Vartalo yhtä pötkylää
Olipa taas mukava sovitella mekkoja kun kaikki näytti hehtaariteltoilta päällä kun ei omista vyötäröä. Oma vika tiedetään mutta silti tuntuu kurjalta.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitus ja puhuminen ei vaikuta asiaan. Kalorivaje ja selkäranka vaikuttavat.
Mulle oli muuten laihdutuksessa suurin yllätys se, että edelleenkään en voinut pukea päälle ihan mitä vaan ja kaikki vaatteet ei edelleenkään imartele. Sama vartalonmalli eli isohkot rinnat, suora vyötärö ja kapeahkot lanteet on nyt 60kg kuin oli silloin 85 kiloisenakin.
No treenasitko ?
Vierailija kirjoitti:
Itse olet ne makkarat itsellesi syönyt. Itse olet ainoa ihminen joka ne voi poistaa.
Mitkä ihmeen makkarat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli muuten laihdutuksessa suurin yllätys se, että edelleenkään en voinut pukea päälle ihan mitä vaan ja kaikki vaatteet ei edelleenkään imartele. Sama vartalonmalli eli isohkot rinnat, suora vyötärö ja kapeahkot lanteet on nyt 60kg kuin oli silloin 85 kiloisenakin.
Niinpä! Yleensä se vartalonmalli pysyy samana, lihoi tai laihtui tai ihan mitä vaan, niin ei se mihinkään muutu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No treenasitko ?
Kyllä harrastin/harrastan liikuntaa, en mitään punttisalitreeniä kuitenkaan jos sitä meinaat. Mutta eihän kehon mittasuhteita, leveitä ja suoria hartioita, korkeaa ja suoraa vyötäröä tai kapeaa lantiota voi muuttaa tai ainakin se on hyvin vaikeaa.
Ja tuo aikaisempi kommentoija viittasikin kalorivajeeseen avaimena ap:n ongelmaan, treenauksesta ei puhuttu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet ne makkarat itsellesi syönyt. Itse olet ainoa ihminen joka ne voi poistaa.
Mitkä ihmeen makkarat?
Ap viittasi sivulauseessa, että hänen pötkyläisyytensä on oma vikansa. Oletan siis että hänellä muoto johtuu läskistä, minkä saa myös pois.
Minullakin ongelmana on se, että yläkroppani on leveämpi kuin ala. Minulla on korkea lantio ja sen alapuolella kuopat, ettei ole sellaista kivaa lantionkaarta. Vihaan sitä kun ei näytä mitkään vaatteet kivalta ja naisellisilta:( ja nyt kun olen lihonut niin rintoihin, vyötärölle ja vatsaan on tullut liikaa läskiä. Melko tasapaksu olen siis minkä painoisena vain, kun lantio ei erotu kunnolla
Ei Y-mallinen vartalo ole välttämättä ylipainoinen. Kyse on mittasuhteista. Jos normaalipainoinen Y laihduttaa niin saa näkyviin trikoovaatteiden läpi luisevat olkapäät ja käsissä ja säärissä näyttävät kyynärpäät ja polvilumpiot suhteettoman suurilta. Siitä huolimatta mittasuhteet olisivat kuten Y-vartaloisella ovat.