Lapsen 5v kuolinpäivä lähestyy. Ihan hirveä olo.
Nyt kuopus on jo samanikäinen kuin esikoinen olisi. Tuntuu niin oudolta. Koko vapun pelkäsin, että hänelle sattuu jotain. Onneksi hän tuli hyvässä kunnossa kotiin. Toivottavasti teidänkin lapset tulivat. Toivon ettei minun enää koskaan tarvitse haudata omaa lastani. Toivon ettei kenenkään tarvitse. Ei sen niin pitäisi mennä...
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tavoittelet tällä aloituksella?
En mitään. Mulla on vaan vaikee olla. Ap
Anteeksi että utelen, mutta kuoliko lapsesi vappuna onnettomuudessa? Otan osaa joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos et kerta kerjää huomiota niin miksi edes teit aloituksen? Niin...
Syö pääs.
Toi on pahinta mitä voi kuvitella, oman lapsen menettäminen. Voimia, suru ei varmasti helpota koskaan kokonaan, mutta ajan myötä hiukan laimenee.
Otan osaa, ap. Oman lapsen menettäminen on kamalinta mitä voi tapahtua.
Osanottoni, ap. En voi edes kuvitella sinun tuskaasi. Toivottavasti aika auttaa.
T. Vielä lapseton
Saman verran tulee omani kuolemasta. Elämä jatkunut.
Henna, ota nyt ne lääkkeet ja mene nukkumaan.
Voimia. En osaa sanoa mitään mikä auttaisi, mutta täällä varmasti moni, itseni mukaanlukien kuuntelee mielellään mitä sinulla on sydämesi päällä. Noita muutamaa trollia lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi että utelen, mutta kuoliko lapsesi vappuna onnettomuudessa? Otan osaa joka tapauksessa.
Ei kuollut vappuna, mutta vappu tuo kaikki muistot mieleen. Tiedän että on tosi pieni mahdollisuus että menettäisin samalla tavalla toisenkin lapseni, mutta pelkään sitä silti. Ap
Vierailija kirjoitti:
hän iloitsee taivaankirkkaudessa.
Ei sinne Taivaaseen kukaan pääse ennen kuin Jeesus tulee takaisin maan päälle ja ottaa kaikki sinne pääsevät ihmiset mukaansa.
Voimia jokaiseen päivään. Kuoliko lapsesi sairauteen vai onnettomuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Saman verran tulee omani kuolemasta. Elämä jatkunut.
Otan osaa. Ei tätä voi käsittää. Mulla tullut nyt taas vaikeampi vaihe. Tiedä sitten mistä syystä. Hetken jo luulin, ettei nää lähestyvät vuosipäivät enää satuta tällä tavalla. Väärässä olin. Nyt on pahempi olo kuin pitkään aikaan. Ap
Mikä fetissi sinulla on kuolleista lapsista kun suollat tänne joka päivä enemmän tai vähemmän sairaita viestejä kuolleista lapsista? Juuri vähän aikaa sitten kirjoitit kuolleesta pikkuveljestäsi joka ei saanutkaan pehmoleluaan mukaanaan hautaan.
Paljon voimia sinulle