Paras kehu minkä
Kommentit (35)
"Jos oot aito, rupeen uskoo jumalaan"
Tinder match:D tavattiinkin.
Että minulla on muodokas perse ja sitä on kiva lykkiä takaapäin.
T: Big butt-Betty
Vierailija kirjoitti:
Tinder match:D tavattiinkin.
Ja annoit varmaan pillua ja mies sai mitä halusikin yhdellä lipevällä lauseella xD
"Sä olet niin pieni. Et sä jaksa yksin nostaa mua."
- Hoitaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder match:D tavattiinkin.Ja annoit varmaan pillua ja mies sai mitä halusikin yhdellä lipevällä lauseella xD
Nähtiin kahdesti ulkona mutta ei koskaan tehty muutakun halattu, ei ollut kemiaa välissä niin ilmotin että en halua tapailla enään "turhaan"
Taidat olla hyvin katkera/mustasukkainen nainen elämässäsi. Pärjäile
En ymmärrä mitä sinä täällä teet, sanoi pitkäaikaistyöttömien pilipalikurssin vetäjä minulle.
Vierailija kirjoitti:
"Sä olet niin pieni. Et sä jaksa yksin nostaa mua."
- Hoitaja
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder match:D tavattiinkin.Ja annoit varmaan pillua ja mies sai mitä halusikin yhdellä lipevällä lauseella xD
Nähtiin kahdesti ulkona mutta ei koskaan tehty muutakun halattu, ei ollut kemiaa välissä niin ilmotin että en halua tapailla enään "turhaan"
Lol :D
Otin kehuna, vaikkei sitä vissiin kehuna ollut tarkoitettu: "sun kanssa on niiiiin hyvä olla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osui ja upposi vissiin, kun noin koet tarpeelliseksi selittää ;)
Liikut kuin tanssija 🥰
Eräs aikoinaan tanssijana ja näyttelijänä ollut vanhempi taiteilija-leidi.
Vanhemmilta naishenkilöiltä tulee aina sydämellisimmät ja aidoimmat kehut.
Olet upea ja saisit kenet haluat. Tämä opiskeluympyröissä varatulta mieheltä, jonka tiesin ulkonäöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla hyvin katkera/mustasukkainen nainen elämässäsi. PärjäileOsui ja upposi vissiin, kun noin koet tarpeelliseksi selittää ;)
Seksi kelpaa aina, harmi ettei päädytty siihen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla hyvin katkera/mustasukkainen nainen elämässäsi. PärjäileOsui ja upposi vissiin, kun noin koet tarpeelliseksi selittää ;)
Seksi kelpaa aina, harmi ettei päädytty siihen
Voisitko nyt selitellä vielä vähän enemmän.
Exä joskus katseli mua pitkään ja huokasi "voi luoja että sä olet kaunis".
Silloin tuntui, että sielu sulaa kun toinen katsoo niin aidon ihastuneesti, mutta sitä samaa se jankkasi monelle muullekkin kun petti selän takana mennen tullen.
Sulava mies.
Mahtavan tiukka peppureikä sulla.
Elämä on