Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti tinderissä

Vierailija
01.05.2022 |

Kuinka nopeasti tinderissä tulee naiselle tykkäyksiä 99+? Jos on nätti vs tavis. 40v. Ei isosta kaupungista, vaan jotain 100t asukasta 80km säteellä. Kunhan pohdin, myös miesten ajatuksia. Täällä kun usein keskustelussa on Tinder.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos laitan omaksi hakualueeksi 80km, niin näen itse 80km säteellä, mutta näynkö minä yli tuon säteen? Ja kyllä tuo minullekin näyttää yli tuon säteen, kun taas näkyy kaiken maailman Nikitat ja Sergeit.

Vierailija
2/4 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alle 10 mätsiä ja kukaan ei juttele. Kiusallaan miehet tykkäilee ei niin kauniista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä uskaltanut selailla ja tykätä kenestäkään, mutta tykkäyksiä oli tullut tunnissa tuo 99+. Tiedän toki että moni mies tykkää ihan kaikista. Ja ajattelin kokeilla jos vaan itsekin tykkäisi jokaisesta vähänkään komeasta ja katsoisi moniko viestiä laittaa. Aiemmalla kerralla otin hetkeksi Goldin ja sieltä valkkasin hyvinkin nirsosti tykkäykset.

Vierailija
4/4 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laitan omaksi hakualueeksi 80km, niin näen itse 80km säteellä, mutta näynkö minä yli tuon säteen?

Kyllä näyt sellaisille joiden säteet kohtaa sinun säteen kanssa. Kun sinulla on hakusäde 80 km ja toisella vaikka 90 km, niin enimmillään voitte olla jopa 160 km päässä toisistanne. Mutta pääsääntöisesti appi näyttää ihmisiä sinun 80 km hakusäteen sisältä.