Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen asioita jotka ovat monelta salattuja, tämän maailman ja tuonpuoleisen rajalle

Vierailija
01.05.2022 |

Kysy kysymyksesi

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen taas kokenut sellaisia, mitä monikaan ei ole. Tiedän myös jostain varsin merkillisistä (ei yliluonnollisia) jutuista jotain, koska sattumalta olen ollut mukana jossain..no jääköön tarkemmin selittämättä. Asioita, asioita joita vain hyvin harva tietää tässä maassa. Moni luulee tietävänsä, mutta ei heille ole kerrottu "ydinasioita" tai koko tarinaa, vaan joitain muita tähän liittyvää kuitenkin. Sen verran järeitä juttuja että ei voi mennä vääriin käsiin tai väärälle puolelle.

Väärissä käsissä tämä planeetta juuri on ollutkin.

Vierailija
22/30 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska vitsi/leikki. Netissä kuka tahansa voi sanoa tekevänsä/olevansa mitä tahansa, kuitenkin niin että mikään ei pidä paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vipottaako penikseni vasemmalle vai oikealle?

Vierailija
24/30 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hauska vitsi/leikki. Netissä kuka tahansa voi sanoa tekevänsä/olevansa mitä tahansa, kuitenkin niin että mikään ei pidä paikkaansa.

Niinpä. Sit kun jolleki meediolle tekee ovelan kyssärin esim. "paraneeko isäni syövästä" vaikka isä ois oikeesti kuollut jo aikoja sitten, tulee vastaus "juu, paranee/ei, kärsii aikansa ja kuolee sit"....

Vierailija
25/30 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä väriset käsikarvat minulla on?

Vierailija
26/30 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko peenikseni musta vaiko ruskea? vai pinkki?

Vierailija
27/30 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutanko lapsuuden-paikkakunnalle?

Selviänkö isosta menetyksestä?

Vierailija
28/30 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoosi liittyen, Sinä Ap et näe yhtään mitään salattua. Sinä olet vain yksi löyhäpäinen ja halluissaan hörhöilevä ulosteenjauhaja ja ehkä sen lisäksi jossain määrin harjaantunut huijari ja vedättäjä. Pelkään siis pahoin, että moni - jos mahdollista, vielä tyhmempi - pipipää on maksanut Sinulle jo pitkän pennin noista valepalveluistasi.

Oletko niin hyvä näkijä, että pystyt kurkkaamaan omasta pyllynlävestäsi sisään ja edelleen suustasi ulos kun pidät sitä auki, että millainen sää sillä hetkellä vallitsee?

Vierailija
29/30 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valonnopeus on 299 792 458 m/s?

Vierailija
30/30 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus salattuja voi tietää, mutta tiedon lähteitä on monia.  Osa on totta osa valhetta.

Vain heitä jotka ovat Herrassa kannattaa alkuunkaan jossain määrin kuunnella, ja siinäkin käyttää arvioitia ja viisautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi