Mistä voi johtua yllätten sydämentykytys, heikkoa ja tärisevä olo??
Kommentit (59)
Ap, oliko tuo ensimmäinen kerta? Seuraa tilannetta jos jatkuu hakeudu lääkäriin. Tunnustele pulssia ja laske syke eli minuutin ajan. Nuo on ikäviä kohtauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oliko tuo ensimmäinen kerta? Seuraa tilannetta jos jatkuu hakeudu lääkäriin. Tunnustele pulssia ja laske syke eli minuutin ajan. Nuo on ikäviä kohtauksia.
pulssi on istuen 88 mutta seisoen 120
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö verenpaineesi?
normaali
Vierailija kirjoitti:
Paniikkikohtaus
Mulla tää pahenee seistessä. Ei oo paniikkikohtauss
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on merkitystä. Soittaisin sinuna huomenna ja kysyisin neuvoa.
Korkea verensokeri? Vedit munkkia ja sumaa? Mulla tulee tollasta.
Kärsin myös raudanpuutteesta ja magnesiuminpuutteesta ja nekin aiheuttavat tykytyksiä ja muljahtelua.
Alhainen hemoglobiini tai/ja ferritiini. Kilpirauhasen vajaatoiminta.
Tätä on nyt paljon. Joko long covid tai ympäristömyrkyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on merkitystä. Soittaisin sinuna huomenna ja kysyisin neuvoa.
Tästä ei oo kauaa kun multa on otettu sydänkokeet ja niistä ei löytynyt mitään tai verenkuvasta
Ihan vain lisälyönnit voivat aiheuttaa tuon.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja nää oireet alkaa kun nousen ylös. Pyöryttää, sydän tykyttää ja heikko olo
t-. ap
Lopeta tuo hiilarin mussutus. Kroppa tarvitsee myös hyviä rasvoja ja proteiinia. Ei ihmekään jos heikottaa jos pääasiallinen energianlähde on peruna ja puuro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja nää oireet alkaa kun nousen ylös. Pyöryttää, sydän tykyttää ja heikko olo
t-. apLopeta tuo hiilarin mussutus. Kroppa tarvitsee myös hyviä rasvoja ja proteiinia. Ei ihmekään jos heikottaa jos pääasiallinen energianlähde on peruna ja puuro.
No mitä sitten syön?!
Mulla ainakin jos verensokeri laskee, jo alle kuuden. Jos viiteen, on jo tosi huono olo. Diabeetikkona elimistöni kaipaa 6-7 välillä olevaa arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Alhainen hemoglobiini tai/ja ferritiini. Kilpirauhasen vajaatoiminta.
hemoglobiini ainakin oli normaali, ferritiinistä en tiedä
Vierailija kirjoitti:
Korkea verensokeri? Vedit munkkia ja sumaa? Mulla tulee tollasta.
Kärsin myös raudanpuutteesta ja magnesiuminpuutteesta ja nekin aiheuttavat tykytyksiä ja muljahtelua.
En oo syönyt munkkeja ja simaa. Kun makaan lattialla ihan hyvä olo mutta kun nousen seiomaan pulssi nousee yli 100 ja alkaa huimata ja tulee tärisevä ja heikko olo että pakko mennä pitkälleen.
Mitä syön että tulee parempi olo?!