluksi vähän liiankin hyvältä ollakseen totta.Mies oli luonani todella usein, jo silloin kiinnitin huomion pieniin asioihin. Tämä mies sotki vessan aina siellä käydessään, jätti syömisen jälkeen astiat pöytään (olisi voinut viedä ne edes tiskipöydälle).Jätti myös vaatteensa lattialle mytyksi käydessämme nukkumaan yms. Nämä kaikki olivat mulle varoitusmerkkejä, en sanonut niistä ääneen. Olimme tunteneet pari kuukautta, sitten mies mies ehdotti yhteenmuuttoa. Hänellä oli kiire päästä pois veljensä nurkista. Asui siis siellä silloin. Tuosta ehdotuksesta tuli itselle niin ahdistava olo, että en halunnut siihen suostua. Eli olisin joutunut siivoamaan myös miehen sotkut jatkuvasti. Lopetin "suhteen" ja tämä mies etsii edelleen itselleen naista. 😂

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
22/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päästin miehen, joka asui autossa. Hänellä ei ollut rahaa edes bensaan, jolla olisi talvipakkasilla pitää auton lämpimänä.
Mutta, kun ikään kuin armosta muutti mun luo, niin alkoi väkivaltaiseksi ja häijyksi.
Se, että olen häntä auttanut, tuntuu syövän itsetuntoaan ja siksi vihaa minua.
Kuitenkin huippukoulutettu, mutta en tiedä, miksi elää noin. En ole kyllä Kelan tai sossunkaan asiakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä päästin miehen, joka asui autossa. Hänellä ei ollut rahaa edes bensaan, jolla olisi talvipakkasilla pitää auton lämpimänä.
Mutta, kun ikään kuin armosta muutti mun luo, niin alkoi väkivaltaiseksi ja häijyksi.
Se, että olen häntä auttanut, tuntuu syövän itsetuntoaan ja siksi vihaa minua.
Kuitenkin huippukoulutettu, mutta en tiedä, miksi elää noin. En ole kyllä Kelan tai sossunkaan asiakas.

Ei kai jän nyt enää luonasi asu?

Minnekäs hän menisi. Asuu edelleen, vaikka koko ajan valittaa aivan kaikesta täällä asumisesta.
Alussa oli niin rakastunut ja puhui naimisiinmenosta. Parin kuukauden kuluttua alkoi tulla nyrkistä ja kuristi useita kertoja. Ja nämä kaikki ihan selvin päin.
Kertaakaan ei ole rakastellut.

Vierailija
24/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihih

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän